Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, men nå sanket han nok inn flere stemmer enn det Malin ville gjort. I tillegg var vell så og si alle veldig usikre på hva de skulle stemme, nettopp fordi Carl Aksel veide så mye opp. Eileen og Øystein var jo veldig overlegne da de hadde en person fra hver allianse, pluss at Eileen var den eneste personen fra  gjengen allianse i finalen, så da fikk jo selvfølgelig hun alle stemmene derfra så tror faktisk at alle par hadde vært ganske sjanseløse mot Øystein og Eileen.

Anonymkode: 3c5e6...f51

Det tror jeg å. Uansett hvem de hadde stått i finalen mot, så hadde de vunnet. Litt kjedelig finale, men glad de vant. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd med slutten av denne sesongen. Det beste hadde jo vært om CA vant med Malin :tongue: 

Synes likevel at det var fint at Øystein vant, men han skulle smelt den kulen rett til helvete. Bare for gøy! Liker Eileen veldig godt, men hadde vært deilig å se det trynet om kulen gikk i bakken.

Alt i alt så er det bedre enn at Nina og Jonas vinner! Var så sinnsykt deilig at hun torsket seg ut av finalen. Var flott av henne å si at CA er en verdig vinner, for det var han faen meg og.

Anonymkode: 6a48f...fcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig fornøyd med slutten av denne sesongen. Det beste hadde jo vært om CA vant med Malin :tongue: 

Synes likevel at det var fint at Øystein vant, men han skulle smelt den kulen rett til helvete. Bare for gøy! Liker Eileen veldig godt, men hadde vært deilig å se det trynet om kulen gikk i bakken.

Alt i alt så er det bedre enn at Nina og Jonas vinner! Var så sinnsykt deilig at hun torsket seg ut av finalen. Var flott av henne å si at CA er en verdig vinner, for det var han faen meg og.

Det hadde vært like deilig å sett trynet på Øystein om Eileen hadde smelt kula i bakken.....syns nå jeg :P 

Anonymkode: 05dcf...227

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Et annet tegn på at Carl Aksel faktisk tenker på andre enn seg selv er jo faktisk at han valgte å ta med seg Stine på daten istede for Eileen. Han hadde jo stått mye sterkere med Eileen i fanelen, og det var han nok 100% klar over men tror nok ikke han hadde samvittighet til å gjøre det mot Øystein.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Et annet tegn på at Carl Aksel faktisk tenker på andre enn seg selv er jo faktisk at han valgte å ta med seg Stine på daten istede for Eileen. Han hadde jo stått mye sterkere med Eileen i fanelen, og det var han nok 100% klar over men tror nok ikke han hadde samvittighet til å gjøre det mot Øystein.

Skrevet (endret)

.Jørgen: "det sjukeste jeg gjore inne på hotellet kom ikke med på TV, så det vill jeg ikke kommentere her men om noen ser dette om igjen, så spol tilbake til uke 5 så forstår dere nok hva jeg sikter til"

Hva tror dere han snakker om?

Endret av ES05C02
  • Liker 2
Skrevet

Gjorde alt jeg kunne for å ikke se det bilde som spoilet vinneren, hverken her eller på blogger. Men nå som jeg vil finne det, så finner jeg det ikke. Noen som vet hvilke bilde som sirkulerte rundt om kring i dagene før finalen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Trompeten skrev:

Gjorde alt jeg kunne for å ikke se det bilde som spoilet vinneren, hverken her eller på blogger. Men nå som jeg vil finne det, så finner jeg det ikke. Noen som vet hvilke bilde som sirkulerte rundt om kring i dagene før finalen?

Det ligger bakover i tråden. Husker ikke hvilken side. 

Anonymkode: 09c96...2f9

Skrevet

Ahh.. jeg skrolla meg ganske lang bakover.. mens skal skjekke igjen. Takk!

Skrevet
1 time siden, Trompeten skrev:

Ahh.. jeg skrolla meg ganske lang bakover.. mens skal skjekke igjen. Takk!

Ligger på side 124 hvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

lool

Anonymkode: df595...3e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, ES05C02 skrev:

.Jørgen: "det sjukeste jeg gjore inne på hotellet kom ikke med på TV, så det vill jeg ikke kommentere her men om noen ser dette om igjen, så spol tilbake til uke 5 så forstår dere nok hva jeg sikter til"

Hva tror dere han snakker om?

Sikkert at han prøvde fortvilt å få dyppa den i Sandra, og da hun la bena i kryss og sa nei endte han opp med å trøsterunke rett ved siden av henne ;) Det er vel omtrent det "sykeste" Jørgen får seg til å gjøre.

Anonymkode: 1a392...305

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var sinnsykt deilig at Caksel breiflabbet seg ut i selve finalen. Greit å spille som en slimål men å ikke tørre å innrømme det er for dårlig. Selv grisegutten Drøystein innrømte sine synder i finalen, men Caksel satt der og løy så han trodde det selv. Så da ble det byebye til Caksel, selv om han prøvde å kjøpe seg stemmer! :hoho:

• Liker 6
Skrevet

Jeg hatet Øystein de første ukene. "Han med hatten" måtte ut virkelig ut, asap zulu! Etter en stund ble han partner med Eileen. Flere ganger kom Hoffet med meningene sine og ville få ham til å kaste henne ut. Han hadde nok veldig lyst en stund, den kuken, men han fortsatte å stå med henne. De var paret som ikke kunne være sammen, de var Romeo og Juliet, Montague og Capulet, Hoffet og Gjengen-A, slemmingen og snillingen. Et par med hver sin allianse, et par som mot alle odds var trofaste mot hverandre og satte sitt partnerskap høyere enn sine alliansers ønsker. 

Før noen visste ordet av det, smeltet Øysteins egne følelser det steinharde hjertet hans og gjorde ham sakte, men sikkert, til en mye bedre person. Ja, han har knulla rundt og oppført seg som en nasty gris, ja, han har mer eller mindre vært bikkja til CA. MEN han tok seg sammen til slutt. Øystein valgte å ditche Sandra, til fordel for Eileen, selv om han visste at det var skittent og at det kunne få konsekvenser. Han turte å gjøre et valg som gikk mot Hoffet fordi han fulgte hjertet sitt og ville være lojal mot sin one true partner til siste slutt. Det aller beste: han lot være å slippe kula selv hvor mye han hadde lovet det i starten av sesongen. Det hadde faktisk gått opp for ham at det er den som knuser kula som er taperen. Og der hadde han helt rett. Ja, det hadde blitt action, men hadde han kasta kula for en så godhjertet person som Eileen (som har vært trofast mot ham så utrolig lenge), så hadde han stått igjen som en feig og kald taper. Jeg elsker at han lot sitt forhold med partneren sin gå foran broderskapet med CA. Dere kan si hva dere vil, men DET sier faktisk en del om Øystein. Hatten av! 

Det var flere verdige vinnere som dessverre ikke nådde helt opp, det var det. Noen mer verdige enn andre, men det spørs veldig hvilke øyne som ser. Øystein og Eileen er intet unntak. De ER virkelig verdige vinnere, BEGGE to. Det er jeg villig til å sloss om, any day. Mener du noe annet: er du 12 år, har et hjerte av is, er en bitter deltaker som ikke vant, eller så har du ikke sett hele sesongen.  

God sesong, måtte den neste bli bedre!

• Liker 4
Skrevet

Skjønner ikke at flere av dere håper en skulle kaste kula. For meg ville det uansett vært det optimale sviket. Jeg er enig med Øystein at den som kaster kula, er taperen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

lool

Anonymkode: df595...3e9

Le så mye du vil min venn, hun sa det selv og jeg er fullstendig enig. 

12 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg synes det var sinnsykt deilig at Caksel breiflabbet seg ut i selve finalen. Greit å spille som en slimål men å ikke tørre å innrømme det er for dårlig. Selv grisegutten Drøystein innrømte sine synder i finalen, men Caksel satt der og løy så han trodde det selv. Så da ble det byebye til Caksel, selv om han prøvde å kjøpe seg stemmer! :hoho:

Så lenge CA kom lengre enn Nina og Jonas er jeg meget fornøyd. For min del kan man spille så skittent og lyve så mye man vil, er det det man vil, så får det være slik. Det er et SPILL, skjønner ikke hvorfor folk ikke skjønner det. Synes det er mye mer ''slimål'' å sende ut sin bestevenninne. Hun spilte seg selv rett ut av hotellet, det er dårlig spill og jævlig idiotisk å gjøre. :fnise: CA kom i hvert fall til finalen, men er jo ikke rart at Øystein og Eileen vant over han. Tror det er få som kunne slått det paret stemmemessig. Uansett, synes jeg CA har spilt et veldig bra spill og virkelig gjort denne sesongen.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Jallatralla skrev:

Mener du noe annet: er du 12 år, har et hjerte av is, er en bitter deltaker som ikke vant, eller så har du ikke sett hele sesongen.  

Jeg må bare le. For en argumentasjonsteknikk du utviser. "Om du mener noe annet enn meg er du 12 år, iskald, bitter deltaker eller har ikke fulgt med". På tide å vokse opp å forstå at alle ikke tenker det samme som deg? 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare le. For en argumentasjonsteknikk du utviser. "Om du mener noe annet enn meg er du 12 år, iskald, bitter deltaker eller har ikke fulgt med". På tide å vokse opp å forstå at alle ikke tenker det samme som deg? 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Enig. 

Anonymkode: df6d7...a06

AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror dere er den fjerde Øystein har ligget med?

Anonymkode: ea750...769

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere er den fjerde Øystein har ligget med?

Anonymkode: ea750...769

Eileen eller Malin.

Anonymkode: 05dcf...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...