Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er Sandra og Jørgen sammen? :ohmy:

Anonymkode: f527d...9e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Sandra og Jørgen sammen? :ohmy:

Anonymkode: f527d...9e1

Jepp! Velkommen etter :fnise:

Anonymkode: 13ebf...4f8

• Liker 1
Skrevet

Tror dessverre ikke at Mayoo vinner. Han var på NRJ i dag og da sier de : "det er aldri noen som sier de melder seg på pga pengepremien, ekke det noe å friste med  ?" Og Mayoo svarer : "jo, de hadde jo vært gøy å..( mikropause før han fortsetter ) .. å tenkt sånn da.." Holdt han egentlig på å drite seg ut der ? 

• Liker 1
Skrevet

jo DET hadde jo vært gøy å... skulle det stå

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ssophie skrev:

Ettersom taperne av Mr. og Mrs. Paradise-konkurransen er i fare, tipper jeg at deltakerne må stemme ut enten Mayoo eller den tapende jente under morgendagens Pandoras. Da ryker jenta. Dermed er det en gutt for mye på torsdag, noe som gjør at Øystein lever farlig.

Det var vel meldt om dårlig stemning både etter utsjekk onsdag og parseremoni torsdag, og det blir det garantert dersom to fra Hoffet må si takk og hei denne uka.

Ååå, håper på at du har rett! Håper også det er Stine eller Malin som taper! Hvertfall ikke Nina eller Eileen. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, medlem1001 skrev:

Tror dessverre ikke at Mayoo vinner. Han var på NRJ i dag og da sier de : "det er aldri noen som sier de melder seg på pga pengepremien, ekke det noe å friste med  ?" Og Mayoo svarer : "jo, de hadde jo vært gøy å..( mikropause før han fortsetter ) .. å tenkt sånn da.." Holdt han egentlig på å drite seg ut der ? 

Det er jo ikke akkurat en sjeldenhet at Mayoo roter seg bort i sine egne ord og at poenget henger litt løst når han er ferdig med å snakke. Han er nok ikke særlig flink til å snakke for seg foran andre. Det kan jo ligge noe i det du sier, men jeg ville nok ikke ha tenkt noe særlig over det. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde i dag? Hvem ble MRS paradise ? 

Anonymkode: 94ccc...9f4

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde i dag? Hvem ble MRS paradise ? 

Anonymkode: 94ccc...9f4

Celester vant

Anonymkode: 05dcf...227

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Celester vant

Faen...men ho skylder Nina å ikke stemme ho ut ihvertfall

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Celester vant

Hvem tapte da. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Mayamia skrev:

Hvem tapte da. 

Mikela

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mikela

Blir det enten Mikela eller Mayoo som må ut allerede i morgen da eller? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mayamia skrev:

Blir det enten Mikela eller Mayoo som må ut allerede i morgen da eller? 

Det lurer jeg også på...

Noen sier at Mikela har god kjemi med Eileen nå i ettertid, å da konkluderer jeg med at hun sikkert blir. For de var da ikke venner første gang hun var inne på hotellet.

Så er det noen som sier at Mayoo er god kompis med en som kommer inn senere, å da konkluderer jeg der også, med at han blir. 

Regner med at Mr og Mrs får bestemme hvem av de to som må sjekke ut. Men, siden det skal ut en gutt på torsdag, bør det nødvendigvis blir Mikela som ryker, så det ikke blir for mange gutter.

Herregud, blir helt tog i hodet jo :P 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på...

Noen sier at Mikela har god kjemi med Eileen nå i ettertid, å da konkluderer jeg med at hun sikkert blir. For de var da ikke venner første gang hun var inne på hotellet.

Så er det noen som sier at Mayoo er god kompis med en som kommer inn senere, å da konkluderer jeg der også, med at han blir. 

Regner med at Mr og Mrs får bestemme hvem av de to som må sjekke ut. Men, siden det skal ut en gutt på torsdag, bør det nødvendigvis blir Mikela som ryker, så det ikke blir for mange gutter.

Herregud, blir helt tog i hodet jo :P 

Håper ikke Mayoo går ut. Liker ikke Mikela så hun kan godt bli stemt ut for meg. Eneste at hun hadde sikkert jobbet i mot Carl Aksel og co denne gangen, og det kunne jeg likt! Men det kan jo godt være at den som ryker i morgen på en sånn twist kommer inn igjen senere da. De gjør ofte det, de som ikke ryker på vanlig måte. Så har dårlig følelse for jeg tror Sandra kan komme tilbake også.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror Mr. og Ms. Paradise skal velge hvem av Mayoo og Mikela som skal ut. De velger Mikela, Mayoo stiller seg bak Eileen, og Øystein ryker på torsdag.

Det tror jeg.

Anonymkode: 7d8ce...de8

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Mr. og Ms. Paradise skal velge hvem av Mayoo og Mikela som skal ut. De velger Mikela, Mayoo stiller seg bak Eileen, og Øystein ryker på torsdag.

Det tror jeg.

Anonymkode: 7d8ce...de8

Håper virkelig det 👍🏻 hadde heller villa hatt ut Carl Aksel enn Øystein, men det skjer nå ikke denne uken nå da. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lest hva som skal skje på hotellet mandag og tirsdag neste uke. Nå tror jeg ikke Øystein ryker denne uken. Og hvis han ryker, så er jeg 100% sikker på at Sandra kommer inn igjen på mandag ;)  Tror det blir enten eller.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg lest hva som skal skje på hotellet mandag og tirsdag neste uke. Nå tror jeg ikke Øystein ryker denne uken. Og hvis han ryker, så er jeg 100% sikker på at Sandra kommer inn igjen på mandag ;)  Tror det blir enten eller.

Kan du lime det inn her?

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, ssophie skrev:

Kan du lime det inn her?

Mandag:

«Howdy folks!» står det på tavla. Paradise Hotel er blitt Hotel Redneck. Egg og bønner til frokost. Stor stemning, helt til flere brekker seg av eggene. Selvsagt blir freden forstyrret av et brev. En ny deltaker skal straks sjekke inn, med muligheten til å få en kjempestor fordel. Da må imidlertid et hemmelig oppdrag gjennomføres først. Det blir BBQ-party, og smilene går fra øre til øre. Det hele ender i en erotisk stund i bassenget.

Tirsdag:

Noen av deltakerne bestemmer seg for å prøve å lure en av gutta til å tro at han står utrygt ved å bli uvenner. Det blir fest, med rap battles og taktikkprat. Men det hele topper seg når én av jentene bestemmer seg for å jage en gutt rundt på hotellet i halvnaken tilstand.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mandag:

«Howdy folks!» står det på tavla. Paradise Hotel er blitt Hotel Redneck. Egg og bønner til frokost. Stor stemning, helt til flere brekker seg av eggene. Selvsagt blir freden forstyrret av et brev. En ny deltaker skal straks sjekke inn, med muligheten til å få en kjempestor fordel. Da må imidlertid et hemmelig oppdrag gjennomføres først. Det blir BBQ-party, og smilene går fra øre til øre. Det hele ender i en erotisk stund i bassenget.

Tirsdag:

Noen av deltakerne bestemmer seg for å prøve å lure en av gutta til å tro at han står utrygt ved å bli uvenner. Det blir fest, med rap battles og taktikkprat. Men det hele topper seg når én av jentene bestemmer seg for å jage en gutt rundt på hotellet i halvnaken tilstand.

Var det den erotiske stunden som gjør at du tviler på at Øystein drar? Evt. tror at Sandra kommer inn igjen? For det kan jo også være Jonas og Nina, f.eks? Evt. Malin og CA?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...