kindagirl Skrevet 25. april 2016 #881 Del Skrevet 25. april 2016 6 timer siden, Phung skrev: Gleder meg til å se Sara E. på skjermen igjen! med mindre du har sett på viaplay og allerede vet det. Du kommer til å bli skuffet.. Hun er jo bare der..gjør ikke noe ut av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 25. april 2016 #882 Del Skrevet 25. april 2016 Ikke at det har noe her i tråden å gjøre altså men siden audun nå er tilbake for noen dager. eg leste intervju med han i Se og hør der han sa at Celester var den kuleste.. Han sier og at han er singel men har invitert med seg en potensiell date på Gullruten og at han skal dele ut pris der.. Den prisen han skal dele ut er den samme som sophie elise skal dele ut xD Hadde vært fantastisk om de to ble et par De hadde igrunn kledd hverandre! Men tilbake til paradise hotel... Eg HÅPER Nina og Eileen overlever denne uken også...Håper Malin ryker! Men sykt å se hvor mye Malin og Stine roet seg med baksnakkingen når Sandra forsvant:P 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. april 2016 #883 Del Skrevet 25. april 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får det sagt ! Anonymkode: 0578c...135 Det der er virkelig ikke så morsomt og godt sagt at du trenger å dele det i begge PH-trådene Forbaska at Caksel gjorde så bra show i dag. Selv om fyren gir meg vondt i hodet av all himlingen med øynene hver gang han viser seg og åpner kjeften, så var faktisk hans show best. Dessverre. Jonas burde ha spilt mye mer på kontrasten mellom romantisk gitartrubadur og rå stripper, og virkelig tatt showet helt ut. Da hadde han vunnet lett. Får bare håpe at Nina, Eileen eller Celester stikker av med miss paradise-tittelen i morra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 25. april 2016 #884 Del Skrevet 25. april 2016 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Det der er virkelig ikke så morsomt og godt sagt at du trenger å dele det i begge PH-trådene Forbaska at Caksel gjorde så bra show i dag. Selv om fyren gir meg vondt i hodet av all himlingen med øynene hver gang han viser seg og åpner kjeften, så var faktisk hans show best. Dessverre. Jonas burde ha spilt mye mer på kontrasten mellom romantisk gitartrubadur og rå stripper, og virkelig tatt showet helt ut. Da hadde han vunnet lett. Får bare håpe at Nina, Eileen eller Celester stikker av med miss paradise-tittelen i morra! Ikke Celester!!! Stor fare for at Carl Aksel kan få henne til å gjøre et valg som går utover Eileen og Nina.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. april 2016 #885 Del Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, kindagirl skrev: Ikke Celester!!! Stor fare for at Carl Aksel kan få henne til å gjøre et valg som går utover Eileen og Nina.. Ja kanskje, men bedre med Celester enn Malin eller Stine for de gjør garantert som Caksel sier. Med mindre de virkelig skal kjøre på med "vi jentene bestemmer sjøl" denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 25. april 2016 #886 Del Skrevet 25. april 2016 Et øyeblikk siden, Ardwinna skrev: Ja kanskje, men bedre med Celester enn Malin eller Stine for de gjør garantert som Caksel sier. Med mindre de virkelig skal kjøre på med "vi jentene bestemmer sjøl" denne uka. Vi får bare krysse fingrene for at det går bra!:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBlaBla Skrevet 25. april 2016 #887 Del Skrevet 25. april 2016 Mayoo ass.. "Jeg drømmer om å finne en jente jeg kan avslutte livet mitt sammen med".. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 25. april 2016 #888 Del Skrevet 25. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynner å lure på om Nina eller Jonas sjekker ut denne uken. Synes bare tidspunktet for å gå ut med at de er kjærester er litt suspekt. Samme med Sandra og Jørgen. De gikk ut med nyheten om at de er kjærester, samme uken som hun gikk ut. Bare synsning fra min side.....man, blir jo litt paranoid i denne PH boblen. Men, det var det første jeg tenkte..... Hoffet er jo på revansje-tokt. Anonymkode: 05dcf...227 Samme tenkte jeg. Tenker at det er Nina som ryker denne uka :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #889 Del Skrevet 25. april 2016 ganske sannsynlig at celest vinner, med tanke på hva Lord Sørseth sa i intervjuet med seher ... Anonymkode: d0fc2...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 25. april 2016 #890 Del Skrevet 25. april 2016 Ååågud, skikkelig putetv med Mayoo herreguuuud 😳😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #891 Del Skrevet 25. april 2016 Haha, ganske opplagt at det et Mikela som sjekker inn ja! Særlig da CA leverer (noe lignende) følgende sitat: "ah den dama der ass". Haha yay! Da blir det vel stemning! Anonymkode: 4d1ef...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phung Skrevet 25. april 2016 #892 Del Skrevet 25. april 2016 Jeg tror også at det er en god sjanse for at Celester stikker av med seiren. Virket som hun hadde noen skikkelig bra moves, klarer heller ikke å se for meg helt hva noen av de andre kan gjøre for å overgå det, men hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurcos Skrevet 25. april 2016 #893 Del Skrevet 25. april 2016 Tviler på at Celester sender ut Nina. Nina reddet jo Celester sist parsermoni, og gruppen til CA har ikke akkurat vært hyggelige med henne. Dessuten kommer visst Celester veldig godt overens med Mikaela, og Mikaela vil nok spille ut noen fra Carl Aksels allianse. Så jeg tror ikke det blir noen krise hvis hun vinner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agent2840 Skrevet 26. april 2016 #894 Del Skrevet 26. april 2016 Agent2840 kommer med sitt scenario bilde og refleksjon for kommende uke; * Mikela inn, Celester vinner muligens tittelen. På onsdag skal Celester og Carl på date og sette noen av de andre i faresonen på Pandoras. Det blir sannsynligvis en av jentene, da gutta har sin parseremoni på torsdag. Med utgangspunkt i tidligere sesonger, så blir det nok en klassisk utstemming av de to eller tre deltakerne som Carl og Celester har valgt. Mayoo og jenta som taper konkurransen idag får vel derimot ikke lov til å stemme imorgen. Jeg tipper at det blir Stine som taper i kveld, da hun fra et objektiv perspektiv ser ut til å ha minst å by på der inne. * Ellers så er det veldig vanskelig å spå hvem av jentene og guttene som faktisk kan ryke i løpet av uka. Vanligvis så har TV3 gitt noen frempek med trailerne sine for kommende uke, men det er dog ikke helt tilfellet nå. * Men ryktene sier at Nina og Eileen tok siste flyet hjem, så dem ryker sannsynligvis ikke. Celester sitter også trygt med miss-paradise tittelen og vil også gjøre sitt for å save oppholdet til spesielt Nina (etter forrige uke). Det samme gjør vel Malin som faktisk er partneren til Mr Paradise Carl. Mikela har jo i utgangspunktet ingen partner å gå til, og er i teorien relativt utrygg. Men så går nok heller ikke produksjonen "med på" å sende ut Mikela etter kun en dag, da de også ser potensiale i å ha henne der inne. Derfor antar jeg at det sannsynligvis er Stine som ryker. Holder også en knapp på at det kan bli Malin, forutsett at Celester faktisk gjør sitt ytterste for å forsvare Ninas eksistens der inne (da Carl vil gjøre alt for å sende ut Nina). * Og gutta? Litt vanskeligere å spå noe der altså, men Carl Aksel sitter trygt, og Mayoo står teoretisk sett i faresonen. Fra et mer eller mindre subjektivt perspektiv tror jeg heller ikke at produksjonen vil gå med på å sende ut Mayoo på nåværende tidspunkt, da det faktisk er en grunn til at nettopp han ble sendt inn igjen for andre gang. Mayoo er også relativt god kompis med Vegard Sandvik som sjekker inn senere i sesongen. Ellers så kan Nicklas være meget utrygg, om Stine ryker på onsdagen. Jørgen er også utrygg da han har mistet Sandra. Øystein kan også være utrygg da Mayoo kan utkonkurrere han mot Eileen. Jonas er i utgangspunket trygg, men det kan være slik at Mr og miss Paradise får anledning til å splitte han og Nina, og da kan ting fort endre seg. Eller om Nina muligens ryker på onsdagen, så er sjansene for Jonas betydelig små. TV guiden nevner trossalt at en av gutta får "raserianfall"; så her er det legitimt å tro at Øystein faktisk kan ryke, mens Carl får det raserianfallet. Men så står også Jørgen / Nicklas ganske nær Carl, så det kan fort bli en av dem. Konklusjon; Mye avhenger av hvem av jentene som må sjekke ut på onsdagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #895 Del Skrevet 26. april 2016 Kan jo tolkes som at Nina og Jonas blir en stund til på hotellet.... Sitat fra Se og Hør: - Det vises så godt å TV nå fremover og da er det like greit å si det til alle, sier Jonas. Anonymkode: 05dcf...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phung Skrevet 26. april 2016 #896 Del Skrevet 26. april 2016 Jeg tror at den av jentene som taper Mrs Paradise (kan egentlig bli hvem som helst, bortsety fra Celester) og Mayoo sitter i fare under Pandoras. Da at deøtakerene får stemme på hvem av de to som ryker og tror da at Mayoo vinner slik at jenta ryker. Altså ryker en gutt, tror det blir Øystein med tanke på Eileen og Mayoo, men vet ikke hva makten til Mr. Paradise kan være, hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #897 Del Skrevet 26. april 2016 Det verste med at Mikela sjekker inn igjen må være at 90% av folkene her inne fortsatt ikke klarer å innse at hun heter MikELA, ikke MikAELA. Anonymkode: babf0...5c7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #898 Del Skrevet 26. april 2016 Håper Mikela ryker fort ut igjen. Hun oppførte seg som en obsternasig tenåring sist, så jeg tviler på at noen er så veldig lystne på å spille med henne. Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 26. april 2016 #899 Del Skrevet 26. april 2016 Ettersom taperne av Mr. og Mrs. Paradise-konkurransen er i fare, tipper jeg at deltakerne må stemme ut enten Mayoo eller den tapende jente under morgendagens Pandoras. Da ryker jenta. Dermed er det en gutt for mye på torsdag, noe som gjør at Øystein lever farlig. Det var vel meldt om dårlig stemning både etter utsjekk onsdag og parseremoni torsdag, og det blir det garantert dersom to fra Hoffet må si takk og hei denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 26. april 2016 #900 Del Skrevet 26. april 2016 7 minutter siden, ssophie skrev: Ettersom taperne av Mr. og Mrs. Paradise-konkurransen er i fare, tipper jeg at deltakerne må stemme ut enten Mayoo eller den tapende jente under morgendagens Pandoras. Da ryker jenta. Dermed er det en gutt for mye på torsdag, noe som gjør at Øystein lever farlig. Det var vel meldt om dårlig stemning både etter utsjekk onsdag og parseremoni torsdag, og det blir det garantert dersom to fra Hoffet må si takk og hei denne uka. Satser på at du får rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå