AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #341 Del Skrevet 7. april 2016 1 minutt siden, kindagirl skrev: Tror dessverre det snart er over og ut for Eileen nå.. Blir vanskelig å redde seg inn igjen. Bruker hun kvinnelist ryker hun neppe. Holde småen varm og mye er gjort. Men man vet jo aldri. Øystein ser ut til å få los fort Anonymkode: 748ee...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ånei Skrevet 7. april 2016 #342 Del Skrevet 7. april 2016 Nå gidder jeg ikke å se på dette mer! Mayoo er ute :(( 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #343 Del Skrevet 7. april 2016 I'm done! PH er helt patetisk i år. Det er så tydelig hvem som bæres gjennom spillet på gullstol. Jeg blir kvalm. Henning kan også ta seg en bolle. En stor en. Anonymkode: 13ebf...4f8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #344 Del Skrevet 7. april 2016 46 minutter siden, ankara skrev: Hva skjer med gjengen allianse nå? Henning mistet all respekt hos meg nå. Falsk og feig som fy. Håper Nina og Jonas kjører ut hele røkla. Heia heia. PS: Eileen tapte seg også veldig i dag, i ting ho sa i forhold til Øystein. CA har så stor personlighet og er så majestetisk at jeg tror man lett kan følge han. Anonymkode: cbf2b...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #345 Del Skrevet 7. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: CA har så stor personlighet og er så majestetisk at jeg tror man lett kan følge han. Anonymkode: cbf2b...5ec Say what????? Anonymkode: d5e0e...6f4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambitious Skrevet 7. april 2016 #346 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Så jævlig typisk! Det er så åpenbart at TV3 favoriserer enkelte deltakere, hver eneste sesong! Det var slik forrige sesong også, dem TV3 favoriserer får det slik de vil 75% av tiden, og når motsatte allianse får noe makt, så slipper de andre likevel unna med en eller annen fordel, ELLER kommer inn igjen 50 ganger på ny!! 1. Sykt dårlig valg av Henning, CA og øystein stoler ikke på han uansett og kommer ikke til å spille med han 100 %. Nå som han har gått i mot sin egen allianse så kommer de heller ikke til å stole på ham mer. Han tror han spiller men bare graver sin egen grav mer og mer. 2. At ikke Øystein velger å gå til hun som Jonas står bak er et mysterium, når Eileen NETTOPP sendte ham ut. Jona sa jo i tillegg at han hadde 0 forhold til hun han står bak. Hvem velger å være partner med noen som nettopp sendte dem ut liksom?! 3. Eileen var en favoritt til nå, men mister åpenbart hodet nå ser det ut til. Seriøst, så vinglete alle disse deltakerne er. Men jeg mener at Mayoo garantert kommer inn igjen. Endret 7. april 2016 av Ambitious Mente Jonas, ikke Jørgen nei )) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #347 Del Skrevet 7. april 2016 2 minutter siden, Ambitious skrev: Så jævlig typisk! Det er så åpenbart at TV3 favoriserer enkelte deltakere, hver eneste sesong! Det var slik forrige sesong også, dem TV3 favoriserer får det slik de vil 75% av tiden, og når motsatte allianse får noe makt, så slipper de andre likevel unna med en eller annen fordel!! 1. Sykt dårlig valg av henning, CA og øystein stoler ikke på han uansett og kommer ikke til å spille med han 100 %. Nå som han har gått i mot sin egen allianse så kommer de heller ikke til å stole på ham mer. Han tror han spiller men bare graver sin egen grav mer og mer. 2. At ikke Øystein velger å gå til hun som Jørgen står bak er et mysterium, når Eileen NETTOPP sendte ham ut. Jørgen sa jo i tillegg at han hadde 0 forhold til hun han står bak. Du mener jonas el?! Anonymkode: d5e0e...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #348 Del Skrevet 7. april 2016 4 minutter siden, Ambitious skrev: Så jævlig typisk! Det er så åpenbart at TV3 favoriserer enkelte deltakere, hver eneste sesong! Det var slik forrige sesong også, dem TV3 favoriserer får det slik de vil 75% av tiden, og når motsatte allianse får noe makt, så slipper de andre likevel unna med en eller annen fordel!! 1. Sykt dårlig valg av henning, CA og øystein stoler ikke på han uansett og kommer ikke til å spille med han 100 %. Nå som han har gått i mot sin egen allianse så kommer de heller ikke til å stole på ham mer. Han tror han spiller men bare graver sin egen grav mer og mer. 2. At ikke Øystein velger å gå til hun som Jørgen står bak er et mysterium, når Eileen NETTOPP sendte ham ut. Jørgen sa jo i tillegg at han hadde 0 forhold til hun han står bak. Men han hadde vel skrevet opp Sandra som andrevalget, så han kunne ikke gå til Stine. Anonymkode: fbaf2...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #349 Del Skrevet 7. april 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Say what????? Anonymkode: d5e0e...6f4 CA er en så mektig og majestetisk person at det er lett for Henning å føle at han må følge han. Anonymkode: cbf2b...5ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #350 Del Skrevet 7. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: CA er en så mektig og majestetisk person at det er lett for Henning å føle at han må følge han. Anonymkode: cbf2b...5ec Manestetisk og mektig er det siste jeg ville kalt han for... Anonymkode: d5e0e...6f4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #351 Del Skrevet 7. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Digger Carl Aksel, håper virkelig at vinner hele spillet. Ser at folk kan reagere på oppførselen hans, men han lager jævlig god tv. Istedenfor å sitte å sutre som ''gjengen-allianse'' gjorde, tok han i hvert fall tak i spillet. Synes det er morsomt med spill fra alles side, men fy faen som de sutrer. Hold kjeft og spill istedenfor. Anonymkode: 6a48f...fcf Anonymkode: 6d83f...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #352 Del Skrevet 7. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: CA er en så mektig og majestetisk person at det er lett for Henning å føle at han må følge han. Anonymkode: cbf2b...5ec Haha du er morsom! Anonymkode: 6d83f...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambitious Skrevet 7. april 2016 #353 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han hadde vel skrevet opp Sandra som andrevalget, så han kunne ikke gå til Stine. Anonymkode: fbaf2...4b5 Så de må ta allerede ta andre valget, tredje valget osv. FØR de engang vet hva hvordan det utspiller seg? Det er jo latterlig idiotiske i så fall. + Så gir det TV3 100% kontroll på hvordan spillet utspiller Endret 7. april 2016 av Ambitious 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 7. april 2016 #354 Del Skrevet 7. april 2016 Før jeg sjekket inn veide jeg 92 kilo og da jeg kom hjem veide jeg 84 kilo. (fra artikkel i nettavisen angående Mayoo) Ikke faen om Mayo gikk ned 8 kg på så kort tid... Så han kommer nok inn igjen. La oss håpe det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 7. april 2016 Forfatter #355 Del Skrevet 7. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: I'm done! PH er helt patetisk i år. Det er så tydelig hvem som bæres gjennom spillet på gullstol. Jeg blir kvalm. Henning kan også ta seg en bolle. En stor en. Anonymkode: 13ebf...4f8 Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emalje Skrevet 7. april 2016 #356 Del Skrevet 7. april 2016 14 minutter siden, kindagirl skrev: Før jeg sjekket inn veide jeg 92 kilo og da jeg kom hjem veide jeg 84 kilo. (fra artikkel i nettavisen angående Mayoo) Ikke faen om Mayo gikk ned 8 kg på så kort tid... Så han kommer nok inn igjen. La oss håpe det! Hahaha. Jeg ELSKER at vi baserer antagelser om hvem som kommer inn igjen og hvem som er der så og så lenge på hvor mye de har gått ned/opp! Flere før/etter-uttalelser fra deltakerne, takk! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 7. april 2016 #357 Del Skrevet 7. april 2016 3 minutter siden, Emalje skrev: Hahaha. Jeg ELSKER at vi baserer antagelser om hvem som kommer inn igjen og hvem som er der så og så lenge på hvor mye de har gått ned/opp! Flere før/etter-uttalelser fra deltakerne, takk! ER det ikke sant da? er ikke 8 kg MYE å gå ned hvis han bare var der i 3 uker???:P Han fikk jo mat og alt.. og 8 kg muskler forsvinner hvertfall ikke så fort:P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 7. april 2016 #358 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg ser at folk skriver at det ikke hadde så mye å si at Henning gikk til Nina, men det er jo bare tull. Dersom Henning hadde holdt seg til den opprinnelige planen, så hadde mest sannsynlig CA og Jørgen stått bak Sandra. Uansett hva Sandra hadde valgt, så hadde det endt med at CA måtte ha sjekket ut, ettersom Jørgen hadde buketten. Henning fucket opp alt for alliansen sin. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #359 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg får ikke inntrykk av at tv 3 bærer noen gjennom. Verken i år eller tidligere år. Slemmingene kommer simpelthen mye lengre nettopp fordi de ikke har noen skrupler og lett sender ut folk de står i allianse med eller har lovet står trygt. De snille tørr ikke bruke de fordeler de får til å ta ut de store spillerne, som Henning illustrerte i dag. Han stilte seg bak Nina fordi han ikke kunne stille seg bak noen andre??! Han står jo ikke trygt der heller. Nå står Jonas utrygt og Nina redder Jonas fremfor Henning!! Hadde Henning hatt baller hadde han gått til Malin. Tror Eileen vinner tilliten tilbake hos Øystein og spiller med den alliansen ut. Ser på bloggen hennes at hun skriver at de hun har mest kontakt med etter PH er Øystein, Carl Aksel, Mayoo, Synnøve og Stine. Anonymkode: b0f1c...54e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #360 Del Skrevet 7. april 2016 25 minutter siden, kindagirl skrev: Før jeg sjekket inn veide jeg 92 kilo og da jeg kom hjem veide jeg 84 kilo. (fra artikkel i nettavisen angående Mayoo) Ikke faen om Mayo gikk ned 8 kg på så kort tid... Så han kommer nok inn igjen. La oss håpe det! Ofte blir jo mange av spillerne som kommer langt, igjen i Mexico i fall de sendes inn igjen senere. Husker Mats (sesong 1?). Han var ute i flere uker (paradisuker vell og merke, de er vist på bare tre dager) også kom han inn igjen. Han sa at flere av deltakerne som hadde gått ut bodde sammen på et hotell og hadde det dritdigg. Anonymkode: b0f1c...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå