Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har virkelig fått med det jeg forbinder med Paradise-deltakere, hvertfall på jentefronten. Virker ganske blåste :) Og det gjør det bra! 

Anonymkode: 1e38f...a1b

• Liker 1
Skrevet

Ingen pene jentedeltagere i år som ifjor med Isabel og spesielt Martine/Elin.

Anonymkode: 77d00...714

Skrevet (endret)

Synøve er så irriterende. Håper hun går ut med engang.

Jeg elsker når folk spiller spillet. Det ser ut som min favoritt kommer til å bli Nina i år. Liker at de fleste går for å spille spillet. 

Ellen Eriksen var diggest av jentene. Jonas kan bare ryke ut, dersom han ikke skal spille, men bare pga. fun. 

Håper det blir MASSE drama, masse spill, slik som PH Danmark. Der er det slik at dersom man er på PH for å være på ferie, så blir man mislikt. I Norge er det omvendt. Er man på PH for å spille, blir man mislikt. Rare greier :P

Endret av Bond
  • Liker 2
Skrevet

"Håret mitt er frodig og har fall, når jeg skal sjarmere damene pleier å jeg å dra hånda sakte gjennom sånn her, og da faller de som fluer."

Hvem sier sånn da... 😩

• Liker 4
Skrevet
54 minutter siden, Rosewood skrev:

"Håret mitt er frodig og har fall, når jeg skal sjarmere damene pleier å jeg å dra hånda sakte gjennom sånn her, og da faller de som fluer."

Hvem sier sånn da... 😩

En som har meldt seg på Paradise Hotel ;)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Rosenborg skrev:

Synøve er så irriterende. Dum og usjarmerende. Håper hun går ut med engang.

Jeg elsker når folk spiller spillet. Det ser ut som min favoritt kommer til å bli Nina i år. Liker at de fleste går for å spille spillet. 

Ellen Eriksen var diggest av jentene. Jonas kan bare ryke ut, dersom han ikke skal spille, men bare pga. fun. 

Håper det blir MASSE drama, masse spill, slik som PH Danmark. Der er det slik at dersom man er på PH for å være på ferie, så blir man mislikt. I Norge er det omvendt. Er man på PH for å spille, blir man mislikt. Rare greier :P

Enig. Liker best når folk ikke er redd for å spille spillet ikke bare er på badeferie.  Det er jo kjedelig 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, NumberSix skrev:

Fantastisk vurdering, helt enig! Dette fikk meg også til å le godt! Du burde skrive recaps til årets sesong! :popcorn:

3 timer siden, The Silence skrev:

Do it!!

Har hvertfall opprettet tråd her nå da, så får vi se om jeg klarer å følge opp:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Tipper Henriette er den første av jentene som har sex og at Henning ryker ut tidlig. 

Jonas er allerede en favoritt. 

Skrevet

Jeg merket at de igjen har bedt guttene om å fremstå som bad-boys. Carl aksel er sikkert ikke så høy på seg selv på ekte. Det blir litt too much for å være troverdig. Det var som å se Harald når han skulle spille cocky.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes jentene er ikke så pen.. altfor fake liksom. Elin var så pen. Martine var litt basic men nå er hun fake som Isabel.

Skrevet
9 minutter siden, Charlotteh skrev:

Jeg synes jentene er ikke så pen.. altfor fake liksom. Elin var så pen. Martine var litt basic men nå er hun fake som Isabel.

i fjor eller i år? 

Skrevet
48 minutter siden, Roseh skrev:

i fjor eller i år? 

i år

Skrevet
1 time siden, Roseh skrev:

Jeg merket at de igjen har bedt guttene om å fremstå som bad-boys. Carl aksel er sikkert ikke så høy på seg selv på ekte. Det blir litt too much for å være troverdig. Det var som å se Harald når han skulle spille cocky.

Ja, det blir så kleint og fake når produksjonen ber de om å være så cocky og klyser.  "Oh Yeah, se på meg og alle damene bare elsker meg. På byen faller de alle som fluer når jeg kysser mine muskler" SPY! :kvalm:

• Liker 3
Skrevet

Føler på meg at det blir en dårlig sesong. Ingen som skilte seg noe spesielt ut eller var noe "nytt". Virker som mye av det samme om igjen. Fikk ikke lyst til å følge med :/ 

Skrevet
1 time siden, Lady skrev:

Føler på meg at det blir en dårlig sesong. Ingen som skilte seg noe spesielt ut eller var noe "nytt". Virker som mye av det samme om igjen. Fikk ikke lyst til å følge med :/ 

Jeg synes sesongene frsm til sesong 5 (minus sesong 3) var de beste. Etter sesong 5, så fikk de nye produksjon folk og da synes jeg det ble litt dårlig. Sesongen 6 var dårlig og samme med forrige. Jeg synes sesong 2 og 5 var de aller beste :)

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg kjenner han ene som er med i år! :bond::ph34r: Kommer til å bli veldig underholdende, hehe 

Skrevet

Jeg er uenig med folk. De siste sesongene har vært best. De første sesongene var jo det lite spill. Mest folk som trodde de var morsomme.

Gleder meg til årets sesong fordi flere deltakere sagt at de vil spille spillet. En ting jeg misliker, er at TV3, gjør realityserien så utrolig fake. De redigerer bort ting og tang, og for deltakere til å se enda dummere ut. TV3 prøver å være humoristiske lage forskjellige lyder, og masse annet, og får det ut til å virke litt ekte. Det er kanskje greit med litt redigering, men det har vært utrolig masse de 2 siste sesongene. Ser dessverre ikke ut som de har tenkt å slutte med det i år heller. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Da har jeg peiset meg gjennom alle de kleine introduksjonsvideoene.

Jeg syns i motsetning til de fleste, at jentene ikke var så wow. Men kanskje de er penere "i praksis" enn på den videoen. Har sjekket Facebooken deres (stalker, I know!) og mange av dem er jo nesten-kjendiser virker det som. Type mange hundre følgere og hundrevis av likes på bilder. Ikke den "vanlige jenta i gaten" akkurat. Ser for meg veldig populære jenter ("dronninger") som "alle i byen vet hvem er". Syns profilen gir litt inntrykk av hvem de er, f.eks Nina virket veldig normal, mens Imme virket som en veldig populær og pen jente med en fanskare fra før.

Av jentene likte jeg best Mikela. Synøve (for en irriterende stavemåte btw) virket som en tilgjort og slitsom bitch. 

Guttene var påtatt badboys, tipper de ikke er så ille i virkeligheten. Trønderen passet ikke inn, tipper han ryker fort. Ser for meg Øystein som alfaen, Carl Axel som morsom og populær (litt sånn Chris, han der fæle som p*lte Lene Angelica),  Mayoo tror jeg blir et utskudd pga hans manglende ydmykhet, og han siste med LA-drakten tror jeg blir en anonym brikke de kule bruker en stund. 

Anonymkode: 8bb6c...ac8

Endret av Bond
  • Liker 4
Skrevet

Kjenner Henning i virkeligheten og de fremstiller han helt TEIT, han er ikke sånn  :)

Anonymkode: 96171...4f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...