Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Den 8. januar 2016 at 15.52, Rosewood skrev:

Leste om guttene. De hørtes skikkelig teite og klysete ut. Han ene er blogger, han sminker seg og retter håret sitt. Men no homo. Jeg mistenker at han kan være en av de kompisene til Robin, (eks?)kjæresten til Sophie Elise? Og en fyr beskrev seg selv som alphahann. Hvem beskriver seg selv som alphahann? Hvor teit er ikke det? Men, det er jo der Paradise handler om: teite klysete mennesker som elsker seg selv og betrakter seg selv som guder/gudinner. :) Gleder meg

Jeg tror også det er han som blogget sammen med Robin.. Og hvis det er det, så kommer jeg til å bli mye provosert fremover. Husker han skrev om at jenter over 50 kg ikke burde gå i bikini osv. Kan bli god TV da

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det koster vel? Abonnement

Anonymkode: 54bb0...4fe

Koster ingenting.

Anonymkode: 13221...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er Aksel, han som skrev innlegget om 50kg varsel på stranda.. For han har masse tatoveringer på begge armene. 

Anonymkode: 425fe...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er Aksel, han som skrev innlegget om 50kg varsel på stranda.. For han har masse tatoveringer på begge armene. 

Anonymkode: 425fe...08a

5 gutter er med fra starten, og de tok bilde av kun 3. De tar ikke med folk med tatoveringer på "sneakpeak" bildene for da kjenner folk dem igjen 

Endret av embla1807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det visste jeg ikke! Men Aksel er 20 år, og han som sa han ikke taklet feite mennesker er oppgitt som 25 år! Lurer på hvem disse guttene er..!

Anonymkode: 425fe...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.1.2016 at 15.46, BeverTramp skrev:

Blant årets gutter er det i det minste en fyr på 25. Dessverre later han også til å være minst moden av de 3...

Hun jenta i midten på bildet, er det en forlovelsesring hun har på? :O 

Den 8.1.2016 at 21.08, embla1807 skrev:

Jeg tror også det er han som blogget sammen med Robin.. Og hvis det er det, så kommer jeg til å bli mye provosert fremover. Husker han skrev om at jenter over 50 kg ikke burde gå i bikini osv. Kan bli god TV da

Jeg tror *GRØSS* at det kan være Rene Kleveland... 

 

Anonymkode: bee89...989

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun jenta i midten på bildet, er det en forlovelsesring hun har på? :O 

 

Tror du må være singel for å få være med på PH. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå innser jeg hvor utrolig PH-nerd jeg egentlig er. Men hvis dere ser på Isabel sin Facebook, så har hun lagt ut bilde av disse guttene og skrevet "heier på deg :*". Det må nesten være Carl Aksel, hun har lagt ut bilder med han på både instagram og bloggen flere ganger tidligere. 

Endret av embla1807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev:

Tror du må være singel for å få være med på PH. :)

Ja, men ser ut som høyrehånda, og en forlovelsesring. Korriger meg om jeg tar feil her, altså. Kan være speilvendt.

Anonymkode: bee89...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 9.1.2016 at 23.10, AnonymBruker skrev:

Ja, men ser ut som høyrehånda, og en forlovelsesring. Korriger meg om jeg tar feil her, altså. Kan være speilvendt.

Anonymkode: bee89...989

Hun hadde ikke kommet med hvis hun hadde på forlovelsesring, Må være singel for å være med på PH. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men ser ut som høyrehånda, og en forlovelsesring. Korriger meg om jeg tar feil her, altså. Kan være speilvendt.

Anonymkode: bee89...989

Det går faktisk an å ha på ringer uten om å være forlovet! :) 

Anonymkode: ebf97...3d7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den danske sesongen,  så ble en sendt hjem fordi hun var i forhold og latet som hun var singel.  Vet ikke hvordan produksjon fant der ut, men hun måtte uansett dra.

Men please ikke la den bli en så tåpelig første uke med de kule vs de teite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, embla1807 skrev:

Jeg tror også det er han som blogget sammen med Robin.. Og hvis det er det, så kommer jeg til å bli mye provosert fremover. Husker han skrev om at jenter over 50 kg ikke burde gå i bikini osv. Kan bli god TV da

Ja, Robin la ut et bilde på mystoryen sin av den artikkelen om de 3 guttene som skal være med og skrev "lykke til bror!" eller noe sånt, så er tydelig at det er en han kjenner. Er også en del som tror det er han Chris Furnes, som også har hatt blogg sammen med Robin før.

Så at de svarte på facebooksiden sin at det skulle starte i mars, men nøyaktig dato er ikke bestemt enda. Lurer på om det kommer til å dukke opp noen gamle deltakere, hvem tror dere isåfall at det kan være? 

Gleder meg til det starter, håper denne sesongen blir bedre enn fjordårets! :icon_lol:

Anonymkode: a4f64...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.1.2016 at 22.59, AnonymBruker skrev:

Hun jenta i midten på bildet, er det en forlovelsesring hun har på? :O 

Jeg tror *GRØSS* at det kan være Rene Kleveland... 

 

Anonymkode: bee89...989

Han skrev jo innlegg for 3 dager siden...

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, smalls skrev:

I den danske sesongen,  så ble en sendt hjem fordi hun var i forhold og latet som hun var singel.  Vet ikke hvordan produksjon fant der ut, men hun måtte uansett dra.

Men please ikke la den bli en så tåpelig første uke med de kule vs de teite.

Det skjedde i Norge i sesong 5 også (Mari). Selv om hun "røk" ut da hun fikk Cleopatradrakten. Men det var den egentlige grunnen bak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å være ærlig, så tror jeg Isabell skal være med som gammel deltaker i år...

Anonymkode: bee89...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.1.2016 at 9.24, AnonymBruker skrev:

Når er det premiere? 

Anonymkode: 129b5...331

Det var i mars ifjor, og februar i 2014. På Facebook sier TV3 at det er i mars, men ikke når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Robin la ut et bilde på mystoryen sin av den artikkelen om de 3 guttene som skal være med og skrev "lykke til bror!" eller noe sånt, så er tydelig at det er en han kjenner. Er også en del som tror det er han Chris Furnes, som også har hatt blogg sammen med Robin før.

Så at de svarte på facebooksiden sin at det skulle starte i mars, men nøyaktig dato er ikke bestemt enda. Lurer på om det kommer til å dukke opp noen gamle deltakere, hvem tror dere isåfall at det kan være? 

Gleder meg til det starter, håper denne sesongen blir bedre enn fjordårets! :icon_lol:

Anonymkode: a4f64...4c4

Tror ikke det er han ass. Han var aktiv på Face på 22 timer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å være ærlig, så tror jeg Isabell skal være med som gammel deltaker i år...

Anonymkode: bee89...989

Tviler. Hun er jo aktiv på bloggen. 

Anonymkode: db34b...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...