Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva syns dere om musikkvideoen til "Moonrise" som er årets PH-låt?

Bare jeg som ble skikkelig flau av å se den?:p Var liksom så amatør, klisje og Sandras manglende danseskills i dårlig kombinasjon.

Anonymkode: 8bb6c...ac8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. februar 2016 at 23.18, AnonymBruker skrev:

Det er hotellet danskene har brukt! Utrolig fint! Synes også det er morsomt at solorommet på dette hotellet er et skikkelig fælt rom, og ikke et fint, vanlig.

Anonymkode: 025f3...160

Det står at det er et identisk hotell på andre siden av bukten i artikkelen på side2, mener å huske at det i den danske var gult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når starter det?

Anonymkode: 129b5...331

TV3 har ikke kommet ut med premieredato enda, men satser på det starter i begynnelsen av mars 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fan av at det er nytt hotell egentlig. Har ikke helt klart å like det under de danske sesongene. Er et eller annet med at jeg syntes det norske er mer oversiktlig og funker bedre. Men vender meg sikkert til det :) 

Anonymkode: 1e38f...a1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er samme hotellet som danskene bruker. Det er likt,  men solorommet er ikke likt. Med mindre de har forandret solorommet?  Det er jo flere slike hoteller der, som brukes til innspillinger. Lurer på hvorfor de byttet hotell? Vet at de måtte bytte hotell i sesong 5 pga naboen klaget på støy og bråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen nevnte noe om en paradiseblogg i ett innlegg. Jeg fulgte hvertfall veldig mye med på heldal.blogg.no, Håper hun blogger i år også:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. februar 2016 at 14.43, Rose11 skrev:

Tror ikke det er samme hotellet som danskene bruker. Det er likt,  men solorommet er ikke likt. Med mindre de har forandret solorommet?  Det er jo flere slike hoteller der, som brukes til innspillinger. Lurer på hvorfor de byttet hotell? Vet at de måtte bytte hotell i sesong 5 pga naboen klaget på støy og bråk.

De byttet hotell fordi en orkan ødela taket på det gamle hotellet i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige sesong var den kjedeligste sesongen jeg noen sinne har sett. Fikk litt forventninger når Triana sa det var den beste. 

Håper ikke det er temauke hver uke, samme gjester som kommer inn gang på gang, og moralpreken fra produsksjon.

Jeg liker den danske paradise best for der er det mer drama. Synes det er teit at den norske spiller av lange sexklipp dersom noen har sex, at noen bæsjer på do eller piller seg i nesen. Sesongen i fjor hadde kun sex og bæsjehumor i seg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Roseh skrev:

Forrige sesong var den kjedeligste sesongen jeg noen sinne har sett. Fikk litt forventninger når Triana sa det var den beste. 

Håper ikke det er temauke hver uke, samme gjester som kommer inn gang på gang, og moralpreken fra produsksjon.

Jeg liker den danske paradise best for der er det mer drama. Synes det er teit at den norske spiller av lange sexklipp dersom noen har sex, at noen bæsjer på do eller piller seg i nesen. Sesongen i fjor hadde kun sex og bæsjehumor i seg. 

Enig.  Forrige sesong var kjedelig og tydelig at produksjonen ville Pierre og Martine skulle vinne. Ikke vits i å få noen ut, for alle ble bare sendt inn igjen. Helt håpløst. Og please, dropp de dumme temaukene og la deltakerne spille spillet selv. Kjedelig når de favorittiserer deltagere. 

Anonymkode: f5a4a...373

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var så kjedelig når Pierre og Harald kommet inne igjen. åja.. Jeg håper at denne sesongen, ute er ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke snart deltakerslipp?? Er jo ikke lenge til det starter, i fjor fikk man vite hvem deltakerne var flere uker før 

Anonymkode: 1e38f...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^Er det jeg håper på også!! Kanskje neste uke, ettersom da er vinterferien for de fleste over! Eller uken etter det..

Anonymkode: 025f3...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal se det eller ikke i år! Det er jo egentlig et latterlig program som det er flaut å innrømme at jeg ser på, men samtidig så måå jeg jo bare følge med. Litt som en bilkrasj osv. osv. :P  Fjorårets sesong var utrolig dårlig, men kan jo være det er bedre i år, haha. 

Flere med samme dilemma? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Tuesday, February 23, 2016 at 15.17, super-s skrev:

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal se det eller ikke i år! Det er jo egentlig et latterlig program som det er flaut å innrømme at jeg ser på, men samtidig så måå jeg jo bare følge med. Litt som en bilkrasj osv. osv. :P  Fjorårets sesong var utrolig dårlig, men kan jo være det er bedre i år, haha. 

Flere med samme dilemma? 

Kjenner meg igjen i "problemstillingen". :P

Jeg har fulgt med siden første sesong, men har flere ganger tenkt at jeg skal kutte ut den hjernedøde underholdningen. Samtidig så er det hærlig med litt hjernedød underholdning også av og til. Så føler man seg unektelig litt smartere etter å ha sett programmet :fnise: Konklusjonen er at jeg kommer til å følge med i år også.

Endret av The Silence
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, The Silence skrev:

Kjenner meg igjen i "problemstillingen". :P

Jeg har fulgt med siden første sesong, men har flere ganger tenkt at jeg skal kutte ut den hjernedøde underholdningen Samtidig så er det hærlig med litt hjernedød underholdning også av og til. Så føler man seg unektelig litt smartere etter å ha sett programmet :fnise: Konklusjonen er at jeg kommer til å følge med i år også.

Sant! Kjenner det blir litt mye med hjernedød underholdning fire ganger i uka i x antall uker da, men ender nok med samme konklusjon :P Føler meg som et geni av å se det, så det får meg jo til å føle meg bra :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett alle sesongene og jeg er ikke inne i navn på deltakerne osv. Men jeg så litt for et par år siden, da var det med et par skikkelige kjekkaser der! Da hadde de bl.a. en "gay evening" hvor de kledde seg opp i kostymer og sånn. To av gutta drev og spanka hverandre litt, ikledd lærshorts og homseklær. Det var digg å se! ;) De skulle visst ikke være homo påsto de i etterkant, men jeg vet nå ikke.... Skikkelig kult var det.

Anonymkode: 38afc...bc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...