Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten er produksjonen for dårlige til og finne skikkelige deltakere, eller så finnes det ikke smarte nok deltakere til og spille spillet. Jeg mener, hvem andre enn Kristian René har kjørt så hardt før i en norsk PH-sesong? Hver gang noen prøver å spille, så blir de jo kjefta på fordi de spiller! 

Sukk...****

• Liker 6
Skrevet

Er det bare meg eller blir deltagerne yngre og yngre for hvert år?  I de første sesongene var de jo eldre? Nå virker de så unge. Alle er sånn 20-23 som regel. Eller så er det bare jeg som blir eldre :fnise:

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg eller blir deltagerne yngre og yngre for hvert år?  I de første sesongene var de jo eldre? Nå virker de så unge. Alle er sånn 20-23 som regel. Eller så er det bare jeg som blir eldre :fnise:

Anonymkode: f5a4a...373

Tror det er vi som blir eldre ;) Men tror sesong 1 var et unntak. Fulgte ikke med selv, men mener å ha hørt at de var eldre enn 20-23. Men det var jo før konseptet ble kjent. Ingen 25+åring med respekt for seg selv melder seg på. Er jo alltid en og annen deltaker som er over 25, men de har nok ikke respekt for seg selv :P

• Liker 2
Skrevet

Sara S. var ikke så dum faktisk.

Skrevet
Den 9.1.2016 at 1.59, AnonymBruker skrev:

Håper de sender det 21:30 istedenfor 22:30 i år, blir litt sent når man står opp 0530😅

Anonymkode: 2d663...322

Legger den på TV3Play 

Anonymkode: 3e98c...607

• Liker 1
Skrevet

Nå er deltakerne avslørt på Se og hør!

Skrevet

Syns portrettintervjuene alltid er så kleine. Lurer på om de er like forferdelige i år?

• Liker 1
Skrevet

Puh. Var noen som sa de mistenkte at René Kleveland var deltaker, så nå ble jeg letta. Har jo ingen garanti for at han ikke kommer inn senere, men nå kan jeg heldigvis (uheldigvis?) følge med fra starten. 

Skrevet

Åh. Kristian Rene og Rene Klevland. Det hadde vært en sesong jeg ville sett religiøst. Prima underholdning! Haha. 

Anonymkode: 58aae...ddc

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åh. Kristian Rene og Rene Klevland. Det hadde vært en sesong jeg ville sett religiøst. Prima underholdning! Haha. 

Anonymkode: 58aae...ddc

Vet ikke hvem denne Rene Kleveland er - men Kristian Rene håper jeg virkelig jeg slipper å se noe mer av. Snørrhoven type som er altfor høy på seg selv.

Anonymkode: 13221...4fd

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvem denne Rene Kleveland er - men Kristian Rene håper jeg virkelig jeg slipper å se noe mer av. Snørrhoven type som er altfor høy på seg selv.

Anonymkode: 13221...4fd

Litt som René Kleveland. 

Skrevet
1 minutt siden, acetosella skrev:

Syns portrettintervjuene alltid er så kleine. Lurer på om de er like forferdelige i år?

Da har jeg sett de og mistankene stemmer:

Synøve: Skjer med å vise langfingeren og prøve å være "tøff jente"? Syns bare det ble overkill.
Øystein: "Ingen damer kan motstå meg og utseendet mitt" (ikke ordrett), syns ikke han så bra ut i det hele tatt jeg da.
Nina: Mislikte stemmen hennes og hele "jeg er bedre enn alle andre"-holdningen.
Mikela: Virket blåst rett gjennom. Hopper rundt så puppa flyr til alle kanter. Sykt yolo.
Mayoo: Åpner med "Mayoo ser best ut". Jeg åpner med nope. Han fortsetter med "jeg er den kuleste, kjører den kuleste bilen". Jeg fortsetter med "jeg misliker deg allerede". Hele intervjuet ga meg cringes. I tillegg kaller han seg selv ydmyk. Spyr av fyren før programmet har begynt... Virker også blåst rett gjennom.
Jonas: Åpner med klipp av han med bart og skinnvest (så alle skal skjønne han er trønder), mens "itj no fæst utn skinnvæst" spiller i bakgrunnen. Han er en type vi ikke trodde kom til å være med på Paradise, men som du er veldig glad ble med likevel. Jaja, gleder meg til fortsettelsen.
Imme: Jobben hennes er konfedensiell (ikkekesisterende?). Hun søkte på nettet etter "underboob-tattoo" og tok en som var helt lik alle andre sine (eks. Sophie Elise). Ellers virker hun som en sprudlende og søt jente. Ett friskt pust blandt alle de kalde, tøffe dramaqueensa der inne.
Henriette: Snakker alltid før hun tenker, blir alltid for full, hopper bare uti. Hver gang hun reiser en plass er hun på ferie. Opptatt av å følge gruppa. Dette vil jeg tro fører til at hun ryker ganske raskt.
Henning: Skal bli brannmann fordi han liker å redde liv, og fordi han er glad i flammer og sånn... Videomontage av at han suger en slange (spoiler: he doesn't swallow). Kleineste og merkeligste intevjuet hittil...
Carl Aksel: Hva gjør han til han? Bare at han er en fet person ass. Han lever livet som en konge og er ikke som alle andre (ikke som ett A4-ark, heller ett A5-ark). Drømmedama er 49kg, blond og med store pupper. (Tror ikke han skjønner at pupper veier en del, så han tenker ikke helt logisk sånn rent proposjonsmessig). Man skryter ikke av hvor mange man har ligget med, men (que skryt) det er jo en 3-4 hundre plusspluss. Han vil hverken ligge for lavt eller for lavt. Cringeintervju, igjen.
Eileen: Hun mumler, fant jeg ut.. Skjønner ikke helt hva mer hun sier, men hun er ikke flink til å lyve og man lever bare en gang. Vet ikke hva jeg syns enda. Intervjuet ga meg ingenting.

That's about it folks. Nå gleder jeg meg til det begynner!

• Liker 8
Skrevet

Jentene er jo veldig pene, men gutta er overhode ikke etter min smak! INGEN av dem var "PH-standar" i følge meg. Men man vet aldri, kan være jeg endrer oppfatning når jeg ser dem. Etter min erfaring, så er gjerne menn mindre fotogene, men ser mye bedre ut i virkeligheten.

Blir uansett spennende å se. 

Anonymkode: bee89...989

• Liker 1
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, acetosella skrev:

Da har jeg sett de og mistankene stemmer:

Synøve: Skjer med å vise langfingeren og prøve å være "tøff jente"? Syns bare det ble overkill.
Øystein: "Ingen damer kan motstå meg og utseendet mitt" (ikke ordrett), syns ikke han så bra ut i det hele tatt jeg da.
Nina: Mislikte stemmen hennes og hele "jeg er bedre enn alle andre"-holdningen.
Mikela: Virket blåst rett gjennom. Hopper rundt så puppa flyr til alle kanter. Sykt yolo.
Mayoo: Åpner med "Mayoo ser best ut". Jeg åpner med nope. Han fortsetter med "jeg er den kuleste, kjører den kuleste bilen". Jeg fortsetter med "jeg misliker deg allerede". Hele intervjuet ga meg cringes. I tillegg kaller han seg selv ydmyk. Spyr av fyren før programmet har begynt... Virker også blåst rett gjennom.
Jonas: Åpner med klipp av han med bart og skinnvest (så alle skal skjønne han er trønder), mens "itj no fæst utn skinnvæst" spiller i bakgrunnen. Han er en type vi ikke trodde kom til å være med på Paradise, men som du er veldig glad ble med likevel. Jaja, gleder meg til fortsettelsen.
Imme: Jobben hennes er konfedensiell (ikkekesisterende?). Hun søkte på nettet etter "underboob-tattoo" og tok en som var helt lik alle andre sine (eks. Sophie Elise). Ellers virker hun som en sprudlende og søt jente. Ett friskt pust blandt alle de kalde, tøffe dramaqueensa der inne.
Henriette: Snakker alltid før hun tenker, blir alltid for full, hopper bare uti. Hver gang hun reiser en plass er hun på ferie. Opptatt av å følge gruppa. Dette vil jeg tro fører til at hun ryker ganske raskt.
Henning: Skal bli brannmann fordi han liker å redde liv, og fordi han er glad i flammer og sånn... Videomontage av at han suger en slange (spoiler: he doesn't swallow). Kleineste og merkeligste intevjuet hittil...
Carl Aksel: Hva gjør han til han? Bare at han er en fet person ass. Han lever livet som en konge og er ikke som alle andre (ikke som ett A4-ark, heller ett A5-ark). Drømmedama er 49kg, blond og med store pupper. (Tror ikke han skjønner at pupper veier en del, så han tenker ikke helt logisk sånn rent proposjonsmessig). Man skryter ikke av hvor mange man har ligget med, men (que skryt) det er jo en 3-4 hundre plusspluss. Han vil hverken ligge for lavt eller for lavt. Cringeintervju, igjen.
Eileen: Hun mumler, fant jeg ut.. Skjønner ikke helt hva mer hun sier, men hun er ikke flink til å lyve og man lever bare en gang. Vet ikke hva jeg syns enda. Intervjuet ga meg ingenting.

That's about it folks. Nå gleder jeg meg til det begynner!

Fantastisk vurdering, helt enig! Dette fikk meg også til å le godt! Du burde skrive recaps til årets sesong! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, NumberSix skrev:

Fantastisk vurdering, helt enig! Dette fikk meg også til å le godt! Du burde skrive recaps til årets sesong! :popcorn:

Ikke frist meg til å lage en recap-tråd nå da:fnise:

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, acetosella skrev:

Ikke frist meg til å lage en recap-tråd nå da:fnise:

Do it!!

• Liker 1
Skrevet

Joooo! :tongue:

Hun Imme irriterer meg allerede. "Eg skal være meg sjøl, på en måte, lissom, assa, fnis, lissom..." :dry:

Skrevet

Herregud!  Hva er det guttene som tror de er guds gave til jentene og alle vil ha de? "Jeg er så kul og ruler hele byen min. I am tha shit " Ingen av de var noe særlig kjekke.  Blir så flau :ler: Gleder meg til det begynner. Wii :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...