Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

SKIKKELIG spennende episode!!!! Har kjeda meg gjennom de siste 3-4 ukene, men dette har vært en skikkelig hjertet i halsen-uke. Jeg var litt usikker på hva jeg helst ville av at CA ikke skulle komme inn igjen, og at Eileen skulle komme inn igjen. Men nå kjenner jeg at jeg syns det var skikkelig dritt at Eileen (selv med CA på kjøpet) ikke er der, jeg håpet virkelig at hun skulle vinne - samme med hvilken gutt for min del. 

Jeg skjønner for så vidt valget til Nina, men jeg tror ikke det var lurt i det lange løp. Nina og Jonas er, så vidt jeg har inntrykk av, blant de minst populære på hotellet (det virker som de er mest for seg selv? Jonas skrev også det på bloggen) fra før av. Og å dolke bestevennen sin i ryggen er jo det alle på PH hater mest av alt. Virker som det straffer seg i morgen allerede, og i en eventuell finale tror jeg ikke Nina kommer til å sanke særlig mange stemmer nå.

Mest av alt syns jeg bare at det ikke er noe kult. Greit nok at det er et spill og at det er alle mot alle og bare ett vinnerpar, men hadde jeg vært Nina ville jeg heller latt være å sende ut CA for å redde Eileen. F.eks. tatt ut Øystein og Mikela, eller Jørgen og Mikela, eller rett og slett Daniel og Mikela (det kunne jo vært hvem som helst som sendte ut de to). Mest av alt syns jeg bare det er irriterende fordi jeg ikke syns Nina er så sjarmerende, egentlig - hun er like høy i hatten som Carl Aksel, den eneste forskjellen mellom dem er at Nina ikke påstår å være en engel sendt på jord. Til gjengjeld skryter hun jo veeeldig av å være så kynisk. Jeg syns ikke det er noen bragd, jeg syns det er mye mer spennende å se på Eileen som klarer å balansere spillet samtidig som hun oppfører seg ordentlig. 

Mitt håp for neste uke: Eileen og Mayoo sjekker inn igjen og vinner enstemmig mot hvem som helst.

Anonymkode: ce1db...897

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Fame skrev:

Ja? Ho kan ryke på parseremonien, men var trygg FREM til det

Nei, det var da tydelig at hun fikk en fordel på parsermonien også. Det kommenterte jo Jonas også etter at Malin valgte han. Vent og se du. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår Ninas valg, men det var skikkelig kjipt. Skulle hun ta ut CA måtte Eileen ut, hvis ikke hadde hun nok blitt avslørt. Veldig kjipt for Eileen å bli dolka, en uke før finalen.

Dette kan gå begge veier. Enten anser de Nina som en sterk spiller, som fortjener å vinne og tok et vanskelig valg. Med pokerfjes. Ellers så er de noen umodne drittunger haha :P Neida, joda... Jeg tenker tilbake til PH DK, hvor slikt skjedde. Kan det ha vært Theis? Og en annen, som stod med Sandra??

Sikter du til den kommentaren som ble sagt i går eller forigår, eller har noe annet blitt sagt nylig? Jeg synes det er helt hinsides å spoile i denne tråden, da er de noen jævler................ OG SPESIELT HVEM SOM VINNER!!!

Anonymkode: 33445...e3e

Jaaah hun søte blondina Sandy som stolte blindt på han der Martin, var det det han het? Han hadde skikkelig pokerfjes! Men Sandy tok det veldig pent ta og sa vel noe a la "well played". Sånn synes jeg PH skal være! Legge fra seg personlige forhold og følelser, og ta spillet for det det er: et spill.

Spoiling om vinnere skal man ta med en stor klype salt, da det som oftest er vill gjetning. Det er ingen i spoilertråden som vet hvem som vinner, men noen liker å trolle og gi uttrykk for at de vet noe ingen andre vet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nina har spilt seg ut idag, og ser også ut til å dolke den siste jenta i allianse sin; nemlig Mikela. 

Enkelte her kan kalle henne for smart og en god skuespiller, for det er et faktum. Men hun har spilt seg ut i den forstand at hun nå er sjanseløs i en eventuell finale. Nå har jo kun Jonas + Daniel bak sin rygg, og det er temmelig håpløst situasjon, som hun forøvrig selv har satt seg i.

For å være helt ærlig, så kunne hun bare ha sendt ut Malin, uten å bli mistenkt selv. Malin selv trodde jo at det var Eileen, mens Caksel var 50-50 på Jonas og Daniel. 

Nina har nok ikke en sjans fremover nå. 

Anonymkode: 64ca9...859

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Nina har vært min favoritt siden starten, men ja jeg må ærlig innrømme at hun skuffet stort i dagens episode. Jeg kjøper ikke unnskyldningen hennes og er enig med Eileen, hadde vært bedre om hun innrømte at hun sendte ut Eileen fordi hun var hennes største konkurrent. 

Jeg synes heller ikke det var taktisk smart, jeg. Øystein hadde jo rett at det uansett ikke var noen som mistenkte henne, hun var den siste alle tenkte uansett siden Stine var den som ga boka. Og ved å stemme ut sin egen bestevenninne har hun faktisk tapt alle stemmer i en eventuell finale. Ikke de i hennes egen allianse, og vi vet jo at de er i fåtall, vil jo stemme på henne nå. Aldri i verden. Så på en måte har hun rævkjørt seg selv med dette valget. Det beste hadde vært å tatt risikoen ved å sende ut noen andre. Eileen har også hjulpet Nina nok mye til at det hadde vært det riktige valget! 

Uansett hvor mye jeg direkte hater CA og hoffet, så fremstilte jo dessverre Nina seg som den "skitne og uærlige spilleren" som de har påpekt henne som. 

Mye av det som har gjort Nina til favoritten er jo holdningen hennes, men det finnes en grense, og hun gikk langt over streken denne gangen. 

Nei, Nina du Nina. Dette var ikke noe smart spill akkurat.

MEN tommel opp for det Stine sa om Jonas og Nina på slutten. 

Men de gjenværende deltakerne fikk vel vite at det var Stine som hadde gitt boken til Nina, ETTER at nina valgte å sende ut Eileen? på den måten, så kunne ikke Nina tenke " å, de andre tenker sikkert at det ikke er meg fordi stine gav den",  hvis hun ikke visste at de andre skulle få vite at stine hadde gitt den til henne ? kan hende jeg hukser feil, at de fikk vite at det var stine før eileen røk ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jaaah hun søte blondina Sandy som stolte blindt på han der Martin, var det det han het? Han hadde skikkelig pokerfjes! Men Sandy tok det veldig pent ta og sa vel noe a la "well played". Sånn synes jeg PH skal være! Legge fra seg personlige forhold og følelser, og ta spillet for det det er: et spill.

Spoiling om vinnere skal man ta med en stor klype salt, da det som oftest er vill gjetning. Det er ingen i spoilertråden som vet hvem som vinner, men noen liker å trolle og gi uttrykk for at de vet noe ingen andre vet.

Dette var vel sesong 10? Kunne se Sandy var på gråten da han slapp kulen. De var jo partner i flere uker. Douch! 

Anonymkode: db34b...155

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Sandy het hun ja!! Husker ikke navnet på den hun stod med..

Det som er uthevet synes er spot on. Legger juryen følelsene vekk og bare tenker spill, så kan Nina senke en del stemmer tror jeg. Min magefølelse sier at årets gjeng dessverre ikke tenker slik :(

Kan jo godt hende at noen av deltakerne har forsnakket seg eller noe. Vi vet ikke. Spoiling er det mye i denne tråden dessverre. Mistenker at den/de som sa at vi var dumme som ikke tenkte at NINA hadde svarteboken, selv hadde tatt seg en tur inn på Viaplay...

Anonymkode: 33445...e3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nina har spilt seg ut idag,...

...Nina har nok ikke en sjans fremover nå. 

I løpet av de neste dagene er det mange deltakere som vil måtte ta vanskelige og upopulære valg der inne. Du bør ikke være for sikker på at folk kommer til å huske på det Nina har gjort så mye lengre enn til i morgen. 

Anonymkode: d403d...4e9

• Liker 11
Skrevet

Sorry, jeg måtte bare!

13267895_897331223709166_6744560587762491965_n.jpg

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Kun jeg som kunne ha blitt lesbisk for Mikela? Syntes at det er så sexy med litt frekke kvinner av Mikelas kaliber. Er jo i tillegg veldig vakker å se på da. 

123eafra.jpg

Anonymkode: 17f71...f89

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kun jeg som kunne ha blitt lesbisk for Mikela? Syntes at det er så sexy med litt frekke kvinner av Mikelas kaliber. Er jo i tillegg veldig vakker å se på da. 

123eafra.jpg

Oi HAHA,Skulle bare lagre bildet,  så kom dette over hit.  

• Liker 13
Skrevet

Interresant hvordan folk oppfatter og tenker forskjellig. Mange her som IKKE liker personer som er så kyniske, uærlige og falske I ET SPILL der man kan vinne flere hundre tusen. Altså våkn opp. Paradise handler ikke om hvem som er mest ærlig, snill, osv. Nina har gjort alt riktig til nå, det er en grunn til at hun fortsatt er på hotellet, sammen med Øystein og Jonas som også var der fra starten av. Jeg ble skikkelig glad for at Nina gjør som hun gjør. UANSETT hvem som hadde fått den svarteboka, ville blitt upopluær. Uansett hvem! 

En ting til dere alle: Jo flere av Ninas allianse som ryker, jo flere stemmer vil hun få. Er kanskje kjipt å sende folk ut på egenhånd, men hva kan man gjøre når man får den svarteboka på fanget? 

• Liker 6
Skrevet

Det er ett spill folkens!! 

Slik jeg ser det er det ikke kvalmende å sende ut en konkurrent som også er venn i semi-finalen. Kvalmende er når man konstant bjeffer og kjefter på de andre og kommer med ekle kommentarer. 

Men men... 

Skrevet

Nina er en sinnsyk skuespiller. 

• Liker 4
Skrevet

Kan godt være CA kommer inn igjen. Det er alltid en eller flere i juryen som får komme inn igjen. Tipper han klarer å diskutere seg til det eller noen ofrer sin partner mot han

Uansett hvem som hadde svarteboka og uansett hvem de valgte, så ville det blitt upopulært og folk hadde reagert. Det er vel ingen som er så dumme at de hadde sendt ut Mikela og Daniel som er de minst sterke der nå? Eileen og Nina er venner i dag. Hadde f eks CA hatt boka, så hadde han hvert fall sendt ut enten Jonas eller Nina og en fra sin egen allianse. Kanskje Øystein til og med. Jeg heier på Nina og håper hun vinnermed Jonas :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Nina virkelig var så smart hadde hun sendt ut Øystein og Sandra istedet. CA ville ikke fått særlig mange stemmer om han var i finalen. Ei heller Malin eller Jørgen.

Anonymkode: 508c3...b51

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, smalls skrev:

Kan godt være CA kommer inn igjen. Det er alltid en eller flere i juryen som får komme inn igjen. Tipper han klarer å diskutere seg til det eller noen ofrer sin partner mot han

Uansett hvem som hadde svarteboka og uansett hvem de valgte, så ville det blitt upopulært og folk hadde reagert. Det er vel ingen som er så dumme at de hadde sendt ut Mikela og Daniel som er de minst sterke der nå? Eileen og Nina er venner i dag. Hadde f eks CA hatt boka, så hadde han hvert fall sendt ut enten Jonas eller Nina og en fra sin egen allianse. Kanskje Øystein til og med. Jeg heier på Nina og håper hun vinnermed Jonas :)

Stor sannsynlighet for at Caksel sjekker inn igjen ja. Og går han i en finale, så vinner han nok å. Det beste da er å håpe på at partneren til Caksel slipper kula :P 

• Liker 1
Skrevet

da er Paradise over for min del. Jeg vil bare ha inn Eileen :(

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dritkult spilt av Nina. Synes det er trist at Eileen måtte gå, da hun har vært en av mine favoritter, men forstår at Nina gjorde som hun gjorde. Synes det blir for dumt å klage over falskt spill, ingen kommer langt i Paradise uten å spille falskt nå og da. Synes også det var kult av Stine å gi den til Nina og å si at Nina/Jonas ikke har spilt noe mer skittent enn Hoffet.

Måtte le litt av Jørgen og Øystein når de snakket om hvem som kom til å bli likt og mislikt av fansen. Nina, Jonas, og Mayoo er jo fan favorites - i hvert fall i denne tråden. Har egentlig ikke noe imot Øystein, men kan ikke fordra holdningene til Jørgen.

Anonymkode: a1ad9...bd0

• Liker 20
Skrevet

Jørgen er vel den jeg minst vil skal vinne. Da vil jeg heller at CA skal vinne selv om jeg ikke kan fordra han. Beste hadde vært hvis Jonas vant over Jørgen :ler: Han hadde vel blitt fly forbannet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...