Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for raskt svar.

Du skriver at han/hun må ikke bli avslørt. Hvordan skal de andre deltakerne gå frem for å avsløre den med svarteboka? Vil det være avstemning på onsdag eller torsdag, eller hvordan går gjør man det for å si fra at de vet 100% hvem som har boka?

Og hvis man da eventuelt avslører personen med svarteboka, vil de to andre komme inn igjen, eller vil det være tre istedenfor to som ryker i løpet av uka?

Anonymkode: 74bb7...b98

Det vet vi vel egentlig ikke enda, bortsett fra at noen spoilet det litt tidligere i tråden. 

Så det får du svar på i kveld tenker jeg =) 

Det sto vel i oppdraget at dersom den med svarteboka avsløres, så er det den som ryker i stedet for (og altså ikke i tillegg til) de to som er ute. 

I tillegg er jo djevelen garantert en gammel deltaker, han (evt hun, men han ser jo ut som han er 1.90) skal vel sikkert også inn på et vis. Så blir jo spennende å se hvordan denne her parseremonien ender opp til slutt, hvem som deltar og hvilken makt de forskjellige har! Kanskje djevelen får komme og ta sin siste sjel, etter eget valg, på torsdag? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Nina veldig solbrent? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler på meg at det er Nina eller Jonas som har boka.

Anonymkode: 05f25...3f4

• Liker 2
Skrevet

Skulle ønske hele sesongen kunne være like spennende som denne uka :) 

• Liker 11
Skrevet

Hahaha Jørgen sier; at Eileen er så kynisk som

sandra og de advarte han imot! Hvor naiv og dum går det an å bli? Hahaha huff! :/ 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jonas hadde vel ikke vært så dum å avsløre dette vel? Da tror jeg at Jonas er utelukket.

Anonymkode: 33445...e3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eew! Den hårete ræva til Jørgen. 

Anonymkode: db34b...155

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gjetter på at Jonas knuser hodeskallen og Øystein ryker

Anonymkode: fae21...91a

Skrevet

Tror Øystein knuser hodeskallen. 

Skrevet

Jeg får lyst på en sprøyte botox eller to når jeg ser Triana, hahaha 😄

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en av gutta har boka burde jo han knuse skallen. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

Skrevet

Håper Eileen eller Nina vinner i år!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg knekker sammen av latter om ingen av gutta knuser hodeskallen, slik at Malin får anledning til å gjøre det og dermed knuser Jonas sin. Det er så typisk Malin å gjøre et sånn valg, for 10sekunder innser hun at Nina faktisk har amuletten og ee dermed trygg, samtidig som at Jonas også blir trygg nå. Værsåsnill, Malin.do it

Anonymkode: 17f71...f89

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Må hun knuse en? 

Anonymkode: ffdb9...8e3

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg ikke liker Malin, synes jeg ikke noe om måten Nina snakker til/om henne. Nina skuffet nå faktisk :ohmy:

• Liker 5
Skrevet

Neei, jeg datt helt ut. Hva stod det i brevet??

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg ikke liker Malin, synes jeg ikke noe om måten Nina snakker til/om henne. Nina skuffet nå faktisk :ohmy:

Synes det var på sin plass jeg å snakke slik om Malin. Nina er nordlending så høres veldig brå ut når hun snakker slik :) 

• Liker 3
Skrevet

Jørgen er så fæl. Herregud voks opp a. Turn off at en på 24 oppfører seg slik.

Jonas kan jo gå til Mikelas og Daniel til Nina. Hvis de vil bytte da 

jeg håper virkelig Sandra ryker!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nina har vel en grense hun også, som alle normale mennesker. Hun har tross alt stått helt rolig og tatt all dritten Malin,CA og resten av den stygge gjengen har slengt etter henne ved flere anledninger. Skjønner henne godt at hun fikk nok og reagerte som hun gjorde. 

Malin er så fæl at jeg finner ikke ord.

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var en helt grei reaksjon. Klart, noen usaklige fraser, men det frustrasjon og irritasjon må jo man nesten vente seg ved sånne valg.

De reaksjonene hoffet har vist når valg har gått imot dem, derimot... 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...