AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4321 Skrevet 13. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I historien ble Kong Ludvig halshugget to år før Marie Antoinette. De kunne sendt ut CA. Anonymkode: 0ad49...420 Eller latt Celester få et valg om å bytte ut Vegard med CA og dermed "ta med seg CA i døden". Anonymkode: 68faf...173 16
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4322 Skrevet 13. mai 2016 12 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Skjønner ikke hvordan dere mener det skulle skjedd noe med halshuggingen i går? Forventet dere at de skulle bli halshugget og sendt hjem eller? Hun nye kom jo inn som dronning og har ikke hatt noe valg hele uken, kunne jo ikke sende ut en deltaker som kom inn for noen dager siden uten at hun har hatt mulighet til å påvirke det. Var absolutt null spenning når den historien kom opp på parseremonien i går. Når man har en uke med Marie Antoinette og Louis XVI så vil man jo tro at de til slutt får en eller annen ulempe. I stedet for det teite gullsmed og kardinal-opplegget kunne de f.eks. hatt et hemmelig oppdrag der den utstøtte fikk sjansen til å samle resten av hoffet til "revolusjon", og hvis de klarte oppdraget, har de en rettsak mot kongen og dronningen og en av dem må sjekke ut. Anonymkode: 33d10...b59 18
NumberSix Skrevet 13. mai 2016 #4323 Skrevet 13. mai 2016 Jeg blir så provosert over Caksel, Øystein og Jørgen i denne sesongen. De oppfører seg så lavmål. Enn å sitte rett ved siden av Mikela og le av henne, og snakke høyt om hvor dum hun er mens de ler enda mer. Jeg har ikke ord for hvor avskyelig de to der er! Og å gå og kjefte på Celester og Mikela for å ha stemt på Jonas. Fordi de ikke gjorde som de «kule folka» i «alliansen» forventet av dem? Og da også kalle dem dumme og teite. Det er så nedrig og lavmål, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke produksjonen har grepet inn og bedt dem oppføre seg bedre mot andre. Dette er ikke god tv, det er provoserende og ekkelt hvordan de lar enkelte få behandle andre der inne. Og aller verst var det når de kjeftet og sa ting som; «dere må jo ikke spille mot guttene, halloooo, det er jo jentene som er trusselen for dere. Dere må jo spille for å få ut deres eget kjønn, det er de som er konkurrentene deres.» Sier de, mens de selv rævsleiker og forguder sin aller største konkurrent. Jeg har ikke ord for hvor hyklerske Jørgen og Øystein er. Jeg skjønner godt alt hatet Caksel får. Du kan ikke sitte på et tv-program og oppføre deg som tidenes største doucebag, og forvente at folk skal «skjønne» at det er et «skuespill». Nei, seriøst Caksel, ta innover deg at du har lagt opp til dette selv. Det med skuespill tror jeg ingenting på. Drapstrusler og vold støtter jeg ikke, men han må forvente negative reaksjoner. For øvrig burde produksjonen drite i disse historiske temaene, når de så tydelig ikke kan noen ting om noe som helst, og i tillegg bare driter i hva som egentlig skjedde. Les: dropper det viktigste i historien, dersom dette ville gått ut over deres favoritter der inne. /end rant 27
LeilaS Skrevet 13. mai 2016 #4324 Skrevet 13. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun Victoria fra mange sesonger tilbake topper nok den kåringen. Anonymkode: 37f83...111 Victoria var da ikke så ille. Hun var i hvertfall ikke noe verre enn Caksel. Synes han er mye verre. Faktisk den største dritsekken i ph sin historie. 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4325 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, Anonym90059005 skrev: Jeg skreiv jo det, men poenget mitt var at dette hadde ikke Celester tenkt på, hu hadde ikke en gang tenkt tanken at hun kunne ryke når de gjorde dette valget. Hadde hun det er jeg rimelig sikker på hun ikke ville gjort som Mikela sa, var jo tross alt Mikela som overtalte henne og som i tillegg da sendte henne ut seinere på kvelden. Taktiske bestevenninner der altså. Dette snakket de først om etterpå,var jo tydelig at det gikk opp for hun og Mikela da at "oi sann, blir visst en av oss som ryker nå ja, jaja,da griner vi litt da. Sånn kan det gå, vil ikke være her uten deg uansett jeg"... "Vil ikke være her uten deg jeg Celester, men hey, nå sender jeg deg hjem allikevel"... Hilsen Mikela... hun burde heller tatt konsekvensen av at det gikk skeis og dratt hjem selv og spart Celester, når tross alt var hun som overtalte henne... Dette er det dummeste jeg har lest på lenge, eier du ikke innsikt? Det var ikke Mikela som sendte ut bestevenninnen sin, til tross for at de sto bak samme gutt. Ingenting med at Celester røk ut var Mikelas feil. Celester hadde røket selv om hun og Mikela hadde stemt ut Vegard, hva er det du ikke skjønner med det? Nå fikk hun i det minste gå ut med verdighet og gjøre litt faenskap mot de folka som liksom skal stille opp for henne og redde henne, så hun gjorde absolutt det beste valget ved å stemme ut Vegard. Jørgen hadde ikke kommet til å løftet en finger for å berge Celester, selv hvis hun hadde vært lydig og fulgt orderen fra sjefsgutta. Anonymkode: f252d...0bc 15
LeilaS Skrevet 13. mai 2016 #4326 Skrevet 13. mai 2016 (endret) For det første, Skikkelig tullete av den dumme produksjonen å ikke følge historien. Da Triana sa på en seriøs måte at de ble halsugd, så trodde jeg at Caksel skulle ryke eller noe, men istedenfor blir de låst?! Hadde Vegard vært konge, så hadde han sikkert måtte sjekke ut pga kongen ble halsugd. Virker som produksjonen tar alt på sparket. For det andre, jeg er stygt redd for at enten Malin eller Sandra kommer inn igjen. Begge er like ille. Sandra er sjefsmegga og Malin et SÅ forbanna irriterende! Takler ikke den konstante fnisingen For det tredje, så fikk jeg lyst til å hoppe inn i skjermen og gi de gutta verbal juling da de sto å kjeftet på jentene. Klikker fordi ikke alle gjør som de vil. Jørgen er en skikkelig douch som ikke gidder å backe up partneren. Redda vel Stine fordi Caksel ville det og han tør ikke å gjøre noe annet. Makan! Det er jo ganske latterlig han mener det er Mikela sin feil Celester røyk ut når han heller valgte Stine. Så sitter de å ler og snakker dritt om Mikela etter parsermonien så hun hører det. Herregud! Hvor gamle er dere egentlig? Helt hårreisende oppførsel. Skam dere! For det fjerde, hvis ikke en av de ryker neste uke, så hiver jeg tvn i veggen! Endret 13. mai 2016 av LeilaS 15
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4327 Skrevet 13. mai 2016 Jeg synes det er så sykt provoserende at ingen tar hoffet på hvor hyklersk de er, synes Triana eller noen burde sagt noe opptil flere ganger! Det er rett og slett ikke greit at de sitter der å mobber andre deltagere, og kjefter ned andre om valget deres, og kaller andre så uærlige og skitne og alt mulig dritt som renner ut av kjeften deres -når de er enda verre selv! Det er jo faktisk komisk at for bare et par dager siden drev faktisk hoffet på å konspirerte og planla hvordan de skulle kjøre ut Nichlas som var en av deres egne, og løy til han mange ganger. Dette var en av deres egne som sagt! Både CA, Øystein, Jørgen og Eileen hadde like stor del i at han ble sendt hjem som Stine, da de var like mye med på det og løy like mye. Hvordan kan de ha glemt av dette på noen knappe dager?? Hvordan kan det være greit at de snakker så forferdelig stygt om Jonas og Nina, og driver å mobber Mikela, når de faktisk har bedrevet noe enda verre?? Dette er ikke underholdende tv, og jeg blir faktisk heller fysisk uvel av at ingen griper inn og tar hoffet på oppførselen deres. For måten de holder på med er overhodet ikke greit! Anonymkode: f252d...0bc 12
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4328 Skrevet 13. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er det dummeste jeg har lest på lenge, eier du ikke innsikt? Det var ikke Mikela som sendte ut bestevenninnen sin, til tross for at de sto bak samme gutt. Ingenting med at Celester røk ut var Mikelas feil. Celester hadde røket selv om hun og Mikela hadde stemt ut Vegard, hva er det du ikke skjønner med det? Nå fikk hun i det minste gå ut med verdighet og gjøre litt faenskap mot de folka som liksom skal stille opp for henne og redde henne, så hun gjorde absolutt det beste valget ved å stemme ut Vegard. Jørgen hadde ikke kommet til å løftet en finger for å berge Celester, selv hvis hun hadde vært lydig og fulgt orderen fra sjefsgutta. Anonymkode: f252d...0bc Her skulle det selvfølgelig stå at Celester hadde røket ut selv om hun og Mikela hadde stemt ut Jonas. Anonymkode: f252d...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4329 Skrevet 13. mai 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er så sykt provoserende at ingen tar hoffet på hvor hyklersk de er, synes Triana eller noen burde sagt noe opptil flere ganger! Det er rett og slett ikke greit at de sitter der å mobber andre deltagere, og kjefter ned andre om valget deres, og kaller andre så uærlige og skitne og alt mulig dritt som renner ut av kjeften deres -når de er enda verre selv! Det er jo faktisk komisk at for bare et par dager siden drev faktisk hoffet på å konspirerte og planla hvordan de skulle kjøre ut Nichlas som var en av deres egne, og løy til han mange ganger. Dette var en av deres egne som sagt! Både CA, Øystein, Jørgen og Eileen hadde like stor del i at han ble sendt hjem som Stine, da de var like mye med på det og løy like mye. Hvordan kan de ha glemt av dette på noen knappe dager?? Hvordan kan det være greit at de snakker så forferdelig stygt om Jonas og Nina, og driver å mobber Mikela, når de faktisk har bedrevet noe enda verre?? Dette er ikke underholdende tv, og jeg blir faktisk heller fysisk uvel av at ingen griper inn og tar hoffet på oppførselen deres. For måten de holder på med er overhodet ikke greit! Anonymkode: f252d...0bc Jeg er helt enig at jeg synes det er provoserende at ingen poengterer det åpenbare. Jonas og Mikela har nevnt det i snakkeboksen, men det er ingen som har satt de på plass på grunn av dette. Niclas var innom det ved utsjekk, og det var flott, men de hadde trengt et ordentlig røsk. Anonymkode: b4268...6dd 6
Anonym90059005 Skrevet 13. mai 2016 #4330 Skrevet 13. mai 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er det dummeste jeg har lest på lenge, eier du ikke innsikt? Det var ikke Mikela som sendte ut bestevenninnen sin, til tross for at de sto bak samme gutt. Ingenting med at Celester røk ut var Mikelas feil. Celester hadde røket selv om hun og Mikela hadde stemt ut Vegard, hva er det du ikke skjønner med det? Nå fikk hun i det minste gå ut med verdighet og gjøre litt faenskap mot de folka som liksom skal stille opp for henne og redde henne, så hun gjorde absolutt det beste valget ved å stemme ut Vegard. Jørgen hadde ikke kommet til å løftet en finger for å berge Celester, selv hvis hun hadde vært lydig og fulgt orderen fra sjefsgutta. Anonymkode: f252d...0bc Etterpåklokskap er en fin ting. Vi kan ikke si sikkert at Jørgen ville gjort det. Poenget er at de to jentene hadde faktisk ikke tenkt gjennom valget sitt på forhånd, det kom tydelig fram på reaksjonene deres når det gikk opp for dem når de lå i senga og pratet etterpå. Hvis det var sånn at de virkelig trodde at det var håp for at Jørgen skulle velge Celester allikevel, så hadde de i hvert fall ikke tenkt ut på forhånd at "Jørgen ville valgt Stine uansett" som dere legger fram som et premiss her. Jeg ser og er enig i at utfallet fort ville blitt det samme, men de to jentene hadde ikke tenkt på det i det hele tatt på forhånd, noe som kom tydelig fram, og det sier jo litt om hvor lite taktisk de er. Og indirekte sendte derfor Mikela ut Celester ved å overtale henne til å stemme på Jørgen. Ikke første gang Mikela gjør taktiske blundere, forrige gang ble hun sendt ut... kunne fort skjedd igjen.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4331 Skrevet 13. mai 2016 19 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Etterpåklokskap er en fin ting. Vi kan ikke si sikkert at Jørgen ville gjort det. Poenget er at de to jentene hadde faktisk ikke tenkt gjennom valget sitt på forhånd, det kom tydelig fram på reaksjonene deres når det gikk opp for dem når de lå i senga og pratet etterpå. Hvis det var sånn at de virkelig trodde at det var håp for at Jørgen skulle velge Celester allikevel, så hadde de i hvert fall ikke tenkt ut på forhånd at "Jørgen ville valgt Stine uansett" som dere legger fram som et premiss her. Jeg ser og er enig i at utfallet fort ville blitt det samme, men de to jentene hadde ikke tenkt på det i det hele tatt på forhånd, noe som kom tydelig fram, og det sier jo litt om hvor lite taktisk de er. Og indirekte sendte derfor Mikela ut Celester ved å overtale henne til å stemme på Jørgen. Ikke første gang Mikela gjør taktiske blundere, forrige gang ble hun sendt ut... kunne fort skjedd igjen. Mikela ble ikke sendt ut første gang på grunn av dårlig taktisk valg, hun ble sendt ut fordi hun hadde en slange av en partner som valgte å gå bak ryggen hennes å jobbe for å få henne ut. Litt sånn som ble gjort mot Nichlas. Inne på Paradise må man stole på partneren sin i det minste, men så var Mikela så uheldig å være partner med noen som ikke eier følelser for andre enn seg selv. Og selvfølgelig vet vi at Jørgen ville valgt Stine over Celester selv om Celester hadde stemt ut Jonas. Ikke vær dum liksom. Anonymkode: f252d...0bc 15
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4332 Skrevet 13. mai 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig at jeg synes det er provoserende at ingen poengterer det åpenbare. Jonas og Mikela har nevnt det i snakkeboksen, men det er ingen som har satt de på plass på grunn av dette. Niclas var innom det ved utsjekk, og det var flott, men de hadde trengt et ordentlig røsk. Anonymkode: b4268...6dd Ja, men her mener jeg ikke bare at deltagerne som Nina og Jonas burde poengtere oppførselen deres og sette det mer fram i lyset. Jeg mener Triana burde grepet inn for lengst, for sånn som hoffet har holdt på en stund er faktisk ikke greit. Selv om dette er er sosialt spill, så finnes det helt klart en grense, og den grensen tråkket CA og gjengen over for lenge siden. Nå har det til og med eskalert til mobbing. Anonymkode: f252d...0bc 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4333 Skrevet 13. mai 2016 23 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Etterpåklokskap er en fin ting. Vi kan ikke si sikkert at Jørgen ville gjort det. Poenget er at de to jentene hadde faktisk ikke tenkt gjennom valget sitt på forhånd, det kom tydelig fram på reaksjonene deres når det gikk opp for dem når de lå i senga og pratet etterpå. Hvis det var sånn at de virkelig trodde at det var håp for at Jørgen skulle velge Celester allikevel, så hadde de i hvert fall ikke tenkt ut på forhånd at "Jørgen ville valgt Stine uansett" som dere legger fram som et premiss her. Jeg ser og er enig i at utfallet fort ville blitt det samme, men de to jentene hadde ikke tenkt på det i det hele tatt på forhånd, noe som kom tydelig fram, og det sier jo litt om hvor lite taktisk de er. Og indirekte sendte derfor Mikela ut Celester ved å overtale henne til å stemme på Jørgen. Ikke første gang Mikela gjør taktiske blundere, forrige gang ble hun sendt ut... kunne fort skjedd igjen. Klart han ville gjort det. Med en gang han la øynene på Martine for eksempel kom inn ville han jo ofre Celester til fordel for henne. Celester hadde ikke sjans. Celester blir bare påvirket av kjeftingen til Jørgen, CA og Øystein. Det er ikke så rart når de er så grusomme og snakker så nedverdigende til dem. Det vil ikke si at valget ikke var gjennomtenkt eller at Celester faktisk hadde en sjanse i utgangspunktet. Mikela sendte ikke hjem Celester. Ærlig talt. Anonymkode: b4268...6dd 13
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4334 Skrevet 13. mai 2016 Skjer med at alle her inne plutselig forguder Mikela? Har dere glemt helt mobbinga og sjalusien hennes ovenfor Eileen tidligere i sesongen? Se på den nedlatende tonen hun har til samtlige der inne. Mikela er og forblir en ynkelig liten drama kjerring, som bør ryke ut snarest for min del. Heia Nina, Jonas og Eileen! Anonymkode: 6b1a1...090
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4335 Skrevet 13. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjer med at alle her inne plutselig forguder Mikela? Har dere glemt helt mobbinga og sjalusien hennes ovenfor Eileen tidligere i sesongen? Se på den nedlatende tonen hun har til samtlige der inne. Mikela er og forblir en ynkelig liten drama kjerring, som bør ryke ut snarest for min del. Heia Nina, Jonas og Eileen! Anonymkode: 6b1a1...090 Jeg ser ingen her som plutselig forguder Mikela, jeg ser samtlige som tar en deltagere i forsvar etter hun blir regelrett mobbet. Ingen fortjener å bli behandlet som Mikela blir av mobbegjengen, og det sier mye om deg som trykker ned en som allerede er så langt nede. Anonymkode: f252d...0bc 10
Charlotteh Skrevet 13. mai 2016 #4336 Skrevet 13. mai 2016 Martine og Daniel er et kjærestepar (sa det på Martine's instagram). Så jeg tror at Malin kommer inn, Malin stiller seg back Caksel, Mikela og Martine bak Daniel og Daniel velger Martine så Mikela ryker. Jeg trenger ikke se neste uke nå. 1
Milio Skrevet 13. mai 2016 #4337 Skrevet 13. mai 2016 I første sesong av Paradise Hotel ble Lene og Nanna straffet for å ha mobbet Margrethe. Jeg husker ikke helt detaljene, men det var baksnakkelser og kritisering av henne. De frøs henne ut. Det ble tatt tak i av crewet og som straff måtte en av dem forlate hotellet. TV3 hadde nulltoleranse for mobbing ble det sagt. Siden den gang har tv3 latt folk baksnakke, mobbe, kritisere, hate og drite hverandre ut. Hvorfor? Fordi det skaper drama og høye seertall. De første sesongene av PH var uten tema og rare twister. Det har vel blitt kjedelig med det samme gamle, og for å holde på seerne må de skape spenning på andre måter. Det er trist. Det gjør vondt å se mennesker bli utestengt og hengt ut, selv om det er "en del av spillet". Direkte mobbing bør aldri være en del av spillet. Det er drøyt at normal underholdning har blitt å se CA mobbe Mikela for å stå mot gruppepress og være modig nok, og ha nok selvinnsikt, til å gå sin egen vei. Jeg tror TV3 bør tenke på hvilke signaler de sender ut. Sex, fyll, fanteri. Ja det en del av kulturen på PH. Men bør mobbing være greit? Bør det å bryte ned deltakernes psyke for vår underholdning være en del av det? 19
Charlotteh Skrevet 13. mai 2016 #4338 Skrevet 13. mai 2016 Produksjon og Triana er vel #teamcaksel så selvfølgelig gjør de ingenting 2
Anonym90059005 Skrevet 13. mai 2016 #4339 Skrevet 13. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Klart han ville gjort det. Med en gang han la øynene på Martine for eksempel kom inn ville han jo ofre Celester til fordel for henne. Celester hadde ikke sjans. Celester blir bare påvirket av kjeftingen til Jørgen, CA og Øystein. Det er ikke så rart når de er så grusomme og snakker så nedverdigende til dem. Det vil ikke si at valget ikke var gjennomtenkt eller at Celester faktisk hadde en sjanse i utgangspunktet. Mikela sendte ikke hjem Celester. Ærlig talt. Anonymkode: b4268...6dd Hvorfor lå de da og gråt i senga og snakket om at de ville miste hverandre først etter at parseremonien var over og de hadde fått beskjed fra Jørgen om at de hadde skutt seg selv i foten? Poenget mitt står, enig at utfallet ville mest sannsynlig blitt det samme, men det kom tydelig fram at de, spesielt Celester, ikke hadde tenkt over at det måtte bli en av de som røyk når de stemte på Vegard.
FrustrertFlue Skrevet 13. mai 2016 #4340 Skrevet 13. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men her mener jeg ikke bare at deltagerne som Nina og Jonas burde poengtere oppførselen deres og sette det mer fram i lyset. Jeg mener Triana burde grepet inn for lengst, for sånn som hoffet har holdt på en stund er faktisk ikke greit. Selv om dette er er sosialt spill, så finnes det helt klart en grense, og den grensen tråkket CA og gjengen over for lenge siden. Nå har det til og med eskalert til mobbing. Anonymkode: f252d...0bc Helt enig! Husker for noen år siden at Triana "grep inn" og sa ifra om at mobbing ikke er greit! Skulle ønske hun kunne sette de litt på plass nå også. Sånn behandler man bare ikke andre! Er det sånn at sex ikke sjokkerer lenger så derfor må man la deltagerene behandle hverandre som dritt for å holde på spenningen? Det hjelper ikke at det er et "spill" der inne og at de er i en ekstraordinær situasjon. De gjør det de gjør og sier det de sier, alle verdens klipping og produksjon forandrer ikke det faktum at CA kaller Nina for en torsk og Mikela en tosk. Sorry Mac, du suger. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå