AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #4401 Skrevet 14. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei faktisk ikke. Jeg spurte den personen jeg siterte og ikke deg Anonymkode: 80c8b...16a Neivel. Anonymkode: ffdb9...8e3
Gjest Blue Ivy. Skrevet 14. mai 2016 #4402 Skrevet 14. mai 2016 (endret) Ligger som vanlig etter, men for en provoserende episode. Så sure de ble da Jonas ikke røyk ut. Helt komisk hvor skråsikre de var. Trynet til CA da det gikk opp for han at Jonas ikke kom til å ryke. PRICELESS! Bare jeg som reagerte på hvor dårlige Celester og Mikela er til å forsvare seg? Snakker om da CA og Jørgen kjeftet på de på rommet. De satt egentlig bare der og tok imot dritten når de heller skulle ha stått mer opp for seg selv og ikke godtatt å bli snakket til den måten. Satt bare der som unger som fikk kjeft av foreldrene for å ha gjort noe galt. Noen MÅ snart sette slemmegjengen på plass. Det er ikke greit å oppføre seg sånn. Jeg forventer ikke så mye av CA og Øystein, men hadde faktisk forventet litt mer av Jørgen siden han er 24 år. Synes nesten han var verst. Synd Celester røyk ut og ikke fikk seg en ordentlig partner hun kunne stole. Det var Jørgen som vendte henne ryggen og fikk henne sendt ut. Fordi CA ville ha ut Mikela derfor måtte Daniel ha en jente til bak seg. Synd det var Celester det gikk utover Jeg klikker hvis Sandra kommer inn igjen til uka! Makan til fæl kjerring. Da er nok Jørgen fort ute med å ditche Stine. Endret 14. mai 2016 av Blue Ivy.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #4403 Skrevet 14. mai 2016 Problemet er at de aller fleste er for lite oppegående til å kunne definere hvordan maktpyramider fungerer; toppen styrer, alt annet er ledd i en prosess -- nasjonale politikere er tredje- og fjerdeledd i den strukturen som dirigerer hvordan realityprogram skal utvikle seg, i et kontemporært perspektiv, og har derigjennom forsvinnende lite de skulle ha sagt, om virkelig regionalt betydningsfulle anliggende. Om en enkeltperson stikker hodet for langt ut, vil giljotinen umiddelbart falle, og vedkommendes karriere vil være over; fryktultimatumet virker forbausende bra, fordi 99,99% prosent av de som har slikket spytt i 30 år for å oppnå plasseringene de har i kappløpet om sosial prestisje, ikke er villige til å kaste alt i toalettet, kun for å tilby offentlighetens beduggede masser noen sannhetens ord, som sannsynligvis vil falle på døve ører, uansett. Apropos "sosial intelligens-sperrer", så har Carl Aksel gang på gang agert en med betydelige mangler og begrensninger hva det å fortolke andres hensikter og visjoner angår, samt det å kunne bemestre sitt eget morsmål tilstrekkelig. Ironien i hvordan vedkommende angriper illusoriske defekter i andre, parallellisert av egne, blottlagte retardasjoner, er særdeles tragikomisk å bevitne. Om Carl Aksel (som åpenbart har en IQ som neppe manifesterer en grad av avanse gjennomsnittsmennesket enkelt og praktisk har potensiale til å tangere), skal rakke ned på andres skarphet, bør klysen lære seg å artikulere ordentlig norsk, samt det å kunne argumentativt disputere HVORFOR andres påståtte standpunkter ikke stemmer, ikke bare fastslå at de ikke gjør det, med null begrunnelse, vedlagt en eller annen nedsettende vinkling og ad-hominem retorikk. Patetisk og best usagt. Anonymkode: 17f71...f89 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4404 Skrevet 15. mai 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at de aller fleste er for lite oppegående til å kunne definere hvordan maktpyramider fungerer; toppen styrer, alt annet er ledd i en prosess -- nasjonale politikere er tredje- og fjerdeledd i den strukturen som dirigerer hvordan realityprogram skal utvikle seg, i et kontemporært perspektiv, og har derigjennom forsvinnende lite de skulle ha sagt, om virkelig regionalt betydningsfulle anliggende. Om en enkeltperson stikker hodet for langt ut, vil giljotinen umiddelbart falle, og vedkommendes karriere vil være over; fryktultimatumet virker forbausende bra, fordi 99,99% prosent av de som har slikket spytt i 30 år for å oppnå plasseringene de har i kappløpet om sosial prestisje, ikke er villige til å kaste alt i toalettet, kun for å tilby offentlighetens beduggede masser noen sannhetens ord, som sannsynligvis vil falle på døve ører, uansett. Apropos "sosial intelligens-sperrer", så har Carl Aksel gang på gang agert en med betydelige mangler og begrensninger hva det å fortolke andres hensikter og visjoner angår, samt det å kunne bemestre sitt eget morsmål tilstrekkelig. Ironien i hvordan vedkommende angriper illusoriske defekter i andre, parallellisert av egne, blottlagte retardasjoner, er særdeles tragikomisk å bevitne. Om Carl Aksel (som åpenbart har en IQ som neppe manifesterer en grad av avanse gjennomsnittsmennesket enkelt og praktisk har potensiale til å tangere), skal rakke ned på andres skarphet, bør klysen lære seg å artikulere ordentlig norsk, samt det å kunne argumentativt disputere HVORFOR andres påståtte standpunkter ikke stemmer, ikke bare fastslå at de ikke gjør det, med null begrunnelse, vedlagt en eller annen nedsettende vinkling og ad-hominem retorikk. Patetisk og best usagt. Anonymkode: 17f71...f89 Iamverysmart! Anonymkode: 7edf6...c24 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4405 Skrevet 15. mai 2016 Jeg er stygt redd for at Sandra kommer inn i morgen dagens episode Stine har virkelig skytt seg selv i foten. Kommer Sandra inn igjen, så står Stine i faresonen for å ryke. Jørgen vil mye heller stå med Sandra. Tror ingen av de andre gidder å redde ho. Stine skulle beholdt Niclas! Anonymkode: f5a4a...373 1
urenluren Skrevet 15. mai 2016 #4406 Skrevet 15. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er stygt redd for at Sandra kommer inn i morgen dagens episode Stine har virkelig skytt seg selv i foten. Kommer Sandra inn igjen, så står Stine i faresonen for å ryke. Jørgen vil mye heller stå med Sandra. Tror ingen av de andre gidder å redde ho. Stine skulle beholdt Niclas! Anonymkode: f5a4a...373 Ja, tror nok hun angret bittert på det i ettertid... Skjønner ikke at det er mulig å gjøre et så dumt valg når hun har sett hvor lite lojal CA har vært mot sine tidligere partnere. 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4407 Skrevet 15. mai 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er stygt redd for at Sandra kommer inn i morgen dagens episode Stine har virkelig skytt seg selv i foten. Kommer Sandra inn igjen, så står Stine i faresonen for å ryke. Jørgen vil mye heller stå med Sandra. Tror ingen av de andre gidder å redde ho. Stine skulle beholdt Niclas! Anonymkode: f5a4a...373 Stine fortjener å ryke ut, nettopp fordi hun ikke valgte Niclas! Med Nickas hadde hun vært ganske trygg. Når hun i ettertid gråt og hadde det så fælt, var det NULL sympati fra min side... Men håper virkelig at det er Malin og ikke Sandra som kommer inn igjen! Alle andre enn Sandra! Bare den blå øyenskyggen får blodtrykket til å stige kraftig! Anonymkode: 68faf...173 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4408 Skrevet 15. mai 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stine fortjener å ryke ut, nettopp fordi hun ikke valgte Niclas! Med Nickas hadde hun vært ganske trygg. Når hun i ettertid gråt og hadde det så fælt, var det NULL sympati fra min side... Men håper virkelig at det er Malin og ikke Sandra som kommer inn igjen! Alle andre enn Sandra! Bare den blå øyenskyggen får blodtrykket til å stige kraftig! Anonymkode: 68faf...173 Sant. Det var ren dumskap å beholde CA. Skjønner ikke hva hun tenkte med. Anonymkode: f5a4a...373 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4409 Skrevet 15. mai 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at de aller fleste er for lite oppegående til å kunne definere hvordan maktpyramider fungerer; toppen styrer, alt annet er ledd i en prosess -- nasjonale politikere er tredje- og fjerdeledd i den strukturen som dirigerer hvordan realityprogram skal utvikle seg, i et kontemporært perspektiv, og har derigjennom forsvinnende lite de skulle ha sagt, om virkelig regionalt betydningsfulle anliggende. Om en enkeltperson stikker hodet for langt ut, vil giljotinen umiddelbart falle, og vedkommendes karriere vil være over; fryktultimatumet virker forbausende bra, fordi 99,99% prosent av de som har slikket spytt i 30 år for å oppnå plasseringene de har i kappløpet om sosial prestisje, ikke er villige til å kaste alt i toalettet, kun for å tilby offentlighetens beduggede masser noen sannhetens ord, som sannsynligvis vil falle på døve ører, uansett. Apropos "sosial intelligens-sperrer", så har Carl Aksel gang på gang agert en med betydelige mangler og begrensninger hva det å fortolke andres hensikter og visjoner angår, samt det å kunne bemestre sitt eget morsmål tilstrekkelig. Ironien i hvordan vedkommende angriper illusoriske defekter i andre, parallellisert av egne, blottlagte retardasjoner, er særdeles tragikomisk å bevitne. Om Carl Aksel (som åpenbart har en IQ som neppe manifesterer en grad av avanse gjennomsnittsmennesket enkelt og praktisk har potensiale til å tangere), skal rakke ned på andres skarphet, bør klysen lære seg å artikulere ordentlig norsk, samt det å kunne argumentativt disputere HVORFOR andres påståtte standpunkter ikke stemmer, ikke bare fastslå at de ikke gjør det, med null begrunnelse, vedlagt en eller annen nedsettende vinkling og ad-hominem retorikk. Patetisk og best usagt. Anonymkode: 17f71...f89 Du trenger å koble litt av og slå deg litt løs. Man trenger ikke å skrive forelesningsnotater til episodene. Dette er sånn derre underholdning dette. "kontemporært perspektiv", "illusoriske defekter".. Anonymkode: d403d...4e9 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4410 Skrevet 15. mai 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger å koble litt av og slå deg litt løs. Man trenger ikke å skrive forelesningsnotater til episodene. Dette er sånn derre underholdning dette. "kontemporært perspektiv", "illusoriske defekter".. Anonymkode: d403d...4e9 Skulle tro det var en 70 år gammel professor som skrev det innlegget der Anonymkode: f5a4a...373 6
Charlotteh Skrevet 15. mai 2016 #4411 Skrevet 15. mai 2016 det er jo Malin som kommer inn fordi Caksel sa til martine "ja du er sikkert red at jeg bytter deg ut nå". Så jeg har bare ikke lyst å se på paradise denne uken fordi jeg vet at Mikela kommer til a ryke (jeg vet ikke det men jeg tror det) 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4412 Skrevet 15. mai 2016 En kjapp tur innom spoiler tråden, og dere finner ut hvem som sjekker inn på mandag Anonymkode: 525ef...0ec
Charlotteh Skrevet 15. mai 2016 #4413 Skrevet 15. mai 2016 hahahaha Mikela på bloggen Bortsett fra igår da, også så mye kjeft jeg fikk av Carl da. Ganske ironisk egentlig, kunne skrevet et helt innlegg om alle løgnene hans der inne;) innlegget hadde havna i guiness rekordbok for tidenes lengste innlegg da, men fortvil ei, de får dere se masse av på TV neste uke. Følg med, blir utrolig spennende! 5
super-s Skrevet 15. mai 2016 #4414 Skrevet 15. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kjapp tur innom spoiler tråden, og dere finner ut hvem som sjekker inn på mandag Anonymkode: 525ef...0ec Og derfor går vi ikke inn i spoilertråden 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4415 Skrevet 15. mai 2016 7 minutter siden, super-s skrev: Og derfor går vi ikke inn i spoilertråden Det er da mange her som oppsøker begge trådene. Anonymkode: b4268...6dd 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4416 Skrevet 15. mai 2016 14 minutter siden, Charlotteh skrev: det er jo Malin som kommer inn fordi Caksel sa til martine "ja du er sikkert red at jeg bytter deg ut nå". Så jeg har bare ikke lyst å se på paradise denne uken fordi jeg vet at Mikela kommer til a ryke (jeg vet ikke det men jeg tror det) Hvorfor skal partneren til Mikela velge Martine overfor henne? Anonymkode: b4268...6dd
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4417 Skrevet 15. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle tro det var en 70 år gammel professor som skrev det innlegget der Anonymkode: f5a4a...373 Da burde professoren lære seg bruken av komma Anonymkode: 9762c...78e 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4418 Skrevet 15. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da mange her som oppsøker begge trådene. Anonymkode: b4268...6dd For første gang gikk jeg inn i spoilertråden selv fordi jeg ble gal av å spekulere Vet nå hvem som sjekker inn. Anonymkode: 33445...e3e 1
LeilaS Skrevet 15. mai 2016 #4419 Skrevet 15. mai 2016 Blir spennende å se i morgen. Hvis jentene står i fare, så håper jeg Stine ryker. Så kan hun angre på hun sendte Niclas hjem. Dummeste hun kunne gjort. Hvis gutta står i fare, så håper jeg Jørgen ryker faktisk. 6
Charlotteh Skrevet 15. mai 2016 #4420 Skrevet 15. mai 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal partneren til Mikela velge Martine overfor henne? Anonymkode: b4268...6dd fordi Daniel og Martine er i et forholdt så alt kan skje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå