Anonym90059005 Skrevet 12. mai 2016 #4301 Skrevet 12. mai 2016 Morsomme er jo at Celester faktisk ikke hadde tenkt på at hu kunne fort ryke ved å stemme ut Vegard, ikke Mikela heller for den saks skyld. Og ja, jeg vet Celester fort kunne ryki uansett, men de hadde faktisk ikke tenkt på det. Skjønner at Mikela og Celester gikk godt overens, to av samme alen, dvs ikke skarpeste knivene i skuffen.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4302 Skrevet 12. mai 2016 Denne sesongen føler jeg absolutt ikke at jegcharxsett på Paradise Hotell. Jeg har sett på Caksel Hotell. Anonymkode: 47e46...b14 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4303 Skrevet 12. mai 2016 9 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Morsomme er jo at Celester faktisk ikke hadde tenkt på at hu kunne fort ryke ved å stemme ut Vegard, ikke Mikela heller for den saks skyld. Og ja, jeg vet Celester fort kunne ryki uansett, men de hadde faktisk ikke tenkt på det. Skjønner at Mikela og Celester gikk godt overens, to av samme alen, dvs ikke skarpeste knivene i skuffen. Nei, Jørgen er jo grunnen. HAN tenker ikke, CA styrer han for mye- han bør se at CA er en konkurrent, ikke bare Jonas. Jeg trodde oppriktig at Martine og CA ikke kunne stå med hverandre pga historien, men jeg GAPTE da jeg hørte Triana. Der, folkens, skulle jeg likt og vært en flue på veggen da produksjonen planla uken. Høres ut som de planlegger dag for dag nesten, alt ettersom hvem som havner hvor. CA driver med mobbing, gruppementaliteten som har dukket opp de siste sesongene er bare lavmål. Sandra startet tydeligst, og det er faktisk ikke god TV. Provoserende og engasjerende, men i helt feil skala. Bare trist. Er for å beholde 2 tydelige allianser og legge til rette for det, men det å la deltagere gå løs uten veiledning underveis er skadelig (Carl Aksel og Sandra spesielt.). Anonymkode: eb0fc...1d8 26
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4304 Skrevet 12. mai 2016 Jeg blir utrolig irritert om enten Sandra eller Malin kommer inn neste uke... Mer irriterende kvinnfolk skal man lete lenge etter. Og skjønner litt reaksjonen til Jørgen, for han har hørt Caksel si "hun sendte ut sin egen partner så hun har lagt opp til det selv", Jørgen tenker "oh shit, det kan jeg bruke mot henne", og så sier han heller dét enn å gi slipp på stoltheten sin. Forstår jo at man reagerer slik når man klamrer seg til det lille av stolthet man tror man har. Pinlig nå som folk får se hvordan de folkene egentlig er. Dersom Caksel virkelig er slem mot Mikela neste uke, så håper jeg han får konsekvenser for det. Så ut som de skulle ha rap battle der man skal psyke ut den andre, men likevel er det under beltestedet å kommentere utseendet til folk. Sånn Caksel holder på nå med å snakke dritt om de som ikke er i hans allianse er helt utrolig lavmål, har ikke ord. Sånn som Øystein og Caksel satt etter parseremonien, for eksempel. Sitte der og le og snakke dritt om Mikela når hun sitter like ved, for å få henne til å føle seg dum og utestengt. Er faen meg sånn jeg så på barneskolen, kanskje på ungdomsskolen ved ekstreme tilfeller av oppmerksomhetssyke drittunger. Slikt forventes ikke av noen som skal være voksne. Syns ikke Caksel fortjener å få trusler og hatbrev, men på en måte er det forståelig. Når man velger å opptre som verdens (hvertfall Paradise-historiens) største drittsekk, så må man huske på at dette når ikke bare ut til vanlige folk som ser på programmet kun for underholdning og ikke engasjerer seg utover det, men også til de som velger å ta steget og ta kontakt med deltakerene. Man kan ikke styre hvem som ser på programmet. Han burde sett det komme. Anonymkode: fae21...91a 28
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4305 Skrevet 12. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke Caksel fortjener å få trusler og hatbrev, men på en måte er det forståelig. Når man velger å opptre som verdens (hvertfall Paradise-historiens) største drittsekk Anonymkode: fae21...91a Hun Victoria fra mange sesonger tilbake topper nok den kåringen. Anonymkode: 37f83...111 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4306 Skrevet 12. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun Victoria fra mange sesonger tilbake topper nok den kåringen. Anonymkode: 37f83...111 Husker ikke henne. Hva gjorde hun? (Kanskje jeg ikke er egnet til å kåre den største drittsekken, husker såvidt hvem som var med i fjor ) Anonymkode: fae21...91a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4307 Skrevet 12. mai 2016 Forstår forsåvidt at Jørgen reagerer på at Celester gikk i mot han med tanke på at de er partnere og at han vill ha tillitt til partneren sin, men at han blir sint på Mikela synes jeg er teit. Synes egentlig at både Jørgen og Mikela var veldig teite mot hverandre idag, teit av Jørgen å kjefte sånn på Mikela fordi hun stemte på Vegard, men også teit av Mikela og kjefte på Jørgen for å velge Stine da det egentlig er veldig forståelig at han vill, og han har jo rett i at de har lagt opp til det selv. Synes det var ekkelt av guttene å snakke slik de gjore om Mikela når hun satt rett ved siden av dem, kunne eventuelt tatt det på rommet for seg selv om de absolutt måtte si noe. Lurer på hvordan den rapbattelen neste uke blir og om det faktisk blir så ille som det tyder på at det vill bli. Kjipt om det skal gå personlig på utsende selv om kanskje poenget med en rapbattle er å psyke ut motparten så finnes det grenser, får se hvordan det blir. Forsåvidt så er det flere enn bare Carl Aksel som må lære seg at å rakke ned på utsende ikke er greit *kremt* Anonymkode: f753b...e47 1
Alja Skrevet 12. mai 2016 #4308 Skrevet 12. mai 2016 for_noe_forbanna_piss_!!!!!! og enda verre blir det neste uke.... ser ut til at enten malin eller sandra kommer inn igjen. de skapte ikke akkurat harmoni på hotellet. og triana da.... give me a freakin break. LOL HELE MANNSKITEN dette var produksjon så langt øyet kan C. Ingen tvil om det. litt av en fæl sjebne å bli låst. lol..... 12
Alja Skrevet 12. mai 2016 #4309 Skrevet 12. mai 2016 Jørgen var direkte krækslig i dagens episode. Fykj jeg håper han skjems. 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4310 Skrevet 12. mai 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun Victoria fra mange sesonger tilbake topper nok den kåringen. Anonymkode: 37f83...111 Victoria fra sesong to? Ikke i nærheten av CA. Ja, hun dolket partneren sin som hadde reddet henne tidligere i fordel for en annen. Også var det vel noe mer, men husker ikke. Uansett, ikke i NÆRHETEN av CAs oppførsel. Anonymkode: ee5cb...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4311 Skrevet 13. mai 2016 Jeg klarer ikke trynet på carl og guttegjengen hans! De må ut!!! Anonymkode: a95c2...c62 7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4312 Skrevet 13. mai 2016 2 timer siden, Anonym90059005 skrev: Morsomme er jo at Celester faktisk ikke hadde tenkt på at hu kunne fort ryke ved å stemme ut Vegard, ikke Mikela heller for den saks skyld. Og ja, jeg vet Celester fort kunne ryki uansett, men de hadde faktisk ikke tenkt på det. Skjønner at Mikela og Celester gikk godt overens, to av samme alen, dvs ikke skarpeste knivene i skuffen. celester hadde rykt uansett. mikela har stilt seg med vegard, og celester og stine hadde stilt seg bak jørgen. jørgen har valgt stine, og celester måtte reise hjem. Anonymkode: a95c2...c62 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4313 Skrevet 13. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det positive med at Mikela fremdeles er der er at hun står i mot presset til CA og gjengen. Celester virker lettere å få over på deres side, men skulle selvfølgelig helst sett Stine ryke Anonymkode: 9217a...fc6 Basert på kveldens episode der Jørgen, CA og Øystein oppførte seg ufordragelig overfor Celester og Mikela, og Øystein og Carl Aksel fortsatte denne praten utover kvelden og snakket dritt om Mikela så hun skulle høre det OG at Carl Aksel i følge previewen drar på med det som ser ut til å være (det er bare et utdrag, så jeg vet ikke med sikkerhet) en stygg rap rettet mot Mikela, ser det ut som at de prøver bryte henne ned på andre måter fordi hun tør stå opp i mot dem. Jeg håper virkelig Mikela blir godt ivaretatt av de andre fremover, for det ser ut som at hun kommer til å trenge det. Elsker forresten selvinnsikten Mikela utviste i kveld. Anonymkode: a7b07...6e9 16
Gjest Raiu Skrevet 13. mai 2016 #4314 Skrevet 13. mai 2016 (endret) Jeg måtte bare logge inn her på en bruker jeg ikke har brukt på år bare for å få utløp og å si for en kvalmende person CA er!! Han, Jørgen og Øystein viste virkelig hvor ekle de var i dag. Og disse dumme jentene som kommer inn og faller rett på. Det må da være Paradise 101 nå at de som er mest pågående når man kommer inn er de som kaster deg under bussen, fortsatt like dumme. Selvom KriRe og Tina var irriterende så var det fortsatt underholdende å se på, good badguys med andre ord. Husker nesten ikke forrige sesong men årene etter KriRe/Tina så føler jeg at jeg har lyst til å skrike DET ER ETT SPILL. Denne sesongen er det to klare lag likevel sitter hoffet (kvalmende kallenavn) å later som at de er så rene, og ikke bare mellom hverandre heller men for kamera som om de tror på det! Nei, jeg begynner å tro på visse poster på Facebook om at det er kjøpt og betalt. Noen folk jeg har på insta følger disse drittungene så det kommer opp på anbefalte bilder og jeg blir glad for å se at de eneste som liker disse menneskene er fjortiser. Det blir så kjedelig når folk ikke har guts til å ta sine egne valg. Skal ikke engang begynne å snakke om "musikken" til CA som det reklameres for... Edit: Og hva er vitsen med å ta tema uker fra ekte historie hvis man ikke følger historien... Endret 13. mai 2016 av Raiu
Anonym90059005 Skrevet 13. mai 2016 #4315 Skrevet 13. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: celester hadde rykt uansett. mikela har stilt seg med vegard, og celester og stine hadde stilt seg bak jørgen. jørgen har valgt stine, og celester måtte reise hjem. Anonymkode: a95c2...c62 Jeg skreiv jo det, men poenget mitt var at dette hadde ikke Celester tenkt på, hu hadde ikke en gang tenkt tanken at hun kunne ryke når de gjorde dette valget. Hadde hun det er jeg rimelig sikker på hun ikke ville gjort som Mikela sa, var jo tross alt Mikela som overtalte henne og som i tillegg da sendte henne ut seinere på kvelden. Taktiske bestevenninner der altså. Dette snakket de først om etterpå,var jo tydelig at det gikk opp for hun og Mikela da at "oi sann, blir visst en av oss som ryker nå ja, jaja,da griner vi litt da. Sånn kan det gå, vil ikke være her uten deg uansett jeg"... "Vil ikke være her uten deg jeg Celester, men hey, nå sender jeg deg hjem allikevel"... Hilsen Mikela... hun burde heller tatt konsekvensen av at det gikk skeis og dratt hjem selv og spart Celester, når tross alt var hun som overtalte henne...
Gjest Raindrops Skrevet 13. mai 2016 #4316 Skrevet 13. mai 2016 Etter å ha lest her så kjenner jeg at jeg egentlig ikke har lyst til å se episodene fra denne uken. Jeg liker ikke å se at folk mobber og prøver å bryte andre ned, det er ikke underholdning, det er ikke en gang provoserende, jeg får bare vondt av å se på.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4317 Skrevet 13. mai 2016 Dere som mener at det er Sandra dom kommer inn igjen. Det er vel tydelig at det er Malin? Hadde det vært Sandra, så hadde det jo vært Jørgen som sa at Stine ikke skulle være redd for å bli byttet ut med hun nye. Er faktisk litt bekymret for at Eileen ryker neste uke. Martine-CA Jørgen-Sandra Øystein-Stine Alt som skal til er vel at Carl Aksel overtaler Øystein til å "tenke taktisk og langsiktig". Men håper at Øystein ser at han står sykt sterkt med Eileen i en finale. De sammen kan gå stemmer fra begge allianser. Anonymkode: 68faf...173 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4318 Skrevet 13. mai 2016 Ser deltakerne på episodene før de sendes, eller må de følge programmet som oss andre seere? At Sandra og Jørgen er sammen i dag synes jeg er merkelig! Når Martine kommer inn og Jørgen sier det er den deiligste dama han har sett, får vite at hun har hatt sex med Øystein, men ikke ønsket å ha sex med Jørgen.... Jeg forstår det bare ikke.. Hadde aldri klart å være med en fyr som glemmer min eksistens rett etter at sin store kjærlighet har røket. Det forholdet er dømt til å ryke, akkurat som alle andre PH-par. (Elin og CF er i mine øyne i kategori som Jonas og Nina btw). Jonas og Nina forstår jeg, for der har det kun vært de to. Anonymkode: 68faf...173 7
Anonym90059005 Skrevet 13. mai 2016 #4319 Skrevet 13. mai 2016 Skjønner ikke hvordan dere mener det skulle skjedd noe med halshuggingen i går? Forventet dere at de skulle bli halshugget og sendt hjem eller? Hun nye kom jo inn som dronning og har ikke hatt noe valg hele uken, kunne jo ikke sende ut en deltaker som kom inn for noen dager siden uten at hun har hatt mulighet til å påvirke det. Var absolutt null spenning når den historien kom opp på parseremonien i går.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4320 Skrevet 13. mai 2016 7 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Skjønner ikke hvordan dere mener det skulle skjedd noe med halshuggingen i går? Forventet dere at de skulle bli halshugget og sendt hjem eller? Hun nye kom jo inn som dronning og har ikke hatt noe valg hele uken, kunne jo ikke sende ut en deltaker som kom inn for noen dager siden uten at hun har hatt mulighet til å påvirke det. Var absolutt null spenning når den historien kom opp på parseremonien i går. I historien ble Kong Ludvig halshugget to år før Marie Antoinette. De kunne sendt ut CA. Anonymkode: 0ad49...420 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå