Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men skjønner ikke helt hvorfor alle plutselig vil ha ut Niclas og hvorfor er han så farlig? 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fyfaen, nå gikk tankene mine over på en sinnsykt komisk scenario! Tenk dere følgende personer på en øde øy; Celester, Mayoo, Magne, Matias (fra i fjor), Iselin Michelsen, Lauretta (polakkern fra sesong 6) og Andreas Akselsen. Kremen av komikere fra hele det norske Paradise Hotel samlet på en og samme øy. Kan det bli bedre ? 

Anonymkode: 17f71...f89

• Liker 3
Skrevet

Synes jeg flere ganger hørte Stine si at hun godt kunne sende ut Niclas? Eller at hun foretrakk at noen gjorde det for henne? Er ikke sikkert det bare var dumt av Eileen å si det til henne, men det vil jo vise seg..Risky var det hvertfall! Håper alt går etter planen, men det er jo så lenge igjen av uka🙈

Og Jonas! For en type:hoho:

• Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fyfaen, nå gikk tankene mine over på en sinnsykt komisk scenario! Tenk dere følgende personer på en øde øy; Celester, Mayoo, Magne, Matias (fra i fjor), Iselin Michelsen, Lauretta (polakkern fra sesong 6) og Andreas Akselsen. Kremen av komikere fra hele det norske Paradise Hotel samlet på en og samme øy. Kan det bli bedre ? 

Anonymkode: 17f71...f89

Ville hatt med Labi og jeg da, men ellers perfekt:fnise:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker absolutt ikke Niclas, men fikk litt vondt av han når alle lurer han på den måten. Han var jo skeptisk, men når ALLE går sammen og juger, så er det nesten umulig å gjennomskue. 

Anonymkode: 3640e...8ff

• Liker 13
Skrevet

Det de gjør mot Niclas er sleipt som f.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

neeei!!!

hvorfor forteller Eileen om planen til Stine??:(

Anonymkode: a9847...0f3

• Liker 5
Skrevet

Må bare si at tråden her har blitt mye gøyere å følge med på i det siste, når ikke annenhvert innlegg handler om hvor dårlig Paradise Norge er, hvor talentløse de i produksjonen er, at alle episodene er kjedelige, at NÅ skal jeg snart slutte å se på og for ikke å glemme "ikke Pandoras i dag heller?!?!"  Måtte rett og slett gi det opp en stund, for jeg ble bare sur av å gå inn å lese.

Kanskje alle som syns det var så dårlig faktisk slutta å se på?:biggrin:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men skjønner ikke helt hvorfor alle plutselig vil ha ut Niclas og hvorfor er han så farlig? 

Anonymkode: f5a4a...373

Det er jo mye vi ikke ser. De er i alle fall samstemte i at han ikke er en som føler særlig lojalitet til noen.

Anonymkode: d403d...4e9

AnonymBruker
Skrevet

Har Celester løpetid?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, hironakamura skrev:

Digger at alliansene slår seg sammen for å få ut Niclas:laugh:

Så tenker jeg det også er slik at mange av de har blitt så godt kjent og liker hverandre og da er det ikke så svart/hvit med allianser som man tror. Øystein og Eileen er kroneksempelet. De liker hverandre som personer og da får man indre lojalitet til alliansen og mer til personen. Slik er det med flere der inne. De blir gode venner på tvers av alliansene.

Skrevet
16 minutter siden, hironakamura skrev:

Ville hatt med Labi og jeg da, men ellers perfekt:fnise:

Å Erik bygdegutten fra sesong 5. Han som kalte jenter for kviger :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker absolutt ikke Niclas, men fikk litt vondt av han når alle lurer han på den måten. Han var jo skeptisk, men når ALLE går sammen og juger, så er det nesten umulig å gjennomskue. 

Anonymkode: 3640e...8ff

Ja, det er sleipt og tror planen kan lykkes. Så sant ikke Stine sladrer til han da. Hun sa vel hun ville stå med CA, men ville ikke sende ut Niclas. Han er skeptisk  (det hadde jeg å vært) men tror han går i fella.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

neeei!!!

hvorfor forteller Eileen om planen til Stine??:(

Hun vil sikkert jobbe for å sikre at Stine syntes det er ok å få CA bak seg. Stine har faktisk ikke fortalt den samtalen videre. Hun har bare fortalt han at hun er skeptisk. Stine spiller et skuespill hvor hun har muligheten til å hoppe ned fra gjerdet på hvilken side hun trenger. 

• Liker 4
Skrevet

Så gøy episode i dag! For en gangs skyld var det ikke bare tull, men de viste faktisk all taktikkpraten!:) Synes det var gøy å se de to alliansene gå sammen for å få ut Niklas (takler ikke fyren), virka som de hadde det gøy sammen.

• Liker 6
Gjest Phung
Skrevet
43 minutter siden, Tapas skrev:

Det de gjør mot Niclas er sleipt som f.

Enig. Er vell egentlig han jeg helst vill at skal gå, og utrolig smart spill av de andre men får litt vondt av han også.

Skrevet (endret)

Syns også synd på Niclas! Har ikke noe i mot å se han gå, men ganske ubehagelig at ALLE sammen plutselig bestemte seg for å sende han ut. Skjønner heller ikke hvorfor det er nødvendig å lure ham, Stine kan jo like greit si at hun går til Carl Aksel, og så er det ikke så mye mer Niclas kan gjøre med det.. Også ganske morsomt å nok en gang se at Carl Aksel lyger til folk han har sagt at kan stole på ham, akkurat som han hele tiden har kritisert Nina, Jonas og Eileen for å gjøre. 

Men det var ganske morsomt å se de fiendene samarbeide med hverandre. Er veldig lei av "hoffet" vs restene av "gjengen allianse"-dynamikken, men det virker som alle alliansene er mer eller mindre oppløst nå, og at alle spiller på egne vegne unntatt Jonas og Nina som spiller sammen.

Jeg har egentlig hatet Carl Aksel hele veien, men nå begynner jeg å akseptere han litt. Man må jo gi han cred for å være den eneste på hele hotellet som har skjønt hvordan man skal snakke til de nye folkene. Jeg kommer ikke på noen andre enn Lekka som ikke har gått rett til Carl Aksel?

Lekka og Mayoo var jo veldig på bølgelengde, men det var jo deres måte å snakke taktikk på som gjorde at de røk begge to. Begge var mye mer underholdende og sjarmerende enn det Carl Aksel er, men nøkkelen på Paradise er jo å forstå hvordan man snakker til forskjellige typer folk på en troverdig og overbevisende måte, og det er det bare Carl Aksel som har fått til, tydeligvis. Jeg vil ikke si at det er ufortjent hvis han vinner, men jeg hadde foretrukket om det var en mindre klysete person som vant.

Endret av t666
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Sa ikke Stine forrige uke at hun kunne sende ut Niclas for å redde CA?

Anonymkode: 508c3...b51

• Liker 5
Skrevet

Stine virker plutselig som en litt selvstendig type nå når Malin er ute, føler hun er typen som kan finne på å gå imot hele gruppa si bare på helvete:fnise: 

Hadde vært morsomt om hun faktisk hadde spilt ut Carl Aksel torsdag. Synes nivået på spill og taktikk har vært ekstremt lavt i år, men en del av meg håper at NOEN der inne har kjørt et eller annet fantastisk plott for å få ut CA eller Øystein. Niclas er på ingen måte samme trussel mot noen som helst av dem, han er jo bare helt gull å stå mot i en finale, ikke å spille ut før finalen. Særlig nå når de har fått etablert "sannheten" at han kommer til å slippe den kula.

Kan ikke skjønne at Nina er med på aksjonen for å redde CA, nå skal det være mulig å spille han ut.

• Liker 7
Skrevet

synes det virker som nina har falt for sjarmen til carl ... hun sa jo at hun ville stå med han og spille med han osv ...

forresten, noen som vet om celester faktisk hadde løpetid i går?? det så slik ut ... hun velger ihvertfall carl over alle andre på torsdag om det fortsetter slik ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...