Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heiane for et spill! Denne sesongen er faktisk ganske bra. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digger at alliansene slår seg sammen for å få ut Niclas:laugh:

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper både CA og Niclas står bak Stine og hun velger Niclas. Jeg er så drittlei CA!  Kan vi få 1 uke uten han? Please.

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Første gang alle er enige eller?? 

Anonymkode: ffdb9...8e3

• Liker 1
Skrevet

NEI, nei, nei, Eileen..å, nei. Bare nei..nei.

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor sladrer hun til  Stine? 

• Liker 5
Skrevet

hva faen er problemet med Stine og Niclas? 

håper de ekle menneskene ryker! legge snus under andre sin pute, og gni kuken sin på andre sine bilder! deet er ekkelt! 

Like ekle mennesker som Ann-Mariell og Aurora! de tok tannbørsten til mads og gne den på dåsa si! :kvalm:

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager sier Eileen alt til Stine? Er hun dum?  :s

Anonymkode: 7f459...c67

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg SKJØNNER ikke hva Eileen tenker med. Herregud.

Anonymkode: 918fb...4a5

• Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg SKJØNNER ikke hva Eileen tenker med. Herregud.

Anonymkode: 918fb...4a5

Ikke den skarpeste kniven i skuffen nei.

• Liker 1
Skrevet

Herregud! Så på snappen til Celester og der dukket faen meg Magne fra tidligere sesonger opp. Gir den fyren aldri opp håpet om å bli kjendis? Han klistrer seg til alle nye deltagere og henger seg på arrangementene de skal på..

Husker han deltok i kjærlighetsredet på tv3..hsn brukte 90% av tiden på å snakke om seg selv og "kjendisstatusen sin"...

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, kindagirl skrev:

Herregud! Så på snappen til Celester og der dukket faen meg Magne fra tidligere sesonger opp. Gir den fyren aldri opp håpet om å bli kjendis? Han klistrer seg til alle nye deltagere og henger seg på arrangementene de skal på..

Husker han deltok i kjærlighetsredet på tv3..hsn brukte 90% av tiden på å snakke om seg selv og "kjendisstatusen sin"...

:hoho: For en klein type

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var gøy å se Carl/Nina/Øystein/Eileen spille sammen i dag. Har ikke noe til overs for Niklas og han kan gjerne gå ut for min del. Var også morsomt med litt god stemning mellom de to alliansene. Selv om det ikke ser ut til å vare lenger enn til i morgen. :fnise:

Må også le litt av at CA alltid klager på at folk spiller skittent når han nå er en del av kanskje det mest skitne spillet hittil.

Anonymkode: a1ad9...bd0

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, kindagirl skrev:

Sykt kleint. Har en kompis som også henger med Paradise-deltakerne hvert eneste år. Hvordan han blir kjent med dem aner jeg ikke, for han er på ingen måte kjendis.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Horsepower skrev:

Sykt kleint. Har en kompis som også henger med Paradise-deltakerne hvert eneste år. Hvordan han blir kjent med dem aner jeg ikke, for han er på ingen måte kjendis.

Han kjenner vel noen som kjenner noen:p

Men Magne og han der Hefner(?) burde seriøst roe seg et par hakk ned å finne noe annet å gjøre xD

• Liker 3
Skrevet

Eileen fucka opp også for gjengen allianse, da hun fortalte Stine at hun ønsker Carl ut. Og nå gjør hun den samme tabben igjen, med å fortelle alt videre. Eileen er omtrent en like dårlig spiller som Mayoo, og jeg skjønner godt at de to ble partnere. Digger dem begge som personer, men å spille makter dem overhodet ikke å gjøre. Det er også grunnen til at Mayoo måtte forlate hotellet to ganger, da han også dreit seg ut som det Eileen gjør nå igjen. Den mest intelligente og smarteste spilleren er Nina, uten enhver tvil. Absolutt ingen der inne klarer å komme på nivå med henne intellekt og taktikk, selv ikke CA. 

• Liker 8
Skrevet
13 minutter siden, kindagirl skrev:

Omg, hva heter Celester på snap? Jeg digger henne, uten tvil den morsomste deltakeren i år. Ikke at det er noen stor prestasjon 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Hugteken skrev:

Omg, hva heter Celester på snap? Jeg digger henne, uten tvil den morsomste deltakeren i år. Ikke at det er noen stor prestasjon 

Cstrapz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...