Timseh Skrevet 3. mai 2016 #3701 Skrevet 3. mai 2016 Heiane for et spill! Denne sesongen er faktisk ganske bra. 2
hironakamura Skrevet 3. mai 2016 #3702 Skrevet 3. mai 2016 Digger at alliansene slår seg sammen for å få ut Niclas 13
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3703 Skrevet 3. mai 2016 Jeg håper både CA og Niclas står bak Stine og hun velger Niclas. Jeg er så drittlei CA! Kan vi få 1 uke uten han? Please. Anonymkode: f5a4a...373 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3705 Skrevet 3. mai 2016 Første gang alle er enige eller?? Anonymkode: ffdb9...8e3 1
Timseh Skrevet 3. mai 2016 #3706 Skrevet 3. mai 2016 NEI, nei, nei, Eileen..å, nei. Bare nei..nei. 10
#Sunrise Skrevet 3. mai 2016 #3708 Skrevet 3. mai 2016 hva faen er problemet med Stine og Niclas? håper de ekle menneskene ryker! legge snus under andre sin pute, og gni kuken sin på andre sine bilder! deet er ekkelt! Like ekle mennesker som Ann-Mariell og Aurora! de tok tannbørsten til mads og gne den på dåsa si! 13
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3709 Skrevet 3. mai 2016 Hvorfor i alle dager sier Eileen alt til Stine? Er hun dum? :s Anonymkode: 7f459...c67 11
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3710 Skrevet 3. mai 2016 Jeg SKJØNNER ikke hva Eileen tenker med. Herregud. Anonymkode: 918fb...4a5 12
LeilaS Skrevet 3. mai 2016 #3711 Skrevet 3. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg SKJØNNER ikke hva Eileen tenker med. Herregud. Anonymkode: 918fb...4a5 Ikke den skarpeste kniven i skuffen nei. 1
kindagirl Skrevet 3. mai 2016 #3712 Skrevet 3. mai 2016 Herregud! Så på snappen til Celester og der dukket faen meg Magne fra tidligere sesonger opp. Gir den fyren aldri opp håpet om å bli kjendis? Han klistrer seg til alle nye deltagere og henger seg på arrangementene de skal på.. Husker han deltok i kjærlighetsredet på tv3..hsn brukte 90% av tiden på å snakke om seg selv og "kjendisstatusen sin"... 4
Sitronmelis Skrevet 3. mai 2016 #3713 Skrevet 3. mai 2016 Et øyeblikk siden, kindagirl skrev: Herregud! Så på snappen til Celester og der dukket faen meg Magne fra tidligere sesonger opp. Gir den fyren aldri opp håpet om å bli kjendis? Han klistrer seg til alle nye deltagere og henger seg på arrangementene de skal på.. Husker han deltok i kjærlighetsredet på tv3..hsn brukte 90% av tiden på å snakke om seg selv og "kjendisstatusen sin"... For en klein type 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3715 Skrevet 3. mai 2016 Synes det var gøy å se Carl/Nina/Øystein/Eileen spille sammen i dag. Har ikke noe til overs for Niklas og han kan gjerne gå ut for min del. Var også morsomt med litt god stemning mellom de to alliansene. Selv om det ikke ser ut til å vare lenger enn til i morgen. Må også le litt av at CA alltid klager på at folk spiller skittent når han nå er en del av kanskje det mest skitne spillet hittil. Anonymkode: a1ad9...bd0 14
Horsepower Skrevet 3. mai 2016 #3716 Skrevet 3. mai 2016 4 minutter siden, kindagirl skrev: Herregud! Så på snappen til Celester og der dukket faen meg Magne fra tidligere sesonger opp. Gir den fyren aldri opp håpet om å bli kjendis? Han klistrer seg til alle nye deltagere og henger seg på arrangementene de skal på.. Husker han deltok i kjærlighetsredet på tv3..hsn brukte 90% av tiden på å snakke om seg selv og "kjendisstatusen sin"... Sykt kleint. Har en kompis som også henger med Paradise-deltakerne hvert eneste år. Hvordan han blir kjent med dem aner jeg ikke, for han er på ingen måte kjendis. 2
kindagirl Skrevet 3. mai 2016 #3717 Skrevet 3. mai 2016 1 minutt siden, Horsepower skrev: Sykt kleint. Har en kompis som også henger med Paradise-deltakerne hvert eneste år. Hvordan han blir kjent med dem aner jeg ikke, for han er på ingen måte kjendis. Han kjenner vel noen som kjenner noen:p Men Magne og han der Hefner(?) burde seriøst roe seg et par hakk ned å finne noe annet å gjøre xD 3
Gætzby Skrevet 3. mai 2016 #3718 Skrevet 3. mai 2016 Eileen fucka opp også for gjengen allianse, da hun fortalte Stine at hun ønsker Carl ut. Og nå gjør hun den samme tabben igjen, med å fortelle alt videre. Eileen er omtrent en like dårlig spiller som Mayoo, og jeg skjønner godt at de to ble partnere. Digger dem begge som personer, men å spille makter dem overhodet ikke å gjøre. Det er også grunnen til at Mayoo måtte forlate hotellet to ganger, da han også dreit seg ut som det Eileen gjør nå igjen. Den mest intelligente og smarteste spilleren er Nina, uten enhver tvil. Absolutt ingen der inne klarer å komme på nivå med henne intellekt og taktikk, selv ikke CA. 8
Hugteken Skrevet 3. mai 2016 #3719 Skrevet 3. mai 2016 13 minutter siden, kindagirl skrev: Herregud! Så på snappen til Celester og der dukket faen meg Magne fra tidligere sesonger opp. Gir den fyren aldri opp håpet om å bli kjendis? Han klistrer seg til alle nye deltagere og henger seg på arrangementene de skal på.. Husker han deltok i kjærlighetsredet på tv3..hsn brukte 90% av tiden på å snakke om seg selv og "kjendisstatusen sin"... Omg, hva heter Celester på snap? Jeg digger henne, uten tvil den morsomste deltakeren i år. Ikke at det er noen stor prestasjon 4
kindagirl Skrevet 3. mai 2016 #3720 Skrevet 3. mai 2016 2 minutter siden, Hugteken skrev: Omg, hva heter Celester på snap? Jeg digger henne, uten tvil den morsomste deltakeren i år. Ikke at det er noen stor prestasjon Cstrapz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå