Gå til innhold

Nå flytter hun i en hybelleilighet.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei Dere :)

Takk for støtte fra dere i mine innelgg her på KG. :lol: Nå har hun fått seg en pen hybelleilighet i et rolig beliggende sted i Oslo.Vi hjalp henne med depositum og leienklarer hun selv 5000 kr.Hun ble godt modtatt av sine hybelværter og de hadde små barn som hun smeltet totalt for,hun sa jeg kan godt sitte barne vakt for dere. :)

Hun gleder seg over sommer jobben som kan bli fast,og hun ser fram til et liv med kjærste besøk.Hun inviterte oss på middag neste søndag :)

Det skal bli spennende å se hva vi får servert og nå kan dere overta soverommet og kose dere begge to.

Jeg tror at vi vil få et bedre forhold nå som hun bor for seg selv,litt rart men inser at hun er voksen.

hilsen

indianlady :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Kjære indianlady :)

Så bra at det ordnet seg til slutt :) bare vent å se, dere kommer til å få bedre forhold også nå etter hun har flyttet ut :) da er det ikke oppi hverandre hele tida og det er jo kjempe kjekt :)

Ønsker dere lykke til, og vil si igjen du er kjempe goooood mamma :)

Kos og klem fra vennen din *Perser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Dette høres jo kjempelovende ut! Fint at dere kunne hjelpe henne litt i gang!

Da får dere glede dere til søndagsmiddagen, dere får sikkert en fin overraskelse!

Klapp på skulderen til deg, og en megaklem

fra vennen din"Maeve" :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du kvitt et problem! :D

Jeg fikk et myyye bedre forhold til mamma da hun ikke var der hele tiden. Tipper at datteren din får det mye bedre hun også og ikke minst kommer hun til å bli moden i turbofart. Nå får hun ansvar for sitt eget liv.

Håper at det går bra med dere alle tre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...