Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere den fra iglow? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt min i snart 4 mnd og det er endel igjen. 

Skrevet

Jeg har gått god effekt av både iglow og stimulash- sistnevnte ble penest synes jeg. Iglow gjør at vippene blir lengre, men det gjør også at de bøyer seg på en unaturlig måte (pute-vipper) så det blir litt vanskelig å få de til å se pene ut med maskara. Dessuten svir det litt, og jeg blir rød rundt øynene av den.

Skrevet

Har vippeextensions nå, men har iGlow sitt vippeserum liggende :-) mine naturlige vipper er knekt, og skal begynne å bruke vippeserumet når extensionet er av! 

Hvor lang tid tar det for vippestubber å vokse ut til normal lengde? :icon_frown: *angrer*

Skrevet

Har lange tykke naturlige vipper, trenger man da vippeserum? Og har det noen bivirkninger?

Anonymkode: f8d0b...8bf

Skrevet

Etude House my lash serum. Ser vippene mine har blitt lengre ila ca 1 mnd. Øyenbrynene vokser også mer. Virkelig verdt å prøve, hvertfall siden den bare koster ca 40 kr fra ebay. 

• 3 uker senere...
Skrevet
Den 14. januar 2016 at 2.10, Mb26 skrev:

Har vippeextensions nå, men har iGlow sitt vippeserum liggende :-) mine naturlige vipper er knekt, og skal begynne å bruke vippeserumet når extensionet er av! 

Hvor lang tid tar det for vippestubber å vokse ut til normal lengde? :icon_frown: *angrer*

Det samme har skjedd med meg 😢 Sitter å skal bestille vippeserum nå! Noen som vet hvor lang tid vipper bruker på å vokse ut igjen? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...