Djungelvrål Skrevet 14. januar 2016 #22 Skrevet 14. januar 2016 Hatt min i snart 4 mnd og det er endel igjen.
Wonderbitch Skrevet 14. januar 2016 #23 Skrevet 14. januar 2016 Jeg har gått god effekt av både iglow og stimulash- sistnevnte ble penest synes jeg. Iglow gjør at vippene blir lengre, men det gjør også at de bøyer seg på en unaturlig måte (pute-vipper) så det blir litt vanskelig å få de til å se pene ut med maskara. Dessuten svir det litt, og jeg blir rød rundt øynene av den.
Mb26 Skrevet 14. januar 2016 #24 Skrevet 14. januar 2016 Har vippeextensions nå, men har iGlow sitt vippeserum liggende :-) mine naturlige vipper er knekt, og skal begynne å bruke vippeserumet når extensionet er av! Hvor lang tid tar det for vippestubber å vokse ut til normal lengde? *angrer*
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #25 Skrevet 14. januar 2016 Har lange tykke naturlige vipper, trenger man da vippeserum? Og har det noen bivirkninger? Anonymkode: f8d0b...8bf
rox Skrevet 15. januar 2016 #26 Skrevet 15. januar 2016 Etude House my lash serum. Ser vippene mine har blitt lengre ila ca 1 mnd. Øyenbrynene vokser også mer. Virkelig verdt å prøve, hvertfall siden den bare koster ca 40 kr fra ebay.
Sirah Skrevet 3. februar 2016 #27 Skrevet 3. februar 2016 Den 14. januar 2016 at 2.10, Mb26 skrev: Har vippeextensions nå, men har iGlow sitt vippeserum liggende :-) mine naturlige vipper er knekt, og skal begynne å bruke vippeserumet når extensionet er av! Hvor lang tid tar det for vippestubber å vokse ut til normal lengde? *angrer* Det samme har skjedd med meg 😢 Sitter å skal bestille vippeserum nå! Noen som vet hvor lang tid vipper bruker på å vokse ut igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå