Gå til innhold

Har du opplevd å ha sex og så forsvinner han etterpå?

Meline37

Har du hatt sex, og etterpå så sier han at han ikke vil vite av deg?  

34 stemmer

1. 1. Har du hatt sex og etterpå så sier han at han ikke vil vite av deg?

• Ja
      12
    • Nei
      22
  2. 2. Har du hatt mange sexpartnere?

• Ja
      16
    • Nei
      18
  3. 3. Blir du såret om han ikke vil vite av deg etter sexen?

• Ja
      20
    • Nei
      14

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, mennene som har vært med meg har alltid villet mer. Jeg har aldri blitt dumpet, det er jeg som dumper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 1/8/2016 at 5.44, AnonymBruker skrev:

Er det ONS så forsvinner enten han eller jeg etterpå, og det er da man veldig klar over. Hvis det er en man holder på med, man er helt edru og har pratet sammen i god tid, så hadde jeg begynt å lure litt. 
MEN, jeg er som regel den som stikker av, både fra ONS og i forhold som holder på å bli noe, fordi jeg er livredd følelser. 

Nyte sexen skal man uansett, drit i alt annet. 

- Jente 23

Anonymkode: eaf06...960

Fryktelig trist å ikke tørre kaste seg ut i det da. Kjedelig spør du meg, men skjønner det er å beskytte deg selv mot å potensielt bli avvist. 

Anonymkode: e6e52...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Meline37 skrev:

Jeg mener faktisk at det kommer ikke så mye bra ut av å ha tilfeldig sex. Greit: en får tilfredstillt seg selv der og da, men faktisk så er det ikke så kjekt å vite at den andre personen egentlig ikke har noe som helst interesse for deg, og vil helst ikke se ansiktet ditt etter sexen er over ;)  

Jeg er helt! enig! Dessuten er sjeldent denne type sex noe særlig bra....min erfaring er at god sex utvikles når man blir kjent og trygge på hverandre.

Joda, tilfredsstillende god sex er nok mulig å ha, men ikke mind-blowing.

Og jeg må innrømme at jeg får ubehag i magen av å risikere gå på dette mennesket jeg vet var utro mot dama si... det vil bli pinlig den dagen det skjer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pompdelux skrev:

Jeg er helt! enig! Dessuten er sjeldent denne type sex noe særlig bra....min erfaring er at god sex utvikles når man blir kjent og trygge på hverandre.

Joda, tilfredsstillende god sex er nok mulig å ha, men ikke mind-blowing.

Og jeg må innrømme at jeg får ubehag i magen av å risikere gå på dette mennesket jeg vet var utro mot dama si... det vil bli pinlig den dagen det skjer.

Jeg må ærlig si: Jeg hadde glede av fuckfriendsforholdene jeg har hatt der og da, men det er etterpå når usikkerheten kommer. Det er da jeg ikke takler følelsene. For tydeligvis så får jeg for mye bånd til de jeg ligger med. Jeg knytter bånd i det jeg knuller uten at jeg vet det selv.....og uten at jeg ønsker det. Irriterende faktisk ;) . Jeg kunne ønske at jeg ikke knyttet bånd så lett til sexpartnere. Herregud.. det er jo bare sex, så det er et eller annet jeg ikke kan styre som gjør meg knyttet til mannen ved sex. Men har lest at det er ganske normalt av kvinnen, og at det er på grunn av et hormon vi kvinner har. Jeg vet ikke. 

Endret av Meline37
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...