Gå til innhold

Har du opplevd å ha sex og så forsvinner han etterpå?

Meline37

Har du hatt sex, og etterpå så sier han at han ikke vil vite av deg?  

34 stemmer

1. 1. Har du hatt sex og etterpå så sier han at han ikke vil vite av deg?

• Ja
      12
    • Nei
      22
  2. 2. Har du hatt mange sexpartnere?

• Ja
      16
    • Nei
      18
  3. 3. Blir du såret om han ikke vil vite av deg etter sexen?

• Ja
      20
    • Nei
      14

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87
15 minutter siden, Betty Blue skrev:

Haha, dagens latter :fnise:

Men her har du faktisk real life- utgaven fra en ONS- tråd for mange måneder siden...:

"Hvada drittsekk? Jeg gjør da det samme selv etter et gjennomført ons. Jeg gidder da ikke å ligge der å bli jokka på etter at jeg har kommet og er alt annet enn kåt. Det var mest sansylg han som odna dealen å fikk ting til å skje. Han har vel brukt en stund i forkant på kjemiskaping så du har vel for lengst fått ditt. Vi skylder dere intet under et ONS: Oppvartning fikk dere i forkant. Når jeg er i senga er jeg opptatt av å tilfredstille meg selv, dama fikk oppvartning i form av oppmerksomhet før. Få deg litt perspektiv."

:o

Anonym poster: e0ab2bbadd0f5aa64672592c5e9fc01f

Hahaha! Skulle ikke tro det fantes.

Mine tanker gikk mer i overtroisk bane, ikke bare forsvinner han under sexen, han forsvinner i løse lufta. Kanskje det hadde funka hvis jeg tente på pseudovitenskapen (eller hva søren). "Men i himmelens naaAHV!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 8.1.2016 at 16.08, AnonymBruker skrev:

Meline...
Fikk du ikke svar på dette i den andre tråden din?

Det er ikke noe nytt at noen kun ønsker sex, ikke noe mer. Ja, det er skikkelig dårlig gjort å late som man er interessert for så å stikke av etterpå, men hadde han fått sex om han var ærlig?

Anonymkode: 85a74...71b

Noen ønsker kun sex men det er greit men dersom jeg skal ha sex igjen så skal jeg prate med den mannen om det at vi kan vise høflighet med å prate etter sexen og. Det vil jeg prate om på forhånd. Ubehagelig når han blir helt stille etter sexen ;). Eller får han si: Jeg vil kun pule her og nå og jeg vil ikke prate med deg etterpå... da vet jeg hva jeg går til om jeg sier ja ;) hahahaha

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.1.2016 at 22.49, AnonymBruker skrev:

Hva er det du skal prate om etter sexen? 

Anonymkode: 94262...789

haha ingenting. Nei jeg mener det er høflig og prate litt etter sexen og, istedet å bare forsvinne. Min mening, men jeg knytter opp følelser i alt jeg gjør i livet, uansett om det er forholdsrelatert eller ikke, så ... det er vel derfor jeg tenker sånn. 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får skrive et lite komisk innslag på slutten men det er kanskje sant: 

"Det er de som deltar i begravelsen når vi dør, som er de menneskene som virkelig brydde seg ;) . Ikke de menneskene som har sex og går sin vei ;) haha. 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Meline37 skrev:

Får skrive et lite komisk innslag på slutten men det er kanskje sant: 

"Det er de som deltar i begravelsen når vi dør, som er de menneskene som virkelig brydde seg ;) . Ikke de menneskene som har sex og går sin vei ;) haha. 

Ja, det var litt av et gullkorn. :sprettoy:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var litt av et gullkorn. :sprettoy:

:fnise: ja dagens gullkorn som jeg oppfant i hodet mitt her jeg satt. Synes den var litt morsom ;) . Det ordtaket er laget av meg. Husk det folkens !! hahaha

Bra ordtak å ha med seg gjennom livet:

Det er de som deltar i begravelsen når vi dør, som er de menneskene som virkelig brydde seg ;) . Ikke de menneskene som har sex og går sin vei  :P:fnise:

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nok en tråd om det samme? Kom deg over det. Hvis man får følelser og blir såret av å ha tilfeldig sex eller ff. Så la det vær.

Hadde sex med en type en gang som trodde vi var sammen etterpå, vi hadde riktig nok rota litt helgen før men ingenting seriøst. Løp derifra før han våkna da jeg begynte å bli edru på morgen:natti:. Han sa det til alle og sendte en drøss med meldinger.jeg mener når noen sender jeg elsker deg etter en ons da er det ille. Jeg kommer fra en liten plass så utrolig flaut når besteforeldre gratulerte med ny kjæreste:rodme: Selv etter å ikke svart på en eneste melding eller telefon ga han ikke opp. Drakk ikke på flere mnder etterpå! Måtte få en kompis til å true han for å holde seg vekke!

Sitte å prate etter å hatt tilfeldig sex med noen virker rimelig kleint, spesielt hvis kjemien ikke er der eller sexen var elendig. 

Anonymkode: 7e3c7...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.1.2016 at 23.20, AnonymBruker skrev:

Nok en tråd om det samme? Kom deg over det. Hvis man får følelser og blir såret av å ha tilfeldig sex eller ff. Så la det vær.

Hadde sex med en type en gang som trodde vi var sammen etterpå, vi hadde riktig nok rota litt helgen før men ingenting seriøst. Løp derifra før han våkna da jeg begynte å bli edru på morgen:natti:. Han sa det til alle og sendte en drøss med meldinger.jeg mener når noen sender jeg elsker deg etter en ons da er det ille. Jeg kommer fra en liten plass så utrolig flaut når besteforeldre gratulerte med ny kjæreste:rodme: Selv etter å ikke svart på en eneste melding eller telefon ga han ikke opp. Drakk ikke på flere mnder etterpå! Måtte få en kompis til å true han for å holde seg vekke!

Sitte å prate etter å hatt tilfeldig sex med noen virker rimelig kleint, spesielt hvis kjemien ikke er der eller sexen var elendig. 

Anonymkode: 7e3c7...fa8

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, Meline37 skrev:

:fnise: ja dagens gullkorn som jeg oppfant i hodet mitt her jeg satt. Synes den var litt morsom ;) . Det ordtaket er laget av meg. Husk det folkens !! hahaha

Bra ordtak å ha med seg gjennom livet:

Det er de som deltar i begravelsen når vi dør, som er de menneskene som virkelig brydde seg ;) . Ikke de menneskene som har sex og går sin vei  :P:fnise:

Det er noen som går i begravelser mest for syns skyld, som sjelden brydde seg om (og besøkte) dem mens de var i live. Har opplevd det selv i nærmeste familie. Greit nok at man kommer i begravelsen, det forventes jo. Men å stå og snakke om hvor fantastisk bra forhold de hadde blir kvalmt å sitte å høre på. Men dette er jo et sjeldent unntak, tror jeg hvertfall.

Beklager for avsporingen, ville bare nevne det. 

Anonymkode: e907c...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen som går i begravelser mest for syns skyld, som sjelden brydde seg om (og besøkte) dem mens de var i live. Har opplevd det selv i nærmeste familie. Greit nok at man kommer i begravelsen, det forventes jo. Men å stå og snakke om hvor fantastisk bra forhold de hadde blir kvalmt å sitte å høre på. Men dette er jo et sjeldent unntak, tror jeg hvertfall.

Beklager for avsporingen, ville bare nevne det. 

Anonymkode: e907c...016

Ja det er vel de som ville stått i begravelsen og tenkt: må bare forsikre seg at hun er død :fnise:. Den var litt fæl,... men man vet jo aldri... Da er vedkommende psyko om man gjør det da. 

Men det er en tanke i det. Mange av de som kommer i en begravelse er nok blant de som elsker personen mest og de som har elsket personen ærlig og oppriktig gjennom hele livet.:hjerte: :hjerte::hjerte:

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 ganger. 

Den ene gangen en tinder date som gikk litt for langt, ikke noe stort tap.

Den andre gangen en jeg visste var i ett forhold. Heller ikke noe stort tap og en kjempe tabbe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, pompdelux skrev:

2 ganger. 

Den ene gangen en tinder date som gikk litt for langt, ikke noe stort tap.

Den andre gangen en jeg visste var i ett forhold. Heller ikke noe stort tap og en kjempe tabbe.. :P

Jeg mener faktisk at det kommer ikke så mye bra ut av å ha tilfeldig sex. Greit: en får tilfredstillt seg selv der og da, men faktisk så er det ikke så kjekt å vite at den andre personen egentlig ikke har noe som helst interesse for deg, og vil helst ikke se ansiktet ditt etter sexen er over ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakket mye med en på nettet og en kveld fikk han lov til å komme på besøk. Vårt første og siste møte. Etter hvert utover kvelden så fikk vi noen lyster, men jeg måtte jo bare si som sant var at jeg hadde mensen. 

Det brydde ikke Jan seg om, så da ble det en heit natt likevel. Knulling, dusjing, suging, knulling, dusjing og sånn gikk nå den kvelden/natta 😊

Han tok kontakt en stund senere, men det ville ikke jeg.

En annen dag dro jeg til en jeg kjenner rett og slett for å få meg ett ligg. Jeg fikk det jeg ville og takket for meg morran etter 

fant ut st ons ikke er noe jeg gjør igjen

Anonymkode: e6bca...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 8.1.2016 at 16.24, Meline37 skrev:

Uffda. Ja det er det man ikke vet. Jeg vet ikke om den fyren jeg hadde med sist roter rundt. Han kan ha flere damerarrow-10x10.png for alt jeg vet. Eller en til. Jeg tror at han hadde minst en til da jeg møtte han igjen, for han er ikke en mann som ville ha annet enn sex, og da kan jeg tenke mye. Han sto jo fritt og.. Jeg vet ikke.

Og det er jo sånn at da kan man risikere klamydia. Hvordan oppdaget du at du hadde klamydia, testet du deg? Vet du om han hadde flere damerarrow-10x10.png på en gang eller? Det som er skummelt er menn som holder på med flere om gangen. Og jeg tror at det er nok av de og. Sikkert damerarrow-10x10.png som gjør det samme. 

Jeg testet meg ja, og han var den eneste jeg hadde vært med på mange måneder. Jeg trodde han var en bra fyr, men fikk vite i ettertid at han er en skikkelig rundbrenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/8/2016 at 14.05, Meline37 skrev:

Har du opplevd å ha hatt sex med en fyr, og etterpå så vil han ikke vite av deg uten årsak? 

Hvordan føles det for deg,? Er dette normalt i dag? Hender det ofte? 

Jeg tenker at dersom dette er normalt, så er det sånn at man aldri vet med personer, og da er det vel bare å nyte øyeblikket, og ha sex, uten å tilknytte seg. Noen som har erfaringer å fortelle om? Og påvirker det sexlivet ditt og tanken på det i etterkant av en sånn hendelse?

Jeg har opplevd det, men jeg har også selv vært den som ikke ville hatt kontakt i etterkant, så det blir 50/50 omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...