Gå til innhold

Har du opplevd å ha sex og så forsvinner han etterpå?

Meline37

Har du hatt sex, og etterpå så sier han at han ikke vil vite av deg?  

34 stemmer

1. 1. Har du hatt sex og etterpå så sier han at han ikke vil vite av deg?

• Ja
      12
    • Nei
      22
  2. 2. Har du hatt mange sexpartnere?

• Ja
      16
    • Nei
      18
  3. 3. Blir du såret om han ikke vil vite av deg etter sexen?

• Ja
      20
    • Nei
      14

Anbefalte innlegg

Har du opplevd å ha hatt sex med en fyr, og etterpå så vil han ikke vite av deg uten årsak? 

Hvordan føles det for deg,? Er dette normalt i dag? Hender det ofte? 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det ONS så forsvinner enten han eller jeg etterpå, og det er da man veldig klar over. Hvis det er en man holder på med, man er helt edru og har pratet sammen i god tid, så hadde jeg begynt å lure litt. 
MEN, jeg er som regel den som stikker av, både fra ONS og i forhold som holder på å bli noe, fordi jeg er livredd følelser. 

Nyte sexen skal man uansett, drit i alt annet. 

- Jente 23

Anonymkode: eaf06...960

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Jeg har faktisk aldri opplevd det, men kanskje jeg er heldig. Hadde nok ikke blitt såret uansett om det var lagt opp til et ONS i utgangspunktet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 48, og har aldri opplevd det at en mann reiser seg og bare fordufter uten et ord etterpå. Men de gangene i mitt liv jeg har hatt ONS, så er det jeg som har blitt med fyren hjem. Han kan jo vanskelig dra sin vei da, han er jo hjemme allerede, så det har som regel blitt til at det er jeg som drar. Men jeg har alltid lagt igjen telefonnummer, så det har ikke vært sånn at jeg bare har dratt uten noe hadet eller et ord. At noen av fyrene ikke benyttet seg av det telefonnummeret jeg la igjen, er en annen sak :P

Jeg har aldri tatt med meg en vilt fremmed fyr hjem til meg selv fra byen. Sannsynligvis fordi jeg ubevisst ikke vil, fordi jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt fyren etterpå, og derfor unngår å ta med meg hjem noen. Jeg liker å våkne alene uten en fremmed i sengen min.

Anonymkode: 9b479...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg. En fyr jeg hadde veldig god kontakt med, og som brukte tre måneder på å få meg til sengs. Etter vi hadde sex så hørte jeg ikke mer fra han. Fikk en gave fra han da, han ga meg klamydia..:dry:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.1.2016 at 14.44, AnonymBruker skrev:

Er det ONS så forsvinner enten han eller jeg etterpå, og det er da man veldig klar over. Hvis det er en man holder på med, man er helt edru og har pratet sammen i god tid, så hadde jeg begynt å lure litt. 
MEN, jeg er som regel den som stikker av, både fra ONS og i forhold som holder på å bli noe, fordi jeg er livredd følelser. 

Nyte sexen skal man uansett, drit i alt annet. 

- Jente 23

Da jeg var tenåring, så var jeg sånn at jeg stakk med en gang en mann viste interesse, for så å sitte igjen å føle at det var meg som var vinneren ;). Veldig dumt av meg egentlig. Men faktisk så kom jeg langt med det. Da hadde jeg ikke sex, jeg stakk før det den gangen, men jeg fikk et seriøst forhold som varte veldig lenge. Fikk også barn. 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 8.1.2016 at 14.53, AnonymBruker skrev:

Jeg er 48, og har aldri opplevd det at en mann reiser seg og bare fordufter uten et ord etterpå. Men de gangene i mitt liv jeg har hatt ONS, så er det jeg som har blitt med fyren hjem. Han kan jo vanskelig dra sin vei da, han er jo hjemme allerede, så det har som regel blitt til at det er jeg som drar. Men jeg har alltid lagt igjen telefonnummer, så det har ikke vært sånn at jeg bare har dratt uten noe hadet eller et ord. At noen av fyrene ikke benyttet seg av det telefonnummeret jeg la igjen, er en annen sak :P

Jeg har aldri tatt med meg en vilt fremmed fyr hjem til meg selv fra byen. Sannsynligvis fordi jeg ubevisst ikke vil, fordi jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt fyren etterpå, og derfor unngår å ta med meg hjem noen. Jeg liker å våkne alene uten en fremmed i sengen min.

Anonymkode: 9b479...eb7

Men hvor treffer dere mennene: på dating på nettet? eller ellers? De fleste som jeg har truffet er fra dating fra nettet. 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Meline37 skrev:

Da jeg var tenåring, så var jeg sånn at jeg stakk med en gang en mann viste interesse, for så å sitte igjen å føle at det var meg som var vinneren ;). Veldig dumt av meg egentlig. Men faktisk så kom jeg langt med det. Da hadde jeg ikke sex, jeg stakk før det den gangen, men jeg fikk et seriøst forhold som varte veldig lenge. Fikk også barn. Men da jeg ble singel igjen så ble jeg såret to ganger der menn bare stakk, og da begynte jeg å stikke tilslutt.. og det bygget opp selvtilliten. Men siste gangen nå så var jeg idiot. Da stakk ikke jeg ;) . og opplevde at han stakk. Jeg er livredd følelser selv. Og jeg kommer i all fremtid til å verne om dem ;) 

Vært i et langt forhold og fått barn selv, og så rotet jeg meg borti en mann jeg fikk følelser for, men han tok og tok uten å gi noe tilbake følelsesmessig. Så jeg endte opp såret og lovet meg selv å aldri få følelser igjen. I dag er jeg en kald fisk (Dog bare 6 mnd siden meg og han gjorde det "slutt"), men jeg involverer meg ikke lengre. Sex er sex. :) I tenårene var jeg i et fast forhold, men regner med det hadde blitt mye hjertesorg hvis ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.1.2016 at 15.24, AnonymBruker skrev:

Vært i et langt forhold og fått barn selv, og så rotet jeg meg borti en mann jeg fikk følelser for, men han tok og tok uten å gi noe tilbake følelsesmessig. Så jeg endte opp såret og lovet meg selv å aldri få følelser igjen. I dag er jeg en kald fisk (Dog bare 6 mnd siden meg og han gjorde det "slutt"), men jeg involverer meg ikke lengre. Sex er sex. :) I tenårene var jeg i et fast forhold, men regner med det hadde blitt mye hjertesorg hvis ikke :P

En bra trøst. Jeg forsøkte også å tenke at sex er sex.så tenkte jeg at jeg skulle ikke ha følelser, og sex er sex.. men så kommer det ubevisst følelser etterpå. Men der og da er det deilig med sex, men etterpå så kommer følelsene og tankene i full blomst.  Jeg må tenke : sex er sex. Ikke la deg såre av at han ikke vil vite av deg mer ;) . Jeg hadde jo glede av sexen der og da ;) . 

Har andre opplevelser: kom med de. 

Kjenner meg igjen i det du skriver anonym... :) . Lurt å være litt kald fisk ;) 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, herregud. En jeg var forelsket i t.o.m. Men har ikke alle hatt kjærlighetssorg? Er du virkelig 37 år og lurer på dette, hvorfor tværer du på det samme igjen og igjen? Klart man kan bli skikkelig såra. Klart man mange har tilfeldig sex, eller blir lurt. Klart man lærer. Hva er det du vil oppnå? Tror du virkelig du er den eneste dette har skjedd med, og du vil få masse trøst og sympati? Eller tror du at hvis veldig mange sier at de har blitt veldig såra, er du mer normal og det er ikke noe galt med deg? Det er ikke noe galt med deg! Ikke at du ble såret, men det er noe galt ved at du dykker så ned i dette at du tenkte å sykmelde deg!

Tenk "for en drittsekk, bra jeg nå vet han er sånn" (føler vi gjentar oss selv i det uendelige til en sta og ulykkerlig 17-åring her).

Anonymkode: 5dfcc...e03

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei egentlig ikke. Jeg har selvsagt opplevd at ting ikke har fungert i lengden, men har aldri opplevd at en mann ikke har tatt initiativ til å treffe meg igjen etter sex. Og nå har jeg etter hvert datet en del menn.

Tror jeg har en god radar for hvem jeg har god seksuell kjemi med. Dersom han er veldig tiltrukket og sexen var bra er det jo ingen grunn til ikke å ville treffes igjen. Det betyr ikke at det blir "oss to", men jeg har aldri opplevd at ting er blitt avsluttet så snart vi har vært til sengs. 

Anonymkode: 49e3d...7dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meline...
Fikk du ikke svar på dette i den andre tråden din?

Det er ikke noe nytt at noen kun ønsker sex, ikke noe mer. Ja, det er skikkelig dårlig gjort å late som man er interessert for så å stikke av etterpå, men hadde han fått sex om han var ærlig?

Anonymkode: 85a74...71b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, frk91 skrev:

Ja det har jeg. En fyr jeg hadde veldig god kontakt med, og som brukte tre måneder på å få meg til sengs. Etter vi hadde sex så hørte jeg ikke mer fra han. Fikk en gave fra han da, han ga meg klamydia..:dry:

Ble sint og irritert, bare av å lese dette..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.1.2016 at 15.10, frk91 skrev:

Uffda.

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Moonwalker skrev:

Nei. De gangene vi ikke har møttes igjen/snakkes, så har det vært like mye at jeg ikke vil heller.

Edit

Endret av Betty Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei egentlig ikke. Jeg har selvsagt opplevd at ting ikke har fungert i lengden, men har aldri opplevd at en mann ikke har tatt initiativ til å treffe meg igjen etter sex. Og nå har jeg etter hvert datet en del menn.

Tror jeg har en god radar for hvem jeg har god seksuell kjemi med. Dersom han er veldig tiltrukket og sexen var bra er det jo ingen grunn til ikke å ville treffes igjen. Det betyr ikke at det blir "oss to", men jeg har aldri opplevd at ting er blitt avsluttet så snart vi har vært til sengs. 

Anonymkode: 49e3d...7dc

Signeres.

Endret et øyeblikk siden av Betty Blue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

:fnise: Sorry, men jeg ser bare for meg en mann som bokstavlig talt forsvinner under sex! "Ah-ah-aaaahHH!" *borte*

:vetikke: "Men...meen..?"

Det hadde i så fall påvirket meg veldig negativt, "faen, du kunne ikke vente til jeg også kom", liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Rainstorm skrev:

:fnise: Sorry, men jeg ser bare for meg en mann som bokstavlig talt forsvinner under sex! "Ah-ah-aaaahHH!" *borte*

:vetikke: "Men...meen..?"

Det hadde i så fall påvirket meg veldig negativt, "faen, du kunne ikke vente til jeg også kom", liksom.

Haha, dagens latter :fnise:

Men her har du faktisk real life- utgaven fra en ONS- tråd for mange måneder siden...:

"Hvada drittsekk? Jeg gjør da det samme selv etter et gjennomført ons. Jeg gidder da ikke å ligge der å bli jokka på etter at jeg har kommet og er alt annet enn kåt. Det var mest sansylg han som odna dealen å fikk ting til å skje. Han har vel brukt en stund i forkant på kjemiskaping så du har vel for lengst fått ditt. Vi skylder dere intet under et ONS: Oppvartning fikk dere i forkant. Når jeg er i senga er jeg opptatt av å tilfredstille meg selv, dama fikk oppvartning i form av oppmerksomhet før. Få deg litt perspektiv."

:o

Anonym poster: e0ab2bbadd0f5aa64672592c5e9fc01f

Endret av Betty Blue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.1.2016 at 16.08, AnonymBruker skrev:

Meline...
Fikk du ikke svar på dette i den andre tråden din?

Det er ikke noe nytt at noen kun ønsker sex, ikke noe mer. Ja, det er skikkelig dårlig gjort å late som man er interessert for så å stikke av etterpå, men hadde han fått sex om han var ærlig?

Anonymkode: 85a74...71b

Hadde vært bedre at han sa: jeg vil ha sex her og nå men da må du forvente deg at jeg ikke prater med deg igjen etterpå ;) 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...