AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #121 Del Skrevet 10. januar 2016 16 timer siden, Blomsterert skrev: Det hadde ingenting med saken å gjøre.Dra inn dine egne pigger :-) Forøvrig svarte jeg Jerry Lee på hva jeg mente.Jeg har hverken forsvart eller angrepet TS. Hvilke pigger? Jeg svarer deg helt rolig og saklig, også mener du at jeg har piggene ute... Du angriper de som fordømmer TS, det er ikke det spøtt bedre, og det var mitt poeng - du er ikke noe bedre enn de. Å påstå at man må ty til prostitusjon for å brødfø ungene sine i Norge anno 2016, henger ikke på greip. Det finnes så mange gode støtteordninger at ingen trenger sulte. Jeg har selv vært alene med to barn og levd under fattigdomsgrensen, men det var ingen som verken sultet eller frøs, og jeg trengte så visst ikke prostituere meg. Anonymkode: a42bc...915 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #122 Del Skrevet 10. januar 2016 Den 9.1.2016 at 2.42, AnonymBruker skrev: Ts her Jeg er student og har en deltids jobb ved siden av, jeg har 2 barn som jeg må ta meg av alene. Bf vil ikke betale barnebidrag så jeg får minste bidrag fra nav. Jeg dekker det barna mine trenger, og jeg har valgt å selge meg pga av det jeg har av økonomi dekker ikke alt av utgifter. Anonymkode: e30c1...0ca Hva mener du med 'vil ikke betale bidrag'? Har du søkt om det via Nav? Både bidragsmottaker- og yter kan når som helst be Nav om å ta seg av den innkrevingen. Hvis du ikke har søkt, gjør det asap! Anonymkode: 7b3f1...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 10. januar 2016 #123 Del Skrevet 10. januar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke pigger? Jeg svarer deg helt rolig og saklig, også mener du at jeg har piggene ute... Du angriper de som fordømmer TS, det er ikke det spøtt bedre, og det var mitt poeng - du er ikke noe bedre enn de. Å påstå at man må ty til prostitusjon for å brødfø ungene sine i Norge anno 2016, henger ikke på greip. Det finnes så mange gode støtteordninger at ingen trenger sulte. Jeg har selv vært alene med to barn og levd under fattigdomsgrensen, men det var ingen som verken sultet eller frøs, og jeg trengte så visst ikke prostituere meg. Anonymkode: a42bc...915 Ser ikke noe poeng i å fortsette "debatten"med deg.Er ikke meg denne tråden handler om vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. januar 2016 #124 Del Skrevet 10. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan si hva du vil, men man trenger ikke selge sex for å fø barna sine i Norge. Om man absolutt vil selge sex for å spe på inntektene, så får man gjøre det, men skyld ikke på at barna må ha mat på bordet. Ja, for det er jo bare å skaffe seg en jobb når som helst... Nei, det er det ikke. Og kanskje hun vil tilby barna sine noe mer enn et eksistensminimum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #125 Del Skrevet 10. januar 2016 TS selger kroppen sin for å få litt mer å rutte med i måneden for seg og ungene, og jeg må si at jeg på en måte forstår henne. Jeg har selv vært alene med mine barn, og en jobb i lavtlønnsyrke (har ikke prostituert meg da). Så jeg vet hvor kjedelig det er å alltid vende på hver krone for å få råd til noe ekstra. Det irriterer meg grenseløst at noen kan sitte på sin høye hest og snakke om at TS ikke har god moral, må være et godt forbilde osv osv. Hva vet vel dere om det? Prostitusjon vil aldri forsvinne, så hvorfor ikke legalisere det isteden? Dessuten er det de som kjøper sex som er "kjeltringene". Hvis det fungerer for TS, så er vel det greit. Og hva er egentlig forskjellen på å selge seg for sex, og plukke opp en tilfeldig ONS? Anonymkode: 3e1ad...4c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. januar 2016 #126 Del Skrevet 10. januar 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å påstå at man må ty til prostitusjon for å brødfø ungene sine i Norge anno 2016, henger ikke på greip. Det finnes så mange gode støtteordninger at ingen trenger sulte. Jeg har selv vært alene med to barn og levd under fattigdomsgrensen, men det var ingen som verken sultet eller frøs, og jeg trengte så visst ikke prostituere meg. Anonymkode: a42bc...915 Du er klar over at mennesket har flere behov enn å være varm og mett? Sosiale behov? Du syntes det var greit at barna dine levde på et eksistensminimum. TS synes åpenbart ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #127 Del Skrevet 10. januar 2016 2 minutter siden, jabx skrev: Ja, for det er jo bare å skaffe seg en jobb når som helst... Nei, det er det ikke. Og kanskje hun vil tilby barna sine noe mer enn et eksistensminimum. Rart så mange andre i samme situasjon klarer det da, med eller uten jobb. Et par år med trang økonomi klarer de fleste, også barna. Men vil de spe på med å selge sex så får de kjøre på, men at man MÅ selge seg for å klare seg i dagens Norge er og blir en løgn. Eksistensminimum? Du er lite bereist skjønner jeg. Å sitte her på berget og påstå at for å kunne tilby barna mer enn eksistensminimum, så må man selge sex, det blir for dumt. For å understreke det igjen, selg sex om man ønsker det, men ikke skyld på økonomi. Her til lands finnes det så mange som sliter, men å ty til prostitusjon tror jeg er en fjern handling for de aller fleste. Anonymkode: 01901...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #128 Del Skrevet 10. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS selger kroppen sin for å få litt mer å rutte med i måneden for seg og ungene, og jeg må si at jeg på en måte forstår henne. Jeg har selv vært alene med mine barn, og en jobb i lavtlønnsyrke (har ikke prostituert meg da). Så jeg vet hvor kjedelig det er å alltid vende på hver krone for å få råd til noe ekstra. Det irriterer meg grenseløst at noen kan sitte på sin høye hest og snakke om at TS ikke har god moral, må være et godt forbilde osv osv. Hva vet vel dere om det? Prostitusjon vil aldri forsvinne, så hvorfor ikke legalisere det isteden? Dessuten er det de som kjøper sex som er "kjeltringene". Hvis det fungerer for TS, så er vel det greit. Og hva er egentlig forskjellen på å selge seg for sex, og plukke opp en tilfeldig ONS? Anonymkode: 3e1ad...4c7 Hvorfor ønsket du ikke selv å selge sex, da? 5000 for to timer, må da være lett tjente penger? Hva stoppet deg, eventuelt? Jeg har lest flere artikler hvor kvinner som tidligere har solgt sex forteller hvordan dette har påvirket dem etter de har sluttet, f.eks i nytt forhold. Å tro at dette ikke har en eller annen påvirkning på egen psyke er i beste fall naivt. Ja, det er verdens eldste yrke, men hvem er egentlig kvinnene som selger? Når jeg spør deg om hvorfor du selv ikke tok valget om raske penger som kunne gjort hverdagen enklere, så handler det ikke om moral, men hva i deg som gjør at den grensen ville du ikke trådd over. En ons og prostitusjon er heller ikke det samme og jeg tør påstå at mennene man ligger med ikke er de samme heller. Anonymkode: 01901...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #129 Del Skrevet 10. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ønsket du ikke selv å selge sex, da? 5000 for to timer, må da være lett tjente penger? Hva stoppet deg, eventuelt? Jeg har lest flere artikler hvor kvinner som tidligere har solgt sex forteller hvordan dette har påvirket dem etter de har sluttet, f.eks i nytt forhold. Å tro at dette ikke har en eller annen påvirkning på egen psyke er i beste fall naivt. Ja, det er verdens eldste yrke, men hvem er egentlig kvinnene som selger? Når jeg spør deg om hvorfor du selv ikke tok valget om raske penger som kunne gjort hverdagen enklere, så handler det ikke om moral, men hva i deg som gjør at den grensen ville du ikke trådd over. En ons og prostitusjon er heller ikke det samme og jeg tør påstå at mennene man ligger med ikke er de samme heller. Anonymkode: 01901...fad Jeg ønsket ikke å selge sex da det er en grense jeg aldri kunne ha trådt over. Men det er meg, men jeg respekterer likevel TS for hennes valg. Jeg hadde ikke orket å la fremmede menn bruke min kropp, men jeg har aldri hatt ONS heller. Nei, ONS og prostitusjon er ikke det samme egentlig. For ved en ONS så gjør du jo noe en prostituert ville ha tatt betaling for. Men likevel, mange sliter i etterkant av en ONS også... Så hva er egentlig forskjellen?? Og en ting til, du kan ikke se forskjell på en mann som kjøper sex og en som ikke gjør det. Anonymkode: 3e1ad...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #130 Del Skrevet 10. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsket ikke å selge sex da det er en grense jeg aldri kunne ha trådt over. Men det er meg, men jeg respekterer likevel TS for hennes valg. Jeg hadde ikke orket å la fremmede menn bruke min kropp, men jeg har aldri hatt ONS heller. Nei, ONS og prostitusjon er ikke det samme egentlig. For ved en ONS så gjør du jo noe en prostituert ville ha tatt betaling for. Men likevel, mange sliter i etterkant av en ONS også... Så hva er egentlig forskjellen?? Og en ting til, du kan ikke se forskjell på en mann som kjøper sex og en som ikke gjør det. Anonymkode: 3e1ad...4c7 Nei, man kan ikke se forskjellen, men en forskjell er det. En annen forskjell mellom prostitusjon og ons er jo gjerne at ved en ons ønsker begge å ha sex med hverandre, uten at penger er motivet. Anonymkode: 01901...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #131 Del Skrevet 10. januar 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, man kan ikke se forskjellen, men en forskjell er det. En annen forskjell mellom prostitusjon og ons er jo gjerne at ved en ons ønsker begge å ha sex med hverandre, uten at penger er motivet. Anonymkode: 01901...fad Ved en ons er det ofte en av partene som ønsker mer (veldig ofte kvinnen), men mannen bare ønsker sex... Sier ikke at det alltid er slik, men ganske ofte tror jeg. Anonymkode: 3e1ad...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 10. januar 2016 #132 Del Skrevet 10. januar 2016 Er ingen nordmenn som trenger å selge kroppen sin!! Gå på nav! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillakitty Skrevet 12. januar 2016 #133 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Den 1/8/2016 at 0.47, AnonymBruker skrev: Endret 12. januar 2016 av Lillakitty Tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #134 Del Skrevet 12. januar 2016 Den 1/10/2016 at 9.59, jabx skrev: Du er klar over at mennesket har flere behov enn å være varm og mett? Sosiale behov? Du syntes det var greit at barna dine levde på et eksistensminimum. TS synes åpenbart ikke det. Vet du slikt babbel er det vanskelig å ta seriøst. "Eksistensminimum " -come on!, er der mulig å være så uorientert og lite bereist?? . Prostitusjon er iboende voldelig, neste alle kvinner ønsker seg UT av å fornedre seg til å selge kroppen sin, og så kommer TS kynisk å later som om det er eneste utvei. Det er reinspikka løgn! Den risikoen hun utsetter seg for og det MEGET STORE antallet som har psykiske problemer som selger seg er hva myndighetene vil titte på. Hva slags rollemodell her hun for sine barn? Varige men er standaren etter slikt. Det kan aldri taes tilbake. Noe annet - å på noe slags vis forsøke sammenligne ons og salg av kropp oser kvinneforakt , fullstendig forvridd syn på kjønn og sex. Det er ikke de samme menneskene vi prater om heller . Anonymkode: 02eea...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 12. januar 2016 #135 Del Skrevet 12. januar 2016 Jeg dømmer deg ikke ts. Du gjør hva du vil. Å være alenemor er beintøft både økonomisk og følelsesmessig. Og når dette blandes, si at barnet/barna ønsker noe veldig sterkt. En ting, en opplevelse, hva som helst og du vet at dette må du si nei til nok en gang. Slik du sa nei forrige gang og gangen før der osv, det er vondt. Ingen trenger opplevelser eller en ny leke/ lue whatever. Det er ikke et basalt behov på linje med mat og husly. Men følelsesmessig er det vondt å aldri kunne tilby noe. Jeg har tenkt på det samme.. Opprettet nesten en profil på et nettsted. Men jeg klarte ikke. Klarte ikke utsette meg selv for fare. Fare for sykdom og den uforutsigbarheten prostitusjon er. Ts, det jeg er redd for er at dette startet som en desperat handling men nå er du vant til pengene. For det sier seg selv at du ikke kan få 5000kr x3 av nav i sosialstønad. Og jeg er redd du nå bruker barna som unnskyldning ikke som årsak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 12. januar 2016 #136 Del Skrevet 12. januar 2016 Er ikke ulovlig å drikke seg dritings hver dag heller. Likevel temmelig sikkert at barnevernet ville vært svært interessert etter en sånn opplysning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #137 Del Skrevet 12. januar 2016 1 time siden, toothfairy skrev: Er ikke ulovlig å drikke seg dritings hver dag heller. Likevel temmelig sikkert at barnevernet ville vært svært interessert etter en sånn opplysning.. Er vel forskjell på rus i samvær med barn og moralsk oppførsel uten barn?? Anonymkode: 02876...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 12. januar 2016 #138 Del Skrevet 12. januar 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel forskjell på rus i samvær med barn og moralsk oppførsel uten barn?? Anonymkode: 02876...ca2 Hver dag, skrev jeg. Noe som på ingen måte er forenlig med familieliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå