Gå til innhold

Jeg er mor og selger sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bossa Nova

Jeg tror ikke TS orker å lese denne tråden lenger etter all den hetsen her, hun har vel nok problemer fra før.

Det første som er bekymringsverdig er at hun ikke skal få kunne føle seg trygg for barnevernet når hun har valgt (etter mye nød) en jobb som faktisk ikke er ulovlig. Det burde vært ryddigere og ordnede, trygge forhold for sexarbeidere. Dette er et yrke som alltid har eksistert, og aldri kommer til å forsvinne.

Det andre er at, det liksom er fritt fram for moralens voktere (djevelens utsendte?) å sjikanere og lage tulleinnlegg på bakgrunn av et seriøst spørsmål. Man behandler henne ikke som et menneske. 

Og bare for å nevne det til eventuelle tullinger, selv om det ikke burde vært nødvendig, jeg har en vanlig jobb i kommunen.

Hvis TS fremdeles skulle lese her, så kan du jo ta kontakt med Pro sentret for bedre veiledning: http://prosentret.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle inderlig ønske du fant deg en annen inntektskilde! Men er det slik at du har prøvd alt skal ikke JEG dømme deg. Hva gjør man ikke for barna sine?!

Angående BV vet jeg ikke... 😯

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Jeg tror ikke TS orker å lese denne tråden lenger etter all den hetsen her, hun har vel nok problemer fra før.

Det første som er bekymringsverdig er at hun ikke skal få kunne føle seg trygg for barnevernet når hun har valgt (etter mye nød) en jobb som faktisk ikke er ulovlig. Det burde vært ryddigere og ordnede, trygge forhold for sexarbeidere. Dette er et yrke som alltid har eksistert, og aldri kommer til å forsvinne.

Det andre er at, det liksom er fritt fram for moralens voktere (djevelens utsendte?) å sjikanere og lage tulleinnlegg på bakgrunn av et seriøst spørsmål. Man behandler henne ikke som et menneske. 

Og bare for å nevne det til eventuelle tullinger, selv om det ikke burde vært nødvendig, jeg har en vanlig jobb i kommunen.

Hvis TS fremdeles skulle lese her, så kan du jo ta kontakt med Pro sentret for bedre veiledning: http://prosentret.no/

Flott svart! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
21 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Skulle inderlig ønske du fant deg en annen inntektskilde! Men er det slik at du har prøvd alt skal ikke JEG dømme deg. Hva gjør man ikke for barna sine?!

Angående BV vet jeg ikke... 😯

Du kan ikke bli litt mer arrogant? Hvis hun har prøvd ALT så skal ikke DU dømme.Du verden,så flott av deg.Og du har da vitterlig ikke noe med å "inderlig ønske"noe annet når vedkommende har tatt dette valget. Hvem tror du at du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomsterert skrev:

Du kan ikke bli litt mer arrogant? Hvis hun har prøvd ALT så skal ikke DU dømme.Du verden,så flott av deg.Og du har da vitterlig ikke noe med å "inderlig ønske"noe annet når vedkommende har tatt dette valget. Hvem tror du at du er?

Hmm....fortjente jeg det svaret? Min kommentar var godt ment, og langt fra arrogant.

Og jeg tror faktisk ikke...jeg VET hvem jeg er. 

Endret av Jerry Lee
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blomsterert skrev:

I alle dager, Jerry Lee skrev jo ikke noe galt. Han mener vel bare at prositusjon kanskje ikke er ønske yrket, men at han ser at man kanskje må gå drastisk til verks for å tjene penger. Skrev ikke ts at hun trengte pengen? Uansett, dette er en utblåsning for en ganske mild kommentar. Mange kommentarer på denne tråden som har vært myyyye verre, så hvorfor kaste deg på Jerry Lee, er det sak eller person du er ute etter her?

Anonymkode: 47d89...a66

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
36 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Syns faktisk det var overraskende lite hets her jeg.Det som kommer er fra få enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hmm....fortjente jeg det svaret? Min kommentar var godt ment, og langt fra arrogant.

Og jeg tror faktisk ikke...jeg VET hvem jeg er. 

Jeg syns jo du "fortjente"det.Du var noe ovenfra og ned.Godt ment er å respektere det.Eller,stille spørsmål.Ikke komme med sin egen mening når den ikke er relevant til HI i det hele tatt.Tar høyde for at du ikke skjønner.Men prøv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med din egen sikkerhet (og helse), ts? Hva med barna dine om noe skulle skje med deg? 

Og før noen skal komme med motargumentasjon, si hva dere vil, men prostitusjon er IKKE et trygt yrke. Å selge innendørs er ikke nødvendigvis trygt i forhold til å selge på gata. Det finnes mye rart blant horekunder, uansett hvor ordentlige de fremstår. 

Og hva om barna dine fikk vite? Det er ikke utenkelig. Ingen barn sulter i Norge av fattigdom, slik at prostitusjon skulle være eneste løsning. Jeg tror barna heller hadde sett at du lot være, enn at de fikk ekstra leker/aktiviteter etc. 

Dette er ikke ment dømmende, men som forelder er man faktisk ansvarlig for flere enn seg selv, og spesielt som eneforelder. 

Ja, fattigdom er et reelt problem i Norge, men å si at prostitusjon er eneste løsning/siste løsning er helt bak mål. Det er klart det finnes bedre løsninger. 

Anonymkode: 01901...fad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blomsterert skrev:

Jeg syns jo du "fortjente"det.Du var noe ovenfra og ned.Godt ment er å respektere det.Eller,stille spørsmål.Ikke komme med sin egen mening når den ikke er relevant til HI i det hele tatt.Tar høyde for at du ikke skjønner.Men prøv :-)

Greit. Din mening. Jeg har min. Og,  du...? Svaret mitt var respektfullt (ment) !

God helg. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Greit. Din mening. Jeg har min. Og,  du...? Svaret mitt var respektfullt (ment) !

God helg. ☺

Takk,og god helg til deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterert skrev:

Takk,og god helg til deg også :-)

Se der, ja. Du kan være hyggelig. 

Takk skal du ha. ☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager, Jerry Lee skrev jo ikke noe galt. Han mener vel bare at prositusjon kanskje ikke er ønske yrket, men at han ser at man kanskje må gå drastisk til verks for å tjene penger. Skrev ikke ts at hun trengte pengen? Uansett, dette er en utblåsning for en ganske mild kommentar. Mange kommentarer på denne tråden som har vært myyyye verre, så hvorfor kaste deg på Jerry Lee, er det sak eller person du er ute etter her?

Anonymkode: 47d89...a66

Takk. Du forsto hva jeg mente. Veldig bra. ☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Se der, ja. Du kan være hyggelig. 

Takk skal du ha. ☺

Jeg er ikke uhyggelig :-) skriver bare hva jeg tenker/mener.Ikke sint eller krass som det kan se ut som! Ikke så lett når en ikke ser hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men hva om alenemoren drev med stripping? Stiller dere da likedan til problemet da? 

Anonymkode: 95f10...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med din egen sikkerhet (og helse), ts? Hva med barna dine om noe skulle skje med deg? 

Og før noen skal komme med motargumentasjon, si hva dere vil, men prostitusjon er IKKE et trygt yrke. Å selge innendørs er ikke nødvendigvis trygt i forhold til å selge på gata. Det finnes mye rart blant horekunder, uansett hvor ordentlige de fremstår. 

Og hva om barna dine fikk vite? Det er ikke utenkelig. Ingen barn sulter i Norge av fattigdom, slik at prostitusjon skulle være eneste løsning. Jeg tror barna heller hadde sett at du lot være, enn at de fikk ekstra leker/aktiviteter etc. 

Dette er ikke ment dømmende, men som forelder er man faktisk ansvarlig for flere enn seg selv, og spesielt som eneforelder. 

Ja, fattigdom er et reelt problem i Norge, men å si at prostitusjon er eneste løsning/siste løsning er helt bak mål. Det er klart det finnes bedre løsninger. 

Anonymkode: 01901...fad

Kan ikke la være å tenke på Galina-saken. Sånt kan skje igjen. Da ville jeg heller valgt fattigdom enn å risikere livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Bossa Nova skrev:

Den som dømmer mest her er faktisk mann.

De færeste har gått imot TS med unntak av dette med BV. Men det er jo i utg.pkt en ullete frykt basert på uvitenhet.

Det sagt så tror jeg TS er et troll.

Anonymkode: 7bbdb...58c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Off topic, men hva om alenemoren drev med stripping? Stiller dere da likedan til problemet da? 

Anonymkode: 95f10...ad6

Hvilket problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TalithaG skrev:

Kan ikke la være å tenke på Galina-saken. Sånt kan skje igjen. Da ville jeg heller valgt fattigdom enn å risikere livet.

Hvis hun hadde hatt en kompis som "holdt vakt" som sikkerhet ville det kunne rammes av hallikparagrafen og flere jobber sammen regnes det som bordell? . Så ikke lett å gjøre det "trygt"

Anonymkode: 02876...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mor som må selge f i Norge makter veldig tydelig å ikke dekke barnets behov og viser en dømmekraft hinsides. Skulle likt å se Bv gå inn i denne saken og se resultatet. Lykke til Ts. 

Anonymkode: 02eea...2ae

Ts her

Jeg er student og har en deltids jobb ved siden av, jeg har 2 barn som jeg må ta meg av alene. Bf vil ikke betale barnebidrag så jeg får minste bidrag fra nav. Jeg dekker det barna mine trenger, og jeg har valgt å selge meg pga av det jeg har av økonomi dekker ikke alt av utgifter.

Anonymkode: e30c1...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...