MapleSirup Skrevet 8. januar 2016 #41 Del Skrevet 8. januar 2016 4 minutter siden, Hummels skrev: For det første så er ikke mitt barn født. For det andre er ikke jeg mora til barnet. For det tredje skal ikke barnet bo hos meg, men hos mora. Hadde jeg vert mor til barnet og det hadde bodd hos meg så hadde jeg aldri solgt sex. Maken til kjerringer som blir mødre for tiden. Dere som sier at mødrene er de viktigste for barnet, og den som barna bor hos skal FAEN MEG IKKE SELGE SEG SELV! Tenk litt! Hva hvis en gal mann oppsøker henne eller følger etter henne hjem og vil ha sex gratis. Voldtar foran ungene, og verste fall angriper ungene og henne selv. Skader de eller drap. Er du mor så vær en mor (ikke hore), og hold barna trygge. Er ikke alle mødre horer...? Særlig alenemødre? Du har jo skapt en alenemor du også! Velkommen i klubben 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #42 Del Skrevet 8. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er alenemor også, og jeg har en elsker. Han betaler meg ikke direkte for sexen, men han spanderer middager, tar meg med på reiser, kjøper fine gaver til meg. Han er en gentleman som vet hvordan man behandler kvinner, og han hadde hjulpet meg økonomisk dersom jeg noen gang hadde trengt det. TS har også sex, men i stedet for å motta gaver, reiser og middager, tar hun betalt i cash. Hun gjør ingenting galt, det er helt lovlig å ta betalt for dette, men likevel er det moralsk forkastelig? Tenk at vi i 2016 sitter med pekefingeren og dømmer andre slik. Noen som er misunnelig på at ts blir oppsøkt menn som vil BETALE henne for sexen? Anonymkode: 134de...ef3 Du vet at denne mannen ikke er noen "gentelmann"? Han er horekunde, og kjøper sine tjenester hos deg.. Anonymkode: a2dd4...426 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #43 Del Skrevet 8. januar 2016 Hvis BV finner ut om dette håper og tror jeg de heller vil hjelpe deg å få økonomien på rett kjøl. Det tyder på at du er en mor som er villig til å strekke deg langt for å dekke barnas behov. Sannsynligheten for at barna får vite om eller tar noen skade av det er liten, så de som reagerer gjør det i hvert fall ikke på deres vegne. Det er nok heller moralpolitiet som er ute på oppdrag. Men for all del; pass godt på deg og din egen trygghet. Anonymkode: 8277f...975 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #44 Del Skrevet 8. januar 2016 6 minutter siden, Hummels skrev: For det første så er ikke mitt barn født. For det andre er ikke jeg mora til barnet. For det tredje skal ikke barnet bo hos meg, men hos mora. Hadde jeg vert mor til barnet og det hadde bodd hos meg så hadde jeg aldri solgt sex. Maken til kjerringer som blir mødre for tiden. Dere som sier at mødrene er de viktigste for barnet, og den som barna bor hos skal FAEN MEG IKKE SELGE SEG SELV! Tenk litt! Hva hvis en gal mann oppsøker henne eller følger etter henne hjem og vil ha sex gratis. Voldtar foran ungene, og verste fall angriper ungene og henne selv. Skader de eller drap. Er du mor så vær en mor (ikke hore), og hold barna trygge. Så det er greit at far selger, men ikke mor? Og TS sier jo selv at det er når barna ikke 'bor' henne at hun selger. Hva i **** er forskjellen på det TS gjør og det du gjør?? Utenom at barnet ditt ikke er født, ENDA! Jeg antar at TS, slik meg, er meget selektiv i valget av hvem som får komme. Det er veldig lite kriminalitet som vi norske som selger 'for morro skyld' En gal mann finner man overalt, hvem som helst kan følge etter ei dame for å voldta henne. TS selger jo kun når barna ikke er der, så dersom noen hadde fulgt etter henne etter 'jobb' også voldtatt henne hjemme så hadde ikke barna vært vitne til det uansett. Ro deg ned og prøv å bruk det øverste hodet ditt litt! Anonymkode: 7b3f1...158 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #45 Del Skrevet 8. januar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner ei mor som nylig hadde blitt tystet på til BV. Hun selger også sex. Det er ingen konsekvenser så lenge sexsalget ikke går ut over barna(a). Du selger når dem ikke er der, og så lenge det er utenfor hjemme trenger du ikke å bekymre deg. Du gjør ikke noe ulovlig. Jeg er selv alenemor som selger sex fra tid til annen. Anonymkode: 7b3f1...158 Hva er greia med alenemødre i dagens samfunn? Burde mistet omsorgsretten for barna. Kom dere ut i arbeidsmarkedet å tjen ordentlige penger.. Anonymkode: a2dd4...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #46 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle dere moralens innerste voktere feie for deres egen dør? Sexsalg er ikke ulovlig, dere vet det? Barnevernet tar ikke fra sexselgere ungene på bakgrunn av sexsalg. Så vet dere det. Anonymkode: 54afe...ce3 Sexsalg er lovlig. Men unormalt for mødre som har barn. Stakkars barn som har mødre til horer. Greit nok hvis barnet bor hos fast hos faren. Men at den barnet bor mest hos selger seg er kvalmt, og barnet er ikke trygg hos de. 6 minutter siden, MapleSirup skrev: Er ikke alle mødre horer...? Særlig alenemødre? Du har jo skapt en alenemor du også! Velkommen i klubben Nei alle mødre er ikke horer heldigvis. De fleste har en hjerne. Dessverre finnes det horer som tenker med musa, og på seg selv. De som tenker på barnet sitt tjener penger på en annen måte. Endret 8. januar 2016 av Hummels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #47 Del Skrevet 8. januar 2016 16 minutter siden, icom skrev: så hva koster sex i 2016? Har null erfaring med temaet og er nyskjerrig = ) Gjerne svar på dette TS, er nysgjerrig Og ikke ta det disse bitterfittene i tråden sier gå inn på deg. Anonymkode: 14292...eba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #48 Del Skrevet 8. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at denne mannen ikke er noen "gentelmann"? Han er horekunde, og kjøper sine tjenester hos deg.. Anonymkode: a2dd4...426 Alle mine kunder har faktisk vært såkalte gentlemen. Enhver mann man finner på en pub på byen er langt mindre gentleman enn mine kunder. Ved ett møte vet alle hva som er premissene den tiden kunden har betalt for. Reglene er klare for begge parter. TS: Så lenge du har en god omsorgeevne og ikke driver hor foran ungene, så gjør ikke bv noe dersom du blir meldt. Anonymkode: 7b3f1...158 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 8. januar 2016 #49 Del Skrevet 8. januar 2016 Altså, jeg ville prøvd å tenke litt lengre enn det der. En ting er om barnevernet gjør noe, men det kan uansett få konsekvenser for barnet. På min skole var moren til et barn på et eller annet tidspunkt avbildet naken i et blad... "alle" fikk høre om det på et tidspunkt. Ikke særlig kult for dette barnet - ikke på mange år. Sikkert ikke kult for vedkommende i dag heller. Barn mobber barn for langt mindre ting enn at moren er en hore. På et eller annet tidspunkt kan det komme ut... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #50 Del Skrevet 8. januar 2016 Men dette er i alle fall et godt tegn på at jeg absolutt ikke trenger å slutte å selge meg, når barnet blir født. Er jo helt greit. Ikke sant? Så nå trenger jeg ikke bekymre meg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #51 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med alenemødre i dagens samfunn? Burde mistet omsorgsretten for barna. Kom dere ut i arbeidsmarkedet å tjen ordentlige penger.. Anonymkode: a2dd4...426 Nei, la oss alle drite i barna og selge sex til de kan tjene penger selv. Helt normalt og helt vanlig nå for tiden. Lurer egentlig på hva de her alenemødrene bruker pengene sine på. Merkeklær, sminke og dyre vesker til seg selv og dyre merkeklær til barna. Rart at andre alenemødre som ikke selger seg klarer seg fint. Endret 8. januar 2016 av Hummels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #52 Del Skrevet 8. januar 2016 3 minutter siden, Ferny skrev: Altså, jeg ville prøvd å tenke litt lengre enn det der. En ting er om barnevernet gjør noe, men det kan uansett få konsekvenser for barnet. På min skole var moren til et barn på et eller annet tidspunkt avbildet naken i et blad... "alle" fikk høre om det på et tidspunkt. Ikke særlig kult for dette barnet - ikke på mange år. Sikkert ikke kult for vedkommende i dag heller. Barn mobber barn for langt mindre ting enn at moren er en hore. På et eller annet tidspunkt kan det komme ut... Forskjellen er vel at TS ikke gjør dette offentlig. Og hvor mange foreldre driver ikke med all slags snusk mellom husets fire vegger, uten at det blir en sak ut av det? Anonymkode: 8277f...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 8. januar 2016 #53 Del Skrevet 8. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: For å si det sånn, om jeg visste om en alenemor som gjorde dette så hadde jeg sendt bekymringsmelding til BV. Anonymkode: 98b82...6a3 Ikke belast et allerede overarbeidet barnevern.Om du gjør det,så kan nettopp du være en årsak til at de barna som virkelig trenger hjelp ikke får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barenzrotta Skrevet 8. januar 2016 #54 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Kan ikke annet enn å legge ved dette bildet Direkte myntet til enkelte innlegg på denne.tråden..ja, noen er kanskje menn også. Å være fattig i Norge er dyrt. Og at en alenemor tyr til slikt som siste utvei er faktisk noe som skjer. Ikke for sin egen del men for at barna skal kunne få klær, mat og aktiviteter. Ikke minst å kunne delta i bursdager til klassevenner. Ja så ille er det for noen faktisk! Endret 8. januar 2016 av Barenzrotta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 8. januar 2016 #55 Del Skrevet 8. januar 2016 20 minutter siden, Hummels skrev: Sexsalg er lovlig. Men unormalt for mødre som har barn. Stakkars barn som har mødre til horer. Greit nok hvis barnet bor hos fast hos faren. Men at den barnet bor mest hos selger seg er kvalmt, og barnet er ikke trygg hos de. Nei alle mødre er ikke horer heldigvis. De fleste har en hjerne. Dessverre finnes det horer som tenker med musa, og på seg selv. De som tenker på barnet sitt tjener penger på en annen måte. Du kan jo ikke selge sex og samtidig mene at prostituerte ikke har hjerne uten å si noe om deg selv her! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 8. januar 2016 #56 Del Skrevet 8. januar 2016 19 minutter siden, Ferny skrev: Altså, jeg ville prøvd å tenke litt lengre enn det der. En ting er om barnevernet gjør noe, men det kan uansett få konsekvenser for barnet. På min skole var moren til et barn på et eller annet tidspunkt avbildet naken i et blad... "alle" fikk høre om det på et tidspunkt. Ikke særlig kult for dette barnet - ikke på mange år. Sikkert ikke kult for vedkommende i dag heller. Barn mobber barn for langt mindre ting enn at moren er en hore. På et eller annet tidspunkt kan det komme ut... Det er ikke greit å mobbe barn uansett.Du legger andvaret på feil sted nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 8. januar 2016 #57 Del Skrevet 8. januar 2016 PS: de fleste hiter er nok mer opptatt av inntekten enn av musa si... Det er liksom arbeidsverktøyet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #58 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) 4 minutter siden, MapleSirup skrev: Du kan jo ikke selge sex og samtidig mene at prostituerte ikke har hjerne uten å si noe om deg selv her! Prostituerte har hjerne, men ikke mødre som har egne barn boende hos seg og driver med sånt. Så du ikke hva jeg skrev? Jeg hadde aldri gjort det hvis jeg hadde hatt barnet boende hos meg. Men siden det er så normalt og greit så kan vel alle bare gjøre det likevel. Er jo bedre enn en vanlig jobb synes jeg. Det som er verre med damer som selger seg. De viser jo at damene brukes for sex, at de er der for at menn skal få tømme seg og kose seg. Endret 8. januar 2016 av Hummels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #59 Del Skrevet 8. januar 2016 24 minutter siden, Ferny skrev: Altså, jeg ville prøvd å tenke litt lengre enn det der. En ting er om barnevernet gjør noe, men det kan uansett få konsekvenser for barnet. På min skole var moren til et barn på et eller annet tidspunkt avbildet naken i et blad... "alle" fikk høre om det på et tidspunkt. Ikke særlig kult for dette barnet - ikke på mange år. Sikkert ikke kult for vedkommende i dag heller. Barn mobber barn for langt mindre ting enn at moren er en hore. På et eller annet tidspunkt kan det komme ut... Det er helt klart ett aspekt å ta med også. Dersom man bor på ett lite sted og selger der til noen eller legger ut annonse etc, så er det en viss risiko å bli 'tatt' av bygdedyret. Det gjelder å prøve å minimere risikoen så mye som mulig. Aldri fortell ditt egentlige navn. Jeg håper at TS også har ett eget 'stage name' som hun benytter ved disse anledningene. Selv har jeg ett fantasiliv som kundene mine får høre dersom de spør om mitt privatliv Anonymkode: 7b3f1...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #60 Del Skrevet 8. januar 2016 5 minutter siden, Hummels skrev: Prostituerte har hjerne, men ikke mødre som har egne barn boende hos seg og driver med sånt. Så du ikke hva jeg skrev? Jeg hadde aldri gjort det hvis jeg hadde hatt barnet boende hos meg. Men siden det er så normalt og greit så kan vel alle bare gjøre det likevel. Er jo bedre enn en vanlig jobb synes jeg. Jeg ser ikke forskjellen på om barnet bor hos en eller ikke. Som TS, salget skjer ikke i hennes private bolig. Og sexsalg er, som du er veldig klar over, fullt lovlig å drive med. Det hadde tatt seg ut dersom alle som drev med noe umoralsk skulle blitt fratatt barna sine... Anonymkode: 7b3f1...158 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå