Gå til innhold

Er det håp for meg?


Miklo Velka

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Sveva skrev:

Kanskje du nettopp burde bytte jobb/flytte, for å få ny input. Finne en slags gruppeterapi? Bytte psykolog?

Been there, done that. Flyttet noen hundre mil hjemmefra for noen år siden, og startet i ny jobb langt fra de trygge omgivelsene hjemme. 

Gruppeterapi blir vanskelig, og bytte psykolog er nok heller ikke noe alternativ, for det finnes ikke mange av de her i byen.

10 timer siden, Sveva skrev:

Ny hobby, som noen foreslo, gjøre noe DU liker for din egen del, ikke gruble på at det du ikke har. Og du burde skrive - skrivekurs el lignende, for å få et spark bak?

Jeg skal faktisk se om jeg finner noe som er nettbasert, så får vi se på prisen om det lar seg gjøre akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at TS også har har profil på Cupid, men ikke har tro på det for tiden. Kan du si noe om hvorfor du ikke har tro på Cupid for tiden? Får du ikke svar på meldinger du sender? Har du laget en god og utfyllende profil? Har du svart på en del av spørmålene deres? 

Anonymkode: 47626...5b5

Mente Cupid, ikke OK Cupid. ;-)

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som er litt dumt med Cupid er det at det er en internasjonal side og som kvinne mottar man mye meldinger, spesielt fra utenlandske menn, så du som mann må skille seg litt ut når du sender en melding. Jeg svarer aldri på "Hei" meldinger, sånn er det bare. Skriv en litt lang og utfyllende første melding som viser at du har lest og likt profilen hennes, dra frem ting dere har til felles og still spørsmål om det du har lest. Når jeg får slike meldinger så svarer jeg alltid (i hvert fall om det er fra norske). Prøv å fremstå positiv og glad og fortell om sidene av deg som du liker og som gjør deg spennende. De mer vanskelige tingene tar man siden når man har blitt bedre kjent. 

Anonymkode: 47626...5b5

Jeg bor i utlandet, så internasjonale sider er de beste for min del. :-)

Jeg føler at jeg gjør som du foreslår når jeg skriver til noen, men jeg er hellig overbevist om det er bildene mine som gjør den største skaden, og utseende får jeg ikke gjort så mye med, på kort sikt i alle fall.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miklo Velka skrev:

Mente Cupid, ikke OK Cupid. ;-)

Jeg bor i utlandet, så internasjonale sider er de beste for min del. :-)

Jeg føler at jeg gjør som du foreslår når jeg skriver til noen, men jeg er hellig overbevist om det er bildene mine som gjør den største skaden, og utseende får jeg ikke gjort så mye med, på kort sikt i alle fall.

 

 

 

 

I hvilket land bor du i? 

Anonymkode: 4a97a...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hvilket land bor du i? 

Anonymkode: 4a97a...a48

Det er ikke så nøye, men det er litt sør for Norge. ;-)

Endret av Miklo Velka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...