Gå til innhold

.

Gjest Rawfruit

Anbefalte innlegg

Gjest marizz

Synes det er litt merkelig å poste dette innlegget i "vi som sørger" når du møtte henne for første gang for en uke siden. Forstår det kan være vondt, men det beste er nok å glemme henne og finne noen andre venner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert
1 time siden, Rawfruit skrev:

Maset mye, men vil ikke tro det var utfallet? Hun var hele tiden positiv til å møtes til helgen...

Hun har type, jeg var bare en venn... man kaster vel ikke bare venner?

Har sendt henne melding her, på FB og andre nettsider + SMS... vil bare ha en forklaringn på hvorfor hun plutselig ble så sint... siste melding var jo en gladmelding ;-(

Du må roe deg ned.Det har knapt nok gått en uke.Hun har mest sannsynlig funnet tilbake til han hun pauset fra.Du gjorde mest sannsynlig pausen litt lettere å bære,thats it.Og mest sannsynlig bør du ikke føle det så "hardt"etter ett møte,og noen dagers bekjentskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rawfruit skrev:

Jeg stalker? Jeg vet bare hvor vi har hatt kontakt og prøver desperat å finne ut hvorfor hun har blokkert meg overalt etter bare fine samtaler. Nå har hun slettet brukeren sin her også, og da har jeg bare nr. hennes igjen, men der har hun vel blokkert meg også. Hvem gjør slikt mot VENNER?

Vet alle dere er jenter, og dere støtter jenter i alt her, men hvis man ser det fra en gutts perspektiv, å bare bli blokkert? Hvis jeg virker masete så er det mere hun som er masete, noe hun har beklaget for selv, så virket som hun virkelig ville være vennen min...

Dere er tydeligvis ikke venner da. Av og til får man rett og slett ikke den avslutningen man ønsker og da må man bare akseptere det og gå videre med livet sitt. Du må slutte å ta kontakt med henne, det er tydelig at hun ikke vil det. Menn eller kvinner, slutter de å svare så vil de ikke ha kontakt med deg. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 timer siden, Rawfruit skrev:

Jeg har ikke mast på folk? Jeg ønsket bare et enkelt svar fra jenta for hvorfor alt tok en så drastisk endring.

Vel, folk kan enkelt tro at du har mast siden du sier at du har sjekket både FB, insta og Kik samt sendt SMS. 

Det er fort gjort å bli litt for intens når man møter noen man føler at man passer med. Vi har alle vært der en eller annen gang og det er ikke så lett å se at man kanskje oppfører seg litt for klengete. Jeg har et råd til deg: Dersom en jente/kvinne ikke svarer når du har sendt 2-3 meldinger så svarer hun sannsynligvis ikke når du har sendt 20, men det er å mulig at hun kanskje (og da kun om planetene står i linje) tar kontakt om du lar hele saken ligge og om du selv slutter å ta kontakt. 

Anonymkode: c0d3b...ae4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du overreagerer ts! Drit nå i henne. Hun vil ikke ha kontakt med deg så la det være....  At hun har blokkert deg er vel hennes rett om hun ville det. Hun skylder ikke deg en dritt når dere kjente hverandre bare noen få dager...  Respekter valget hennes og kom deg videre! 

Anonymkode: eb146...2cd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest
1 time siden, Rawfruit skrev:

Men jeg sendte henne en unnskyldningsmelding på SMS, men da fikk jeg bare svar tilbake i en fil jeg kan åpne som vedlegg. Og slikt er jeg ikke trygg på... hvis det var noe viktig hun ville jeg skulle se, så får hun vel sett at filen ikke ble åpnet, og sender da et svar eller et MMS bilde. Er redd for virus gjennom filer, men jeg bør kanskje sende en mld. nå og spørre hva filen er?

Dette reagerer jeg på: Du har fått et svar, men du er ikke fornøyd med formen svaret har kommet i, og du kaller da dette: bare svar tilbake. Kun fordi du selv plasserer deg i en situasjon hvor du velger å ikke se svaret. 

Ikke nok med dette forventer du at hun skal sjekke om du har åpnet filen, og da sende deg et nytt svar, i ditt ønsket form. 

Dette er da det går galt for oss. Det er da vi mister. Når vi forventer, krever for mye. Når vi forventer at: Andre skal være oss.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marizz

Folk flest blir ikke venner første gang man møter noen. Vennskap bygges opp over tid, og det må være noe begge ønsker. Hun skylder deg egentlig ingenting, og jeg tenker at det må være litt creepy for henne å lese om seg selv her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår deg hi- det er dårlig gjort og bare blokke noen uten videre- mennesker kan ha såpass med intigritet at de

gir noen ord, ikke så mye som skal til.

Anonymkode: 4e059...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mythic

Man blokkerer folk man ikke ønsker å bli kontaktet av, så det er det som har skjedd her. Hun synes enten at du ble alt for intens og masete, og får hetta av det, eller så har hun blitt sammen med kjæresten sin igjen, og han vil ikke at hun skal ha en sånn type kontakt med andre menn. Eller begge deler.

Du må bare ta hintet og slutte å sende henne meldinger. Du gjør bare vondt verre ved å holde på sånn. Desto mer du maser, desto mer overbeviser du henne om at du er desperat og intens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noe forskjell på å blokkere noen helt eller bare slette de som venn? ( facebook )

Anonymkode: 4e059...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/7/2016 at 18.40, Rawfruit skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...