Gjest Rawfruit Skrevet 7. januar 2016 #1 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 7. januar 2016 #2 Del Skrevet 7. januar 2016 kan du legge ut samtalene her? Maset du kanskje for mye? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 7. januar 2016 #3 Del Skrevet 7. januar 2016 Hun var sikkert useriøs og har funnet en ny venn. Mange sånne der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rawfruit Skrevet 7. januar 2016 #4 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Del Skrevet 7. januar 2016 2 minutter siden, Rawfruit skrev: Maset mye, men vil ikke tro det var utfallet? Hun var hele tiden positiv til å møtes til helgen... Hun har type, jeg var bare en venn... man kaster vel ikke bare venner? Har sendt henne melding her, på FB og andre nettsider + SMS... vil bare ha en forklaringn på hvorfor hun plutselig ble så sint... siste melding var jo en gladmelding ;-( Hun har nok fått trøbbel med typen skal du se. Anonymkode: 0955c...3a9 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rawfruit Skrevet 7. januar 2016 #6 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Del Skrevet 7. januar 2016 1 minutt siden, Rawfruit skrev: Men hva har jeg med det å gjøre? Man kan ha venner? Nei, jeg vet ikke. Var bare en tanke som slo meg. Anonymkode: 0955c...3a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Del Skrevet 7. januar 2016 28 minutter siden, Rawfruit skrev: Fikk en ny venn på nyttårsaften og vi hadde det koselig. Vi skulle møtes i helgen, men nå har hun blokkert meg overalt, Insta, Kik, FB osv... Hvorfor? Virket som hun ville møte meg og hun skrev hun savnet meg. Jeg er forvirret. Og veldig lei meg. Ta hintet ogmla henne være i fred. Det finnes mange andre fisker i sjøen, om du tillater deg å se etter. Ja, det gjør vondt, men tillat deg selv å gå videre.... Anonymkode: 28ef3...9c7 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 7. januar 2016 #9 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Hun fikk muligens inntrykk av at du var ute etter mer enn vennskap da du tok mer kontakt enn en fremtidig venn ville ha gjort. Det er dog noe rart med dette: Man sier ikke savner deg til en ny venn av motsatt kjønn når man er i et forhold. Hun virker å være noe forvirret/ubestemt. Endret 7. januar 2016 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #10 Del Skrevet 7. januar 2016 5 minutter siden, Rawfruit skrev: Men hva har jeg med det å gjøre? Man kan ha venner? Dere møttes på nyttårsaften, har hatt mye kontakt siden, skulle møtes i helga, hun sier hun savner deg ... Nei, jeg kan ikke fatte og begripe hva kjæresten hennes skulle ha å reagere på. Dette er jo helt normal vennskapelig oppførsel. Anonymkode: 78ff3...19d 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #11 Del Skrevet 7. januar 2016 Kan hende kjæresten har bedt henne kutte kontakt med deg. Var han der på nyttårsaften og har du møtt ham? Hvis ikke kan han ha blitt sjalu og hun har tatt hensyn til følelsene hans (rasjonelle eller ikke). Dog kjipt å ikke gi beskjed om hvorfor hun blokket deg... Anonymkode: 141a4...694 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 7. januar 2016 #12 Del Skrevet 7. januar 2016 Mulig hun har fått et valg mellom deg og kjæresten. Kanskje hun også synes du ble litt innpåsliten, og er redd du skal forvente noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rawfruit Skrevet 7. januar 2016 #13 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 7. januar 2016 #14 Del Skrevet 7. januar 2016 2 minutter siden, Rawfruit skrev: Jeg forventer ikke noe mer, det ble vi enig om. Skal sies at typen hennes og hun var på pause, så om jeg hadde gjort noe med henne ville han heller ikke hatt grunn til å reagert? Jeg søkte venner, har alltid søkt vennskap, aldri hatt venner. At jeg er rævva til det er en selvfølge da... Da har hun vel blitt sammen med ham igjen da. Det er den aller enkleste forklaringen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rawfruit Skrevet 7. januar 2016 #15 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #16 Del Skrevet 7. januar 2016 3 minutter siden, Rawfruit skrev: Jeg forventer ikke noe mer, det ble vi enig om. Skal sies at typen hennes og hun var på pause, så om jeg hadde gjort noe med henne ville han heller ikke hatt grunn til å reagert? Jeg søkte venner, har alltid søkt vennskap, aldri hatt venner. At jeg er rævva til det er en selvfølge da... Slutt å mas på folk! Anonymkode: 785e1...7b9 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rawfruit Skrevet 7. januar 2016 #17 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. januar 2016 #18 Del Skrevet 7. januar 2016 Du hørtes ekstremt masete ut TS. Hadde du mast så mye på meg hadde jeg nok raskt blokkert deg jeg også. Beklager... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppemann Skrevet 7. januar 2016 #19 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Høres ut som om en misunnelig beiler har hacket datamaskinen og mobilen hennes for å hindre at deres tidløse kjærlighet skal slå rot. Her er det bare en ting å gjøre! Endret 8. januar 2016 av Bond 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 7. januar 2016 #20 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) 51 minutter siden, Rawfruit skrev: Hun har ikke sett meldingen her enda, og vet ikke om hun har sett meldingen det andre stedet. Sendte henne en SMS, så har hun nr. mitt i hvert fall slik at hun kan nå meg hvis hun vil. SMS hhar hun heller ikke svart på. Hun kan jo bare sende en rask SMS om at alt er ok men at vi ikke kan være venner? Jeg ønsker bbare å høre fra henne et farvel, ikke bare en blokkering. Kanskje det er nettopp denne beskjeden hun forsøker å formidle: At dere ikke kan være venner. Og at alt er ok. Det er mulig hun ikke ønsker å ta kontakt fordi hun er redd for at dette vil da reise flere spørsmål enn å gi svar. Og med dette viser hun deg hensyn. En ny venn er ikke tapt. Hun er like rundt hjørnet. Endret 7. januar 2016 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå