Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #21 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hadde en spontanabort i mars iår - og prøver fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. oktober 2004 #22 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vi har ikke vært prøvere så lenge. Sluttet med p-pillene i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. oktober 2004 #23 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vi har prøvd lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 14. oktober 2004 #24 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg er ihvertfall prøver - selvom jeg ikke teller dager osv... Sluttet med p-piller i mai, men er vel egentlig bare i vår 2. PP (jeg søkte nye jobber, så jeg måtte ha den i boks først, blant annet). Har forholdsvis lange sykluser (5-6 uker) i den grad de er regelmessige foreløpig... Den siste måneden har jeg fått masse kviser, noe jeg ikke har hatt MANGE år - så kanskje pille-hormonene er på vei ut av kroppen? Regner med at det skjer når det skjer - men kan vel ikke love at jeg er like avslappet om 8 mnd eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowery Skrevet 15. oktober 2004 #25 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vi er i prøveperiode 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purple83 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #26 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vi har ikke vært prøvere så lenge. Sluttet med p-pillene i august. Er fra samme fylke du og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apriljente: Skrevet 18. oktober 2004 #27 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg sluttet pillen i nov. 2002, og det har enda ikke klaffet. Har prøvd mer intens siste halvår, så optimismen er fortsatt til stede . Jeg er 38 og langt over gjennomsnittsalder, samt at han har påvist reduserte svømmere. Han skal ta en ny test og jeg venter på innkalling for å sjekke eggledere. :-? Fikk mensen i sted og er ganske lei meg og frustrert for at det aldri skal klaffe. Vi stiller oss i prøverørskø om ikke så lenge... Det om oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå