Gå til innhold

Hvor mange prøvere er her?

purple83

Anbefalte innlegg

Er her mange prøvere? :enig_animasjon:

Her er ivertfall jeg, i min 13. pp.... :cry:

Hvor lenge har dere andre prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har prøvd siden november 2003. Den gang klaffet det på første forsøk, men resulterte i missed abortion i uke 12. Pga litt spesielle komplikasjoner fikk vi ikke lov av legene å prøve igjen før august i fjor, da var det på 'an igjen til jeg ble gravid i februar. Hadde da en tidlig SA og nå har vi hatt en selvvalgt pause siden august. Setter i gang igjen i januar tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også! Men i og med at jeg ikke får tilbake mensen etter p-pillene er jeg evig i 1 pp :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har prøvd leeenge, vet ikke helt hvor lenge, har faktisk gått ut av telling :klø:

Men står i kø til prøverør på Ullevål, da.. Håper å komme igang rett over jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd siden september 03. Hadde en tidlig SA i februar i år. Venter i spenning hver måned. De er visstnok ikke spesielt bra å gå å tenke på det hele tida, men det er jammen lettere sagt enn gjordt.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sluttet på p-piller i 99 og prøvd siden da. Slet litt med teit lege i begynnelsen som sa hvert år at:"dere er så unge, det klaffer nok snart"........ Byttet lege og da ble jeg sendt rett på riksen. Blir vel prøverør på oss til neste år visst det ikke klaffer med naturmetoden nå i år....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er nå i vår 20 prøveperiode, ikm torsdag 14 :o

Har begynt med pergo dene perioden og skal eventuellt gå på det frem til Januar. Da blir vi sendt videre for IVF. Håper på klaff før den tid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...