Gå til innhold

Hva forbinder du med Arendal?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min hjemby, som jeg ikke er direkte stolt av.

Hva tenker du på når du hører "Arendal?" Nattpatruljen, narkotika, grisestygg dialekt eller en fin sommerby?

Anonymkode: 81f39...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

strand, campingstol og Dag otto lauritzen. selv om jeg er usikker på om sistnevnte faktisk er derfra

Anonymkode: 86c02...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rutebiihiiilstassssjåååånen! 

Rrrrriifflette påååmmfriii med tåosen ailend!

:hoho:

Anonymkode: 66c14...413

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Ingenting egentlig

Det er den nest største byen på Sørlandet etter Kristiansand ( som du nok er fullstendig klar over ).  Så jeg forbinder den med å være Sørlandets nest største by etter Kristiansand.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin, ganske anonym sørlandsby. Tenker ikke noe annet om Arendal enn jeg tenker om Lillesand eller Tvedestrand, akkurat. Jeg kan rekkefølgen på byene nedover kysten der, men jeg hører usedvanlig lite om hver enkelt av dem. Kjenner godt til narkoforekomsten, men tenker ikke over det bare jeg hører navnet på byen.

Det er fint der, som i de andre sørlandsbyene, og de gangene jeg har vært innom har det bare vært hyggelig. Skal jeg stoppe i en av dem på vei mellom Oslo og Kristiansand er det derimot sultfølelsen som avgjør hvilken av dem jeg stopper i, for for meg uten noe forhold til Arendal er den bare en av hyggelige sommerbyene på veien.

Anonymkode: 9cd6a...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

strand, campingstol og Dag otto lauritzen. selv om jeg er usikker på om sistnevnte faktisk er derfra

Anonymkode: 86c02...a1c

Grimstad

Anonymkode: 81f39...79c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

strand, campingstol og Dag otto lauritzen. selv om jeg er usikker på om sistnevnte faktisk er derfra

Anonymkode: 86c02...a1c

Han er fra Grimstad😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 måneder senere...

Tror virkelig så mange at arendalsdialekten er synonymt med det Eia og co snakket? Dere tar feil. 
Og "rrrrrrudebilstasjånen" het i virkeligheten "rutebilstasjonen". Ikke noe gøyere enn det.

Anonymkode: 5f95a...96b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som selger kroppen sin til diverse runkeblader for å få penger til narkotika.

Anonymkode: e08f3...3c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...