Gå til innhold

Tannblekking

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Yo! Tenker å gå til innkjøp av hjemmeblekking. Ikke Dentaway sine, da jeg ikke merker noen som helst forskjell fra deres strips. Har sett på bla Crest Whitestrips, men hvor bra er det for tenna? Er trossalt "bare" 21 år(gutt), og vil ikke ødelegge tenna, men gjør de gjerne litt hvitere tennere ;). Tennene mine nå, er mer gule enn hvite. 

Setter pris på innspill. 

Anonymkode: 71e27...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

jeg bruker smilelab, det funker superbra på meg, ser tydelig forskjell. har brukt det i flere år (ikke ekstremt ofte, men tar det når jeg føler at det trengs) og har ikke merket noen negative konsekvenser, tannlegen min har heller ikke kommentert noe på det.

Anonymkode: 9ab28...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg bruker smilelab, det funker superbra på meg, ser tydelig forskjell. har brukt det i flere år (ikke ekstremt ofte, men tar det når jeg føler at det trengs) og har ikke merket noen negative konsekvenser, tannlegen min har heller ikke kommentert noe på det.

Anonymkode: 9ab28...6b9

Er redd smilelab er den samme greia som Dentaway etc. Sikkert fint til å freshe opp hvitfargen, om du har en fra før av. Om du har litt gule tenner fra før, så er jeg mer usikker på hvor mye den kan gjøre.

Synes Crest ser spennende ut. Noen som har testa den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ring tannlegekontoret ditt og bestill tannbleking. Det koster litt men det er mye bedre enn slike produkter du får kjøpt, de er ikke så sterke som brølingen hos tannlegen.

Anonymkode: 60cd7...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skal du ha blekk på tennene dine?

Anonymkode: af155...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring tannlegekontoret ditt og bestill tannbleking. Det koster litt men det er mye bedre enn slike produkter du får kjøpt, de er ikke så sterke som brølingen hos tannlegen.

Anonymkode: 60cd7...407

Er i overkant dyr. Venter heller når det kommer tilbud på tannblekking hos tannlegen, som det så ofte gjør noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du ha blekk på tennene dine?

Hvorfor? Syns rett og slett litt gule tenner ikke er særlig fint/tiltrekkende. Ingenting er finere en et hvit smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Syns rett og slett litt gule tenner ikke er særlig fint/tiltrekkende. Ingenting er finere en et hvit smil.

Blekk er ikke hvitt. Det er svart/blått

http://modernnotion.com/the-story-behind-japans-strange-tradition-of-tooth-blackening/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...