AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #41 Skrevet 9. januar 2016 Høres veldig slitsomt ut. Her i huset må man på rommet eller ut om en har behov for å bråke. De er hjertelig velkommen tilbake til stuen når de er rolige. Å finne på hva de skal gjøre på? Gi de en liste med hus- og hagearbeid så kommer nok fantasien fort :-) Jeg går ut i fra at de har rom de kan være på? Anonymkode: 74b81...842 1
Sølvi88 Skrevet 12. januar 2016 #42 Skrevet 12. januar 2016 Du bør rett å slett eksplodere, kast de ut på trappa å si at de kan komme inn til kveldsmat. Kast uteklærne ut til dem og lås døra. Da skjønner de alvoret, SÅ store barn må du ikke ta i med silkehansker. Så store barn skjønner når de oppfører seg på en måte som ikke er greit.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #43 Skrevet 13. januar 2016 18 timer siden, Sølvi88 skrev: Du bør rett å slett eksplodere, kast de ut på trappa å si at de kan komme inn til kveldsmat. Kast uteklærne ut til dem og lås døra. Da skjønner de alvoret, SÅ store barn må du ikke ta i med silkehansker. Så store barn skjønner når de oppfører seg på en måte som ikke er greit. hoho Jeg liker deg Anonymkode: 2a780...360
nyher Skrevet 13. januar 2016 #44 Skrevet 13. januar 2016 Er den 16 åringen helt på nett? Da jeg var 16 hadde jeg kjæreste og et liv. Jeg unngikk foreldrene mine og var mye borte. En 12 åring bør også kunne finne på noe med venner. Og ikke minst være ferdig med å bråke. Jeg tenker at her har oppdragelsen virkelig feilet.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #45 Skrevet 13. januar 2016 5 minutter siden, nyher skrev: Er den 16 åringen helt på nett? Da jeg var 16 hadde jeg kjæreste og et liv. Jeg unngikk foreldrene mine og var mye borte. En 12 åring bør også kunne finne på noe med venner. Og ikke minst være ferdig med å bråke. Jeg tenker at her har oppdragelsen virkelig feilet. Man kan jo begynne å lure... Jeg syns det er mye som skurrer, men kan jo ikke si noe til faren om at jeg syns barna hans virker tilbakestående... Anonymkode: 2a780...360
Sølvi88 Skrevet 13. januar 2016 #46 Skrevet 13. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: hoho Jeg liker deg Anonymkode: 2a780...360
Olava Skrevet 13. januar 2016 #47 Skrevet 13. januar 2016 Regler med følgende konsekvens ved brudd på dem kan være lurt. Da vil de etter hvert kanskje tilvenne seg det som en vane at hvis de bråker for mye så skjer noe de ikke liker. Så da blir det en vane å unngå det, slik at de slipper konsekvensene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå