Gå til innhold

Charterturar/Sydenplassar

Samantha

Anbefalte innlegg

Kva plassar i Syden har dokke vore og kva syns dokke? Kven passar det for, mat, pris, natur, ting å styre med osv?

Eg har vore til Playa Del Ingles på Gran Canaria og Ayia Napa på Kypros. Har lyst til syden igjen, men anar ikkje kor eg vil hen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har berre vore på charter EIN gong - og det var til Sharm el Sheikh i Egypt. Kanskje du betalar ein tusenlapp meir der for reisen, men det er verdt det! Det var fantastisk, perfekt temperatur (sluten av oktober i fjor), billig - mykje billegare enn spania etc. - , interessant land og kultur om du reiser litt utanfor allfarvei, og om du berre vil liggje ved bassenget, og strendene, og snorkle, er det perfekt til det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig glad i Hellas, har vært på flere øyer og det er hyggelige grekere overalt :-) . Maten er ikke så god som i feks Italia. Men for avslapping og kanskje et par utflukter så er Hellas helt topp.

Har vært i Spania, nærmere bestemt Fuengirola, som ikke er i nærheten så sjarmerende som det Italia og Hellas er. Men alt er bekvemt og greit, og shoppingen er bra.

Italia - Sorrento - var fantastisk, men så var vi der på bryllupsreise. Amalfi-kysten er kjempeflott med mange koselige mindre og større byer/steder. Tok også en tur til Pompeii, som var ganske bra. Maten er fantastisk, og det er nok å finne på for de som vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellas-Kreta(1 gang) og Kos(1 gang)

Kypros(1 gang)

Spania-Marbella(3 ganger), Lanzarote(1 gang) og Mallorca(1 gang)

Tyrkia-Alanya(1 gang) og Marmaris(1 gang)

Marokko(1 gang)

Portugal(1 gang)

Pluss en rekke andre europeiske land..

Likte Porugal veldig godt, men Spania er min favoritt. Ellers var det også fint på Kypros.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Jeg har vært på/i:

Athen

Leros

Skiathos

Chania (kreta)

Poros

Parga

Egina

Hydra

Heraklion (kreta)

Spetses

Makrigialos (kreta)

Neste gang blir det kanskje ikke Hellas, men noe nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...