Samantha Skrevet 8. oktober 2004 #1 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kva plassar i Syden har dokke vore og kva syns dokke? Kven passar det for, mat, pris, natur, ting å styre med osv? Eg har vore til Playa Del Ingles på Gran Canaria og Ayia Napa på Kypros. Har lyst til syden igjen, men anar ikkje kor eg vil hen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 9. oktober 2004 #2 Del Skrevet 9. oktober 2004 Eg har berre vore på charter EIN gong - og det var til Sharm el Sheikh i Egypt. Kanskje du betalar ein tusenlapp meir der for reisen, men det er verdt det! Det var fantastisk, perfekt temperatur (sluten av oktober i fjor), billig - mykje billegare enn spania etc. - , interessant land og kultur om du reiser litt utanfor allfarvei, og om du berre vil liggje ved bassenget, og strendene, og snorkle, er det perfekt til det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 9. oktober 2004 #3 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vi er veldig glad i Hellas, har vært på flere øyer og det er hyggelige grekere overalt :-) . Maten er ikke så god som i feks Italia. Men for avslapping og kanskje et par utflukter så er Hellas helt topp. Har vært i Spania, nærmere bestemt Fuengirola, som ikke er i nærheten så sjarmerende som det Italia og Hellas er. Men alt er bekvemt og greit, og shoppingen er bra. Italia - Sorrento - var fantastisk, men så var vi der på bryllupsreise. Amalfi-kysten er kjempeflott med mange koselige mindre og større byer/steder. Tok også en tur til Pompeii, som var ganske bra. Maten er fantastisk, og det er nok å finne på for de som vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. oktober 2004 #4 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hellas-Kreta(1 gang) og Kos(1 gang) Kypros(1 gang) Spania-Marbella(3 ganger), Lanzarote(1 gang) og Mallorca(1 gang) Tyrkia-Alanya(1 gang) og Marmaris(1 gang) Marokko(1 gang) Portugal(1 gang) Pluss en rekke andre europeiske land.. Likte Porugal veldig godt, men Spania er min favoritt. Ellers var det også fint på Kypros. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 17. oktober 2004 #5 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har vært på/i: Athen Leros Skiathos Chania (kreta) Poros Parga Egina Hydra Heraklion (kreta) Spetses Makrigialos (kreta) Neste gang blir det kanskje ikke Hellas, men noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå