AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #21 Skrevet 5. januar 2016 2 timer siden, herremann skrev: får du ikke studentrabatt? du vet den smellen kan bli VELDIG stor om du er uheldig. jeg håper inderlig du er flink med tanntråd og tannpuss i mellomtia. jeg går på sjekk 1 gang i året. Å skulle belære noen som er redde fungerer ikke. Så ja du får vell inderlig håpe det, og jeg er fullstendig klar over at det kan bli en stor smell- jeg er ikke stokk dum selv om jeg er redd. Nei, jeg får ikke studentrabatt når jeg må inn på offentlig sykehus for å få sjekket tennene. Og man blir ikke lagt inn for å fjerne litt tannsten eller borre lite ett hull desverre. Ja, jeg har prøvd både terapi og mildere beroligende. Anonymkode: ba075...cd3
MissPierce Skrevet 5. januar 2016 #22 Skrevet 5. januar 2016 Når jeg var hos tannlegen nå i april 2015, hadde jeg ikke vært siden i 2008 😳😳😳 Tannlegen spurte meg hvor lengde det var siden jeg hadde vært der, og om jeg drakk mye brus osv før han begynte. Å synes ikke det hørtes bra ut at jeg drakk brus hver dag? og ikke hadde vært der på så lenge. Da han var ferdig spurte han igjen om hvor lenge siden det var siden sist. For tennene mine var helt fine, ingen skader. Noe han mente var uvanlig selv om jeg var flink til å pusse og bruke tanntråd. Men lovet å komme en gang i året fra nå av. Måtte ta vare på tennene mine siden jeg var så heldig å hadde så fine og sterke tenner. Noe jeg jo er helt enig i. Så nå skal jeg i april/mai igjen😊😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå