Gjest Ms. Daisy Skrevet 11. januar 2016 #21 Del Skrevet 11. januar 2016 Er kun èn blogg som er verdt min tid og det er Trines Matblogg. No drama der. Ellers kan jeg ikke fatte at folk hiver bort tia si på å lese søppelblogger som de fleste faktisk driver. Enten er alt så perfekt eller så er alle og alt imot dem.....no thank you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. januar 2016 #22 Del Skrevet 11. januar 2016 1 time siden, Ms. Daisy skrev: Er kun èn blogg som er verdt min tid og det er Trines Matblogg. No drama der. Ellers kan jeg ikke fatte at folk hiver bort tia si på å lese søppelblogger som de fleste faktisk driver. Enten er alt så perfekt eller så er alle og alt imot dem.....no thank you. Du har rett. Vi andre må skjerpe oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 11. januar 2016 #23 Del Skrevet 11. januar 2016 21 minutter siden, O.G. skrev: Du har rett. Vi andre må skjerpe oss. Yes og velbekomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 12. januar 2016 #24 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Den 9.1.2016 at 22.09, Speedmaster skrev: Men har lavere gjennomsnittslønn enn menn, og er underrepresentert innen styrearbeid.... Utviklingen har da kommet ekstremt langt for kvinner i Norge i løpet av de siste 30-40 årene. Og noe forskjell vil det sannsynligvis alltid være da det er kvinner som må bære frem, føde og amme barn. De fleste land i verden er dessverre langt verre enn oss hva angår kvinnefrigjøring. Her til lands har vi både kvinnelig statsminister og kvinnelig finansminister, og inntil relativt nylig (2011) kvinnelig politidirektør. ... Skikkelig avsporing fra tema da, får gi oss her... 😁 Endret 12. januar 2016 av Ultiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 12. januar 2016 #25 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Den 4.1.2016 at 19.48, Tapet skrev: Er det blitt slik at vi er blitt så glade i narrativet blogger vs. Samfunnet. eller Blogger vs. Verden at vi (og media) er villige til å trykke hva som helst? Og hvorfor er det blitt slik at disse uspesifikke fiendebildene er så populære? Så lenge konstruerte konflikter selger så bra/skaper så mye klikk så finnes det nok av journalister som kaster seg på. Folket elsker drama. Og kanskje er ikke alle bloggere så nærtagende/drama queens som de utgir seg for heller, men de vet godt at drama og provokasjoner selger og engasjerer oss lesere. Hadde f eks CBE hatt igjen noe særlig med lesere nå om det ikke var for de syrlige og bedrevitende kommentarene hennes, og mannen hennes som oppfører seg så usmakelig på diverse nettforum? Oppkonstruerte fiendebilder provoserer og engasjerer som bare det. Endret 12. januar 2016 av Ultiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg