Gå til innhold

Sover barnet godt i Stokke Trailz?

Mellando

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Jeg har sett på litt forskjellige vogner og har egentlig falt litt for Stokke Trailz! Bagen er stor og god og barnet kommer høyt opp. Den er lett og enkel i bruk. Men jeg er fortsatt litt usikker på sportsdelen.. føler den er liten og lite god å sove i? Det står at den kan brukes opp til 15kg. Du kan ikke bare legge ned ryggen, men vipper hele setet bakover. Sover barnet godt i denne og er den ergonomisk bra? Er det noen som vil dele sine erfaringer om stokke trailz? :) på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på dette. Synes vogna ser kjempefin ut, men er fortsatt ikke helt sikker. Om noen andre har noen erfaringer med Stokke Trailz, så hadde jeg blitt glad for innspill 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Stokke Crusi, som har samme sittedel og bag som trailz, og jeg er kjempefornøyd! Min jente er nå 18 mnd og sover i vogna hver dag. Den ser kanskje litt liten ut men husk at fotbøylen er uttrekkbar. Noen reagerer på at den er såpass åpen men med vinterpose osv er ikke det noe problem synes jeg. Har i grunn ikke noe å utsette på hverken sittedel eller bag, de er romslige, fleksible og gode i bruk begge to. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så upraktisk at den bare holder opp til 15 kg, det visste jeg ikke..! Jeg vurderte å kjøpe den vogna til andremann som kommer i mars, men når den ikke kan brukes hele den tiden man trenger å bruke vogn tror jeg at vi må revurdere.

Til førstemann hadde vi en Emmaljunga-vogn, og den kunne brukes til 20 eller 25 kg. Storebror var 16 kg da han var litt over to år (ikke tykk, men høyere enn snittet), så dersom lillebror blir av samme kaliber blir vi jo nødt til å kjøpe ny vogn når han er to år gammel dersom vi velger Stokke-vogna.

Anonymkode: 126fb...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, stinecarine skrev:

Jeg har Stokke Crusi, som har samme sittedel og bag som trailz, og jeg er kjempefornøyd! Min jente er nå 18 mnd og sover i vogna hver dag. Den ser kanskje litt liten ut men husk at fotbøylen er uttrekkbar. Noen reagerer på at den er såpass åpen men med vinterpose osv er ikke det noe problem synes jeg. Har i grunn ikke noe å utsette på hverken sittedel eller bag, de er romslige, fleksible og gode i bruk begge to. 

Kan man bruke sittedelen like lenge som sportsdelen i en annen duo vogn? 

Anonymkode: 4dfb3...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, så upraktisk at den bare holder opp til 15 kg, det visste jeg ikke..! Jeg vurderte å kjøpe den vogna til andremann som kommer i mars, men når den ikke kan brukes hele den tiden man trenger å bruke vogn tror jeg at vi må revurdere.

Til førstemann hadde vi en Emmaljunga-vogn, og den kunne brukes til 20 eller 25 kg. Storebror var 16 kg da han var litt over to år (ikke tykk, men høyere enn snittet), så dersom lillebror blir av samme kaliber blir vi jo nødt til å kjøpe ny vogn når han er to år gammel dersom vi velger Stokke-vogna.

Anonymkode: 126fb...f6f

Det står iallfall på stokke sin side:

Hva er anbefalt maks belastning til Stokke® Xplory® barnevogner?

Stokke® Xplory® er testet og godkjent I henhold til internasjonale standarder for en anbefalt maks belastning (ved normal bruk) på:

- 15 kg for Stokke® Xplory® sete
- 9 kg for Stokke® Xplory® baby bag

I USA og Kanada er anbefalt maks belastning (ved normal bruk):
- 20 kg for Stokke® Xplory® sete
- 9 kg for Stokke® Xplory® baby bag

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bruke sittedelen like lenge som sportsdelen i en annen duo vogn? 

Sittedelen blir jo en sportsvogn men man bør vel forholde seg til de vektgrensene Stokke henviser til. Min er jo som sagt såpass liten enda at dette ikke er noe problem. Som en annen bruker nevner over finnes det jo selvsagt andre vogner som kan brukes lenger, men Stokkevognene har jo andre fordeler så da må jo hver enkelt ta en vurdering på hva som er viktigst. 

Xplory som det vises til her er en annen og mindre vogn så det er jo ikke sikkert det samme gjelder for trailzen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...