AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Hvorfor ser vi ikke skadde flyktninger? Brannskader, amputasjoner, oppsvelling, enarmende og de som mangler et bein eller to og sitter i rullestol, er helt fraværende i min by og vi har mange flyktninger i byen. Sitter man på en kafe i byen er det flere mørke ansikter enn hvite, og jeg undrer meg over hvor de krigsskadde er. Er de på sykehusene våre? Alle sammen? Jeg er ofte på sykehuset siden jeg har en kronisk sykdom og jeg har til dags dato ikke sett en eneste innvandrer i bandasjer eller i en rullestol på sykehuset heller. Så hvor er de krigsskadde? Ble de forlatt i Syria til sitt eget øde? Anonymkode: a9d26...fd6 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Så du forventer at de skal rulle seg i rullestol, evt. hinke hele veien til norge? Anonymkode: 00d71...3f8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Hvor er evnen di til refleksjon, ts? Hva tror du kreves for å kunne flykte fra et land? Anonymkode: 23e28...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Det er vel logisk at de som kan rømme er de som er i fysisk stand til å gjøre det. Anonymkode: 83a9a...5a9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du forventer at de skal rulle seg i rullestol, evt. hinke hele veien til norge? Anonymkode: 00d71...3f8 Nei det gjør jeg ikke. Husker du ei rute inn i Norge fra Russland, dit fløy folk-langt fra alle som har spasert til Norge om du trodde det! Men når flyktningene kom fra Ex-Jugoslavia så jeg da av og til mennesker med krigsskader. Så flertallet her mener at de sitter igjen i Syria, greit-var det ikke bare å svare det. I stedet høres du ut som om du og flere her er hovedimportør av sitroner til Norge. Anonymkode: a9d26...fd6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå