Pludre Skrevet 13. juli 2002 #1 Del Skrevet 13. juli 2002 Hei ! Jeg skal farge håret selv før bryllupet, og slapp av jeg vet hva jeg gjør, har gjort det mange ganger før Men hvor lang tid før kan jeg farge det, bryllupet er den 10.august og jeg tenker da på å farge det omtrent samme farge som jeg har. Må dekke over de GRÅ hårene mine som jeg begynner å få endel av, enda jeg er BARE 26 år :o :o Noen som vet ? Det er etterveksten jeg er mest bekymra for, skal jo få håret satt opp på den store dagen :D Klem fra PLudre :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 13. juli 2002 #2 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg syntes du burde gjøre det 1-2 uker før bryllupet. Jeg syntes alltid håret mitt ser så unaturlig ut de første dagene etter fargingen. Når det er går 1-2 uker har håret vokst litt og det ser litt bedre ut. Jeg skal stusse håret og stripe det før bryllupet og frisøren som skal sette opp håret mitt anbefalte meg å gjøre det ca to uker før bryllupet. Det er fordi håret mitt blir så stivt når jeg har klippet det, tuppene blir så harde og det blir vanskelig å sette opp håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 13. juli 2002 #3 Del Skrevet 13. juli 2002 Hei Pludre Vi anbefaler våre kunder i salongen til å farge håret ca en uke før bryllupet +-. Det er greit å få bort all fargen som sitter på huden ( med mørk farge), men farger du håret ditt lyst kan du jo gjøre det et par dager før. Ta en god kur etter fargen også, da blir håret blankere. Hvis du pleier å farge håret ditt så vet du vel sånn ca hvor lang tid det sitter på huden før det vaskes bort, evt. hvor fort håret ditt vokser, så du ikke får ettervekst igjen før den store dagen. Håper dette hjalp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 19. juli 2002 #4 Del Skrevet 19. juli 2002 Helt enig med Line Klem fra også frisør, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå