Gå til innhold

Et lite spm...Være alene m tre barn ei helg eller?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns at hva pappa skal er relevant for om mellomste skal bli med eller ikke..

Anonymkode: 6f063...bc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg godt jeg TS! Har to små og venter nr. 3 snart. 

Hadde glatt sendt mellomste med pappan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Fint å høre hva dere tenker. Må bare presisere at det dreier seg om en nyfødt her. Jeg har vært mye alene med de to eldste og ser ikke mørkt på å være alene med tre etterhvert heller, men sånn som det er nå, gråter babyen veldig mye på kveld/natt (flere timer i strekk), vekker toåringen som så gråter etc etc. Minstemann er ganske forkjølet og kan ikke være så mye ute (veldig kaldt her nå). Etter noen veldig slitsomme netter nå (med gråt fram til 03.00 og deretter morgen fra kl.6), har vi landet på at det er best for alle at mellomste blir med pappa.

Anonymkode: cc8be...572

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns at hva pappa skal er relevant for om mellomste skal bli med eller ikke..

Han skal besøke noen slektninger og hjelpe dem med noe praktisk arbeid. Vårt barn vil ha kjente personer rundt seg hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skal besøke noen slektninger og hjelpe dem med noe praktisk arbeid. Vårt barn vil ha kjente personer rundt seg hele tida.

Da er det jo ikke noe å lure på. Send ungen med pappa!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
Den Monday, January 04, 2016 at 10.37, AnonymBruker skrev:

Dette er kanskje en teit ting å starte en tråd om, men jeg har vel bare behov for å høre litt hva andre tenker. Og ja, jeg er litt (eller veldig) hønemor! 

Altså: Vi har tre barn. Eldste er 6, yngste er nyfødt. Mellomste er 2. Om to uker skal far bort fra fredag til søndag. Jeg har valget mellom å være alene med barna (ingen mulighet for avlastning) eller han kan ta med den mellomste. Eldste kan av ulike grunner ikke være med, men det er uproblematisk å ha ham hjemme uansett. Mellomste sover ganske dårlig; Bruker lang tid på å sovne (og vi sitter hos henne til hun sovner), våkner på natta og kan i verste fall starte dagen kl.5. Jeg skulle ønske jeg syntes det var helt greit å ha alle tre hjemme hele helga, men kjenner at det kanskje blir best for alle om mellomste blir med pappaen. Hvis hun blir hjemme, er jeg redd det blir mye iPad og film og jeg blir sur fordi jeg er trøtt etter å ha sovet null og niks på natta...men så får jeg dårlig samvittighet for at hun ikke får være hjemme med meg (hun er veldig mammajente), selv om hun kommer til å få det supert dit hun skal. Hva hadde dere gjort?

Forresten: All ære til alenemødre!!!

Hva? Du må da vel kunne la mellomste bli med sin egen far vel? Skjønner ikke hva i huleste som er problemet ditt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...