Gå til innhold

HVilken farge skal jeg velge ??

Pludre

Brun eller sort ??  

1 stemme

1. 1. Brun eller sort ??

• Brun
      6
    • Sort
      15

Anbefalte innlegg

Heisann !

Tenkte deg var noen her inne som kunne hjelpe meg litt. Jeg skal gifte meg om noen uker, nærmere bestemt den 10.august.

I den anledning har jeg blitt anbefalt å farge vipper og bryn, men jeg aner ikke hvilken farge som er finest, tenker da spes. på vippene. Skal jeg velge sort eller brun ? Jeg er brun i håret, og bruker stort sett sortbrun eller sort mascara. Er det noen som kan hjelpe meg med dette ? Og aner derer hva det koster ???

På forhånd takk for hjelpen :D

Pludre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som farger øyevippene har nok peiling på hvilke farge som passer best for deg. Jeg vet heller ikke hva det koster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hva med øyenbryn i samme farge som håret, og sort mascara? Sist jeg farget dette kostet det 75,- for bryn, og ca. 150,- for vipper, men det kan jo variere. Tror ikke det er så dyrt.

Ble litt skuffet jeg, for fargen forsvant fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Enig med Hege her jeg, hvis du bruker sort mascara til vanlig er det mest naturlige vel å farge vippene sorte? Og øyenbryn er finest i samme farge som håret nesten uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en øyebrynsfarge på Cubus en gang, i fargen "askegrå", og den var mørk nok den altså... De som skulle være mørkere var brun og svart.. Så være litt forsiktig der, ikke ta det kvelden før liksom, kan hende det skjærer seg!!

Og jeg kjenner også en jente som gjorde det i salong, og fikk altfor mørke... Så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok tatt svart om du er brun i håret. Da blir det alltid finest synst jeg da...

--sort--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det det kommer aller mest ann på er jo hudfargen da..

Har litt å si det også. Og hvordan hudfargen står til håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...