Veslefrikk Skrevet 4. januar 2016 #41 Del Skrevet 4. januar 2016 Når jeg leser mange av svarene i tråden her så forklarer det i hvertfall hvorfor det er så mange familiekonflikter rundt omkring. Man kan ikke være hevngjerrig og utelukke hverandre fordi man har gjort eller sagt noe i sjokk, redsel eller affekt. Alle har noen ganger gjort eller sagt noe dumt, men når man er venner eller i familie så må man være litt raus, svelge noen kameler og gå videre. Ikke la det ødelegge for fremtiden. Det involverer gjerne så mange, både barn og voksne og livet er for kort til å være uvenner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 4. januar 2016 #42 Del Skrevet 4. januar 2016 Når jeg leser mange av svarene i tråden her så forklarer det i hvertfall hvorfor det er så mange familiekonflikter rundt omkring. Man kan ikke være hevngjerrig og utelukke hverandre fordi man har gjort eller sagt noe i sjokk, redsel eller affekt. Alle har noen ganger gjort eller sagt noe dumt, men når man er venner eller i familie så må man være litt raus, svelge noen kameler og gå videre. Ikke la det ødelegge for fremtiden. Det involverer gjerne så mange, både barn og voksne og livet er for kort til å være uvenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #43 Del Skrevet 4. januar 2016 Svigerinnen din må jo i bestefall være en narsissist! Snakk om å være egoistisk, og stakkars barn som må vokse opp med en slik mor! Siden hun reagerer slik som hun gjør så har du ikke noe å tape på at du eller mannen din tar en telefon til til henne og sier hva dere mener. Ikke forvent at hun kommer til å endre mening eller unnskylde seg, men her er det uansett viktig at noen setter ned foten for din skyld. Rett skal være rett! Anonymkode: 1f736...b43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 4. januar 2016 #44 Del Skrevet 4. januar 2016 Er det noe som feiler svigerinna de? Høres sånn ut. Sånne burde ikke ha barn. Hvorfor er broren din sammen med ei sånn ekkel kjerring? Han burde finne seg ei normal og få full foreldrerett for barnet sitt. Ei sånn unormal dame som ikke vet at uhell skjer (du skamslo deg jo) kan ikke være mor for et stakkars lite barn. Men all slags pakk får være foreldre i dag.. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 5. januar 2016 #45 Del Skrevet 5. januar 2016 17 timer siden, Veslefrikk skrev: Når jeg leser mange av svarene i tråden her så forklarer det i hvertfall hvorfor det er så mange familiekonflikter rundt omkring. Man kan ikke være hevngjerrig og utelukke hverandre fordi man har gjort eller sagt noe i sjokk, redsel eller affekt. Alle har noen ganger gjort eller sagt noe dumt, men når man er venner eller i familie så må man være litt raus, svelge noen kameler og gå videre. Ikke la det ødelegge for fremtiden. Det involverer gjerne så mange, både barn og voksne og livet er for kort til å være uvenner. Det er greit at man sier eller gjør ting pga sjokk, redsel eller i affekt, men det er ikke greit å fortsette når dette har lagt seg. Hvis svigerinnen f.eks ikke så at TS falt, så kan jeg skjønne hvorfor hun reagerte, men når svigerinnen fikk vite hva som hadde skjedd så er det ganske naturlig å si: "beklager at jeg jeg kjeftet. Jeg så ikke at du falt, går det bra med deg?". Ikke fortsette å kjefte på TS noe hun ikke kunne noe for. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 5. januar 2016 #46 Del Skrevet 5. januar 2016 12 minutter siden, Brimi skrev: Det er greit at man sier eller gjør ting pga sjokk, redsel eller i affekt, men det er ikke greit å fortsette når dette har lagt seg. Hvis svigerinnen f.eks ikke så at TS falt, så kan jeg skjønne hvorfor hun reagerte, men når svigerinnen fikk vite hva som hadde skjedd så er det ganske naturlig å si: "beklager at jeg jeg kjeftet. Jeg så ikke at du falt, går det bra med deg?". Ikke fortsette å kjefte på TS noe hun ikke kunne noe for. Det er jeg helt enig med deg i, men vi hører bar den ene partens side og vi vet ikke hva som ble sagt fra noen av dem og det ene har lett for å ta det andre, også har man det gående. Det er viktig at man viser seg som en voksen og løser sånne situasjoner før det utvikler seg til et omfattende familiedrama som inkluderer veldig mange og skaper enda mer uvennskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunamuna Skrevet 5. januar 2016 #47 Del Skrevet 5. januar 2016 Kjære vene, godt hun ikke er i familie med meg. Å trille ned trappa er nemlig spesialiteten min - jeg er rågod på det. Jeg håper det går bra med deg, og at blåmerkene forsvinner raskt. Det er hinsides vondt å falle i trappa. Du skal for øvrig ikke bry deg om din svigerinne her, hun virker ikke helt riktig skrudd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 5. januar 2016 #48 Del Skrevet 5. januar 2016 Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger, spekulasjoner og svar til disse. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 5. januar 2016 #49 Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg hadde ikke giddet å truffet henne mer frem til hun selv kommer med en unnskyldning. Hun er et voksent menneske og bør selv komme på at hun opptrådte langt over grensen i den situasjonen. Det vil nytte lite om din mann snakker med henne. Joda kanskje hun skjønner at hun oppførte seg feil og sier unnskyld. Men som voksen skal man ikke trenge å få tilsnakk for å forstå når man selv har oppført seg på en ekstremt dårlig måte. Hun kan takke seg selv for å eventuelt ikke få treffe dere mer inntil hun selv skjønner alvoret og beklager. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #50 Del Skrevet 5. januar 2016 Helt bak mål å reagere sånn. Hadde det vært meg hadde jeg både banna og skriki tror jeg Men jeg tipper hun ble redd, både for deg og barnet sitt. Og da reagerte helt uten mål og mening. Ikke at det gjøre det greit.. HUN skylder DEG en unnskyldning og jeg håper hun kommer med den av egent intiativ. og hun burde vel passe litt på sitte eget språkbruk og rekajson foran barnet sitt! Anonymkode: eacdf...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 5. januar 2016 #51 Del Skrevet 5. januar 2016 1 time siden, Alice i Eventyrland skrev: Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger, spekulasjoner og svar til disse. Alice i Eventyrland, mod Morsomt, alle andre tok spøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 5. januar 2016 #52 Del Skrevet 5. januar 2016 7 timer siden, Veslefrikk skrev: Det er jeg helt enig med deg i, men vi hører bar den ene partens side og vi vet ikke hva som ble sagt fra noen av dem og det ene har lett for å ta det andre, også har man det gående. Det er viktig at man viser seg som en voksen og løser sånne situasjoner før det utvikler seg til et omfattende familiedrama som inkluderer veldig mange og skaper enda mer uvennskap. Det finnes grenser for hva man skal godta, selv fra familie. Greit at man skal svelge noen kameler, men det får da være måte på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. januar 2016 #53 Del Skrevet 5. januar 2016 Den 3.1.2016 at 0.34, AnonymBruker skrev: Var på besøk hos svigerinnen min, min manns søster. Jeg skulle ned trappen på gjestedoen og måtte gjennom barnegrinda, det jeg ikke så var at det var en tynn list langs gulvet som strømpebuksa mi hang seg fast i. Jeg falt og skled med ansiktet først med trappen og slo hake, bryst, albue og kneet. Det var for å si det pent møkk vondt. Barnet deres på snart 1 hylskrek forde hun ble redd stakkar, og min mann spratt opp for å hjelpe meg. Jeg hadde fått slått pusten helt ut og fikk ikke puste, hadde nesten panikk. Prøvde å reise meg opp å stå på beinet men det var for vondt. Hørte svigerinnen min kjefte i bakgrunnen og hun sa ordrett "faen i helvete å vanskelig det skal være å holde seg på beina og ikke skremme småbarn" hun fortsatte å sneltre. Siden jeg fikk så vondt så dro vi til legevakten og tok røntgen av kneet, da vi kom til trappen hørte jeg svigerinnen min rope "jævlig fitte". Det var ikke brudd, men legen så at det var veldig ille. Blå ble jeg både her og der. Da vi traff dem senere hos svigers lurte jo dem på hvorfor jeg var blå i ansiktet og når jeg sa jeg var uheldig i trappa så hisset svigerinna seg opp og sa at jeg ikke skulle skylde på dem for det var jeg som var så idiot at jeg måtte dette ned of skremme deres lille gullunge. Jeg måtte bare lufte ut dette, flere prøvde å si noe til henne, som at hun måtte roe seg ned. Jeg har aldri opplevd maken jeg, jeg var ikke beruset eller noe når jeg falt, et uhell skjer da vel innimellom. Å bli så sint og så lenge for noe jeg ikke kunne noe for sårer meg. Fikk vite i dag at svigerinna mi ikke vil besøke svigers når vi er der. Får ikke sove nå for jeg klarer ikke forstå situasjonen, det blir så absurd. Anonymkode: 233a2...29b Herregud for et sjukt menneske. Bli sinna fordi du var uheldig og falt i en trapp. Noe som kunne skjedd hvemsomhelst, inkludert henne selv. Hva trodde hun? At du falt og skada deg med vilje for å skremme unhen hennes?? Hva feiler henne? Stakkars deg. Ikke mye empati fra henne. Du måtte jo på legevakten. Sykt å kjefte på folk for det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 5. januar 2016 #54 Del Skrevet 5. januar 2016 22 timer siden, Hummels skrev: Er det noe som feiler svigerinna de? Høres sånn ut. Sånne burde ikke ha barn. Hvorfor er broren din sammen med ei sånn ekkel kjerring? Han burde finne seg ei normal og få full foreldrerett for barnet sitt. Ei sånn unormal dame som ikke vet at uhell skjer (du skamslo deg jo) kan ikke være mor for et stakkars lite barn. Men all slags pakk får være foreldre i dag.. Dessverre. Det er søsteren til mannen til TS ☺ Kjerringa er jo klin gal. Å det hadde jeg fortalt henne. Greit at man kan bli redd å kjefte når noe hender, men ikke på den måten der. Å man sier alltid unnskyld, og beklager etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå