Sirah Skrevet 4. januar 2016 #21 Del Skrevet 4. januar 2016 Hun skylder deg en alvorlig unnskyldning TS. God bedring 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #22 Del Skrevet 4. januar 2016 Hun føler nok på en slags skyldfølelse over at du falt i hennes trapp. Kanskje også skam ovenfor svigerfamilien når de så hvor ille du skadet deg i hennes trapp. Du får si til henne at hun må se å oppføre seg ordentlig og at du ikke bærer noe nag. Anonymkode: 22432...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #23 Del Skrevet 4. januar 2016 Jævla fitte kan hun være selv. Anonymkode: 24146...8a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridon Skrevet 4. januar 2016 #24 Del Skrevet 4. januar 2016 Er vel ikke så veldig vanskelig å avgjøre hvem som var fitta i denne situasjonen eller? Jeg personlig hadde nok ikke hatt noe mer kontakt med vedkommende etter noe sånt. Lurer på om hun fortsatt hadde beskyldt deg for å skremme ungen dersom du falt ned trappa og knekte nakken? Jeg er glad for at det gikk såpass bra med deg trossalt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 4. januar 2016 #25 Del Skrevet 4. januar 2016 Hun kan da umulig være helt i vater... For da inderlig håpe at resten av familien til mannen din er mer oppegående. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 4. januar 2016 #26 Del Skrevet 4. januar 2016 For ei drittkjerring av ei svigerinne du har!! God bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 4. januar 2016 #27 Del Skrevet 4. januar 2016 Litt av et språk på henne mens hun er rollemodell for datteren. Hadde vært gøy om datterens første ord var "jævla fitte" helst i forsamling. Du var svært uhøflig når du falt i trappen og skremte gullet, så lite hensynsfullt av deg. Not. Be mannen din ta en alvorsprat og forklare hva henne hun gjorde og si han forventer en ektefølt unnskyldning for hennes meget dårlige oppførsel! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #28 Del Skrevet 4. januar 2016 Du kan trøste deg med at ALLE vet at det ikke er "fælt gjort" å falle ned en trapp. Det er til og med lov å skrike og grine mens man gjør det. Til og med noen gloser er godtatt. Det er INGEN andre enn denne svigerinnen som synes det er DU som er dum i denne hendelsen. Du har ikke gjort noe galt. Forhåpentligvis reagerte hun på denne måten pga at hun ble skremt og ikke tenkte klart på hva som kom ut av munnen hennes. Kanskje hun ikke vil treffe dere i etterkant pga at hun er flau over sin egen reaksjon på hendelsen. De burde forresten fikse den listen i trappen så ikke flere skader seg (ungene f.eks). Anonymkode: 3f475...115 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #29 Del Skrevet 4. januar 2016 Hva skulle du gjort da? Stoppet midt i luften og sett rundt deg at det ikke var barn som så på, for så å fortsette fallet på en stille og rolig og ikke-skremmende måte? Anonymkode: 3f475...115 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. januar 2016 #30 Del Skrevet 4. januar 2016 DU har i hvertfall INGENTING å ha dårlig samvittighet for! Maken til oppførsel på din svigerinne, her MÅ jo mannfolket ditt sette seg ned å snakke med henne. For den type oppførsel er IKKE greit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #31 Del Skrevet 4. januar 2016 Var dere fulle..? Anonymkode: 5837a...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #32 Del Skrevet 4. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: , jeg var ikke beruset eller noe når jeg falt, et uhell skjer da vel innimellom. Anonymkode: 233a2...29b 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var dere fulle..? Anonymkode: 5837a...b71 Det står i startinnlegget at hun var edru. Anonymkode: 49855...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #33 Del Skrevet 4. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det står i startinnlegget at hun var edru. Anonymkode: 49855...927 OK, hadde dere vært fulle ville det nesten vært en bedre forklaring på saken.. Ja det ER synd på ungen, fordi mamma er en freaking psyko!! Anonymkode: 5837a...b71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. januar 2016 #34 Del Skrevet 4. januar 2016 Det må da ligge noe bak her, for oppførselen hennes var jo helt hinsides? Hun må jo være ekstremt flau for at ikke trappa deres var tilstrekkelig sikret eller noe slikt. Kanskje monstertrøtt som følge av unge som ikke sover og endelig hadde sovnet? Nei jeg aner ikke. Besynderlig oppførsel! Sikkert like greit å holde litt avstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #35 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg hadde blitt rasende på henne fordi hun hadde slik språkbruk foran min niese/nevø. Og slik oppførsel og vise slikt sinne. Det skader da gullungen veldig mye mer enn å bli redd når noen skader seg i en ulykke. Anonymkode: 028f2...f5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #36 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg hadde ikke pratet med henne igjen før jeg hadde fått en skikkelig unnskyldning. Herregud for ett lite sympatisk menneske. Anonymkode: f0758...3cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #37 Del Skrevet 4. januar 2016 Huff, ja. Ser for meg dere i et kaffeselskap hvor du er så frekk å stå i veien for kaffen hun søler. Anonymkode: 3f475...115 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #38 Del Skrevet 4. januar 2016 Vet du, hun der høres faktisk litt ut som min mor. Hun klarte aldri å se hva som var det mest alvorlige i en situasjon da jeg vokste opp; kun den biten som var til ulempe for henne selv. Jeg husker jeg kom hjem med flere hull i buksa, og de var liksom på slike steder at det ikke kom av knall og fall, men av at noen faktisk hadde prøvd å rive den av. Hun ble rasende for at hun måtte kjøpe ny bukse, og lurte over hodet ikke på hvorfor den var ødelagt til å begynne med. Så har ingen problemer med å tro på ts. Men som med min mor og din svigerinne så skjønner alle andre enn hun selv at hun er en forbanna tulling, så du kan jo trøste deg med det i det minste. Men jeg synes absolutt du fortjener en unnskyldning. Anonymkode: 08efd...bb3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #39 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei alle sammen og takk til alle som sier god bedring. Jeg er på beina og I full vigør dere som lurte på hvordan mannen min reagerte så tror jeg han blokkerte henne helt når fallet skjedde. Men tok seg en prat med henne da vi var hos svigers. Aner ikke hva han sa, var ikke med dem, men han er en som ikke er redd for å si I fra og er veldig saklig og ordentlig. Håper at det går over. Svigers støtter meg. Jeg tenkte selv at svigerinnen min ble så redd og så skamfull av sin egen oppførsel, men derthenger ikke på greip alikevel. Hun er en artig og koselig dame, og jeg har aldri hørt om at hun har sinneproblemer. Det var jo ikke hennes skyld at jeg falt heller, det var bare en liten tråd på strømpebuksa som hang igjen. Vil så gjerne skvære opp, men føler jeg bør gi det litt tid?? Anonymkode: 233a2...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #40 Del Skrevet 4. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen og takk til alle som sier god bedring. Jeg er på beina og I full vigør dere som lurte på hvordan mannen min reagerte så tror jeg han blokkerte henne helt når fallet skjedde. Men tok seg en prat med henne da vi var hos svigers. Aner ikke hva han sa, var ikke med dem, men han er en som ikke er redd for å si I fra og er veldig saklig og ordentlig. Håper at det går over. Svigers støtter meg. Jeg tenkte selv at svigerinnen min ble så redd og så skamfull av sin egen oppførsel, men derthenger ikke på greip alikevel. Hun er en artig og koselig dame, og jeg har aldri hørt om at hun har sinneproblemer. Det var jo ikke hennes skyld at jeg falt heller, det var bare en liten tråd på strømpebuksa som hang igjen. Vil så gjerne skvære opp, men føler jeg bør gi det litt tid?? Anonymkode: 233a2...29b Vent til hun tar første steget. Det er hun som har bæsja på leggen her Anonymkode: f0758...3cc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå