AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Del Skrevet 3. januar 2016 Var på besøk hos svigerinnen min, min manns søster. Jeg skulle ned trappen på gjestedoen og måtte gjennom barnegrinda, det jeg ikke så var at det var en tynn list langs gulvet som strømpebuksa mi hang seg fast i. Jeg falt og skled med ansiktet først med trappen og slo hake, bryst, albue og kneet. Det var for å si det pent møkk vondt. Barnet deres på snart 1 hylskrek forde hun ble redd stakkar, og min mann spratt opp for å hjelpe meg. Jeg hadde fått slått pusten helt ut og fikk ikke puste, hadde nesten panikk. Prøvde å reise meg opp å stå på beinet men det var for vondt. Hørte svigerinnen min kjefte i bakgrunnen og hun sa ordrett "faen i helvete å vanskelig det skal være å holde seg på beina og ikke skremme småbarn" hun fortsatte å sneltre. Siden jeg fikk så vondt så dro vi til legevakten og tok røntgen av kneet, da vi kom til trappen hørte jeg svigerinnen min rope "jævlig fitte". Det var ikke brudd, men legen så at det var veldig ille. Blå ble jeg både her og der. Da vi traff dem senere hos svigers lurte jo dem på hvorfor jeg var blå i ansiktet og når jeg sa jeg var uheldig i trappa så hisset svigerinna seg opp og sa at jeg ikke skulle skylde på dem for det var jeg som var så idiot at jeg måtte dette ned of skremme deres lille gullunge. Jeg måtte bare lufte ut dette, flere prøvde å si noe til henne, som at hun måtte roe seg ned. Jeg har aldri opplevd maken jeg, jeg var ikke beruset eller noe når jeg falt, et uhell skjer da vel innimellom. Å bli så sint og så lenge for noe jeg ikke kunne noe for sårer meg. Fikk vite i dag at svigerinna mi ikke vil besøke svigers når vi er der. Får ikke sove nå for jeg klarer ikke forstå situasjonen, det blir så absurd. Anonymkode: 233a2...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 Populært innlegg #2 Del Skrevet 3. januar 2016 Det høres nesten for absurd ut til at det er sant. Drit i kvinnfolket, om hun er såpass blåst har hun gjort deg en tjeneste! Anonymkode: 9129b...122 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 3. januar 2016 #3 Del Skrevet 3. januar 2016 Hun må jo være hjerneskadet eller noe hun der,ingen i familien som reagerte på at hun behandlett deg sånn? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Del Skrevet 3. januar 2016 Hun må være alvorlig mentalt forstyrret eller psykopat. Anonymkode: beb56...c3f 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Del Skrevet 3. januar 2016 Hun må være alvorlig mentalt forstyrret eller psykopat. Anonymkode: beb56...c3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. januar 2016 #6 Del Skrevet 3. januar 2016 Hvordan i all verden er det mulig å bli så sint for at ungen hennes begynte å grine når det var du som skadet deg? Jeg er rett og slett en smule sjokkert her jeg sitter og ser for meg hele situasjonen. Herlighet. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss/usikker Skrevet 3. januar 2016 #7 Del Skrevet 3. januar 2016 Den svigerinna der må være fra helvete. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 3. januar 2016 #8 Del Skrevet 3. januar 2016 Så merkelig og selvopptatt hun skulle være da. Håper det går bedre med deg ts, ikke bry deg om henne. Barn dør ikke av å bli litt redde. Tvert imot er det vel litt bra for dem å se voksne skade seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haze Skrevet 3. januar 2016 #9 Del Skrevet 3. januar 2016 Hva i alle dager sier typen din til dette da? Det var jo ingen sin feil, var jo ikke slik at du trynet med vilje og svigers hadde vel ikke akkurat planlagt å la deg falle ned trappen heller. Stakkars unge som må ha den moren iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 3. januar 2016 #10 Del Skrevet 3. januar 2016 Herregud, for ei gæren dame! Håper folk tok deg i forsvar, og i hvert fall mannen din. Hun burde virkelig unnskylde seg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 3. januar 2016 #11 Del Skrevet 3. januar 2016 Hadde ikke dratt ditt igjen på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ini Skrevet 3. januar 2016 #12 Del Skrevet 3. januar 2016 Høres ut som svigerinnen din burde gå og ta seg en bolle. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 3. januar 2016 #13 Del Skrevet 3. januar 2016 Jeg håper du får støtte fra resten av familien, hun svigerinnen høres ikke helt god ut. Så bra at du ikke ble alvorlig skadet, det er fort gjort når man faller ned en trapp på den måten du gjorde, au au... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 3. januar 2016 #14 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Fjernet oppfordring til lovbrudd. Alice i Eventyrland, mod Endret 5. januar 2016 av Alice i Eventyrland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 3. januar 2016 #15 Del Skrevet 3. januar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på besøk hos svigerinnen min, min manns søster. Jeg skulle ned trappen på gjestedoen og måtte gjennom barnegrinda, det jeg ikke så var at det var en tynn list langs gulvet som strømpebuksa mi hang seg fast i. Jeg falt og skled med ansiktet først med trappen og slo hake, bryst, albue og kneet. Det var for å si det pent møkk vondt. Barnet deres på snart 1 hylskrek forde hun ble redd stakkar, og min mann spratt opp for å hjelpe meg. Jeg hadde fått slått pusten helt ut og fikk ikke puste, hadde nesten panikk. Prøvde å reise meg opp å stå på beinet men det var for vondt. Hørte svigerinnen min kjefte i bakgrunnen og hun sa ordrett "faen i helvete å vanskelig det skal være å holde seg på beina og ikke skremme småbarn" hun fortsatte å sneltre. Siden jeg fikk så vondt så dro vi til legevakten og tok røntgen av kneet, da vi kom til trappen hørte jeg svigerinnen min rope "jævlig fitte". Det var ikke brudd, men legen så at det var veldig ille. Blå ble jeg både her og der. Da vi traff dem senere hos svigers lurte jo dem på hvorfor jeg var blå i ansiktet og når jeg sa jeg var uheldig i trappa så hisset svigerinna seg opp og sa at jeg ikke skulle skylde på dem for det var jeg som var så idiot at jeg måtte dette ned of skremme deres lille gullunge. Jeg måtte bare lufte ut dette, flere prøvde å si noe til henne, som at hun måtte roe seg ned. Jeg har aldri opplevd maken jeg, jeg var ikke beruset eller noe når jeg falt, et uhell skjer da vel innimellom. Å bli så sint og så lenge for noe jeg ikke kunne noe for sårer meg. Fikk vite i dag at svigerinna mi ikke vil besøke svigers når vi er der. Får ikke sove nå for jeg klarer ikke forstå situasjonen, det blir så absurd. Anonymkode: 233a2...29b For en jævla bitch!!!! Jeg har ikke ord😳😳 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 3. januar 2016 #16 Del Skrevet 3. januar 2016 Hva er galt med folk?? Finnes det virkelig så syke folk der ute??Hva sier resten av familien? Forsvarer ikke mannen din deg? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4. januar 2016 #17 Del Skrevet 4. januar 2016 Det var sikkert hun selv som skremte ungen med skrikingen og kjeftingen sin. For et naut av en dame... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 4. januar 2016 #18 Del Skrevet 4. januar 2016 At hun reagerte en smule irrasjonelt akkurat da det skjedde kan jo være fordi hun ble redd, men det unnskylder ikke oppførselen hennes i etterkant. For familiens skyld så kan jo du være litt raus og si at du forstår at hun ble redd og forsøke å lette litt på stemningen igjen. Noen ganger så reagerer folk helt uforståelig, men det er jo fint om dere klarer å sette en strek og løse situasjonen. Mener ikke at dette er din feil, men noen mennesker er dessverre litt fastlåste og det er jo en kjedelig situasjon for flere enn dere to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 4. januar 2016 #19 Del Skrevet 4. januar 2016 Du tok det veldig fint, selv hadde jeg nok skjelt henne ut. For en urettferdig reaksjon, synes du fortjener å sove godt om nettene uten dårlig samvittighet. Det er mange som opplever aggresjon og prestasjonspress i jula, kan være at utblåsningen hennes handlet om noe mer enn bare at du datt i trappa. Kanskje det var tomt for rødvin eller at ungen holder henne våken til langt på natt med skrikingen sin. Ikke at det gjør oppførselen hennes OK i det hele tatt. Se lyst på det - det er sikkert en snakkis blant slekta om hvor mye hun dreit seg ut den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #20 Del Skrevet 4. januar 2016 Mannen din må ta en alvorlig prat med svigerinnen din. Hun høres både ond og mentalt syk ut. Gjøres ikke det kontakt BV. En mor som så lett som ingen ting skriker "jævlig fit . " og viser seg så aggressiv og ute av kontroll er garantert en ustabil fæl mor. Anonymkode: a4a69...3ae 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå