Gå til innhold

Alene mot vinteren

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Motmørket

Hvis det ikke skjer et under, så er jeg sikkert alene i vinter. Jeg gruer meg til jul og nyttårsaften, jeg. Alle vennene mine sitter med barn og familie.

Jeg har familie å være sammen med i julen, men jeg innrømmer at jeg synes det er vanskelig - singel denne julen og denne nyttårsaften også... Begynner virkelig å savne en å dele livet med.

Vurderer å reise bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det høres ut som en god ide å reise bort!

Ellers vil jeg bare understreke at det å være enslig ikke gjør noen til et mindreverdig menneske. Kan du feire sammen med familie og/eller venner selv om de har barn?

Jeg tror like ofte enslige stenger seg selv ute som at vi blir utestengt... Kansje noe å tenke på?

Håper du finner en løsning som er god for deg og som du kan leve med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er ikke alene om å savne en å være glad i. Og det er et pluss at du har familien om ikke noen andre. Jeg er alene med to barn, familien bor i en annen by, og savner en å dele livet og armkroken min med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi single må samle oss og lage en heidundrende nyttårssingelfest i hver by i Norge! Og så må vi invitere mange single menn fra manne-chatrooms, slik at vi ikke blir BARE jenter. Herresalongen? eller noe annet?

Og ikke stikke av og gjemme oss bort, feire julen et annet sted som vi har rømt til. Men ta fatt i singleheten og gjøre noe MORSOMT og festlig utav det! Så slipper vi å sitte på enden av hvert vårt bord i middagsselskap hos venneparene våre.

:briller::perebrus::smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest REISEVENNEN

Helt ening med deg om jul og nyttår... Derfor har jeg bestemt meg for å dra...alene, men tror du ikke det også blir vansklig for nå skal alle kameratene mine også li med fordi det ikke går noebra med damene dems osv... de trenger et avbrekk sier de!!

Jeg SKAL dra alene. Dermed basta!!

Dra langt av gårde.

Det burde du også!

Ta med deg Carsten Jensen's "JEg har sett verden begynne" og kos deg. Kanskje du møter en kul "Manhore" også som vil gi deg det du trenger..tji hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alisia ikke innlogget

Savner en mann her også. Hadde vært godt å han noen å sitte i armkroken hos og dele gleder, mål og meninger med. Jeg opplever nok at det er tøffest når det er høytider. Som f.eks. Jul og nyttår. Det syntes jeg er en tid hvor familier bør eller har mulighet for å samles.

Mens her sitter jeg da, og prøver å gjøre det beste ut av det. Kunne tenke meg å ta med ungene på en tur, men det blir vel bare med en drøm tenker jeg. Hadde vært storartet.

:-( En som venter på en å dele livet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...