AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Del Skrevet 3. januar 2016 Hvilken date synes dere er den vanskeligste? Første, andre, tredje osv? For min egen del vet jeg at mange gruer seg til første daten, men jeg synes ofte det er den letteste. For da kjenner man hverandre ikke, og kan snakke om veldig mange overfladiske ting. Mens andre har man allerede snakket om "alt" det lette allerede, og må gå dypere til verks i andre daten. Tredje daten er man kanskje mer komfortabel, for da kjenner man hverandre litt i hvertfall. Hva synes dere? Anonymkode: 8e702...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Del Skrevet 3. januar 2016 Første pga skummelt å ikke vite kjemi på forhånd og følelsen av å måtte bli dømt, også rundt 5-6 daten hvor man kanskje har begynt å utvikle litt følelser eller hvertfall tatt et standpunkt om man kan like den andre eller ikke - og ikke vet om det er gjengjeldt. Anonymkode: 227b2...115 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Del Skrevet 3. januar 2016 Selv om jeg kan være litt nervøs,så klarer jeg som regel å gjøre et godt førsteinntrykk.Har ihvertfall aldri opplevd å ikke bli invitert på date nr.2.Jeg synes det blir verre på date nr.2 og 3,for da må man virkelige vise at man er verdt den andres tid.Slik er de for meg selv også.Det dabber fort av på date 2 eller 3 hvis de ikke er interessante nok. Anonymkode: 6aa36...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Del Skrevet 3. januar 2016 Samme sjæl synes de midterste datene er vest for da føler jeg ofte at jenta overvurderer meg. Anonymkode: e9a8b...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Del Skrevet 3. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Samme sjæl synes de midterste datene er vest for da føler jeg ofte at jenta overvurderer meg. Anonymkode: e9a8b...1c5 Edit som fører til at jeg merker press på å være en jeg ikke er. Anonymkode: e9a8b...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Del Skrevet 3. januar 2016 Første dater går alltid bra for min del, det er verre med 2. date gitt. Syntes 2. date er noe skikkelig herk Det er jo egentlig først på 2. date at man finner ut om det kan være noe mer, fordi på første date skal det jo litt til å ikke ha noe å snakke om. Husker jeg var på en første date som var helt fantastisk, vi prata i 8 timer i strekk og jeg har ikke hatt det så hyggelig med noen på en første date noensinne. Gledet meg masse til 2.date, som gikk til helvete. Vi hadde plutselig INGENTING å snakke om.. Det var superkleint! Endte med at vi dro hjem å rota med hverandre isteden, for den fysiske tiltrekningen var der i hvertfall... Anonymkode: 215f8...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 3. januar 2016 #7 Del Skrevet 3. januar 2016 Tidspunktet er litt uvesentlig, egentlig. Det er verst når jeg ikke vet hva hun synes om meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KapteinJ Skrevet 4. januar 2016 #8 Del Skrevet 4. januar 2016 Vet ikke egentlig om jeg kan si at noen dater er vanskelige, blir ikke nervøs av folk jeg ikke kjenner da de ikke betyr noe for meg enda, blir heller ikke særlig raskt forelsket (blir forøvrig nesten aldri forelsket heller), det jeg faktisk kan bli nervøs av er når jeg faktisk måtte snakke om følelser osv ovenfor hun jeg på det tidspunktet hadde holdt på med i 4 mnd og hadde blitt glad i. Det er skummelt, fordi da bryr man seg faktisk om hva som skjer, mens om en date nr 1,2 eller 3 går til helvete så "who cares?", enkelt å få en ny date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Del Skrevet 4. januar 2016 Den siste. Anonymkode: 04d5c...ac8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Den 3-4. 4 gikk til helvete for meg. Virket som han ikke likte jeg gikk på do. Anonymkode: f31e0...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Tredje date. For da skal det knulles. Og første gang man ligger med en ny kan jo bli litt klønete. Anonymkode: 50866...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tredje date. For da skal det knulles. Og første gang man ligger med en ny kan jo bli litt klønete. Anonymkode: 50866...f83 "Skal"? Lol Anonymkode: 3bda8...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tredje date. For da skal det knulles. Og første gang man ligger med en ny kan jo bli litt klønete. Anonymkode: 50866...f83 Skal det vel ikke! For en idiotisk «regel». Knulle gjør man når begge to har veldig lyst, og da pleier ærlig talt ting å gå av seg selv… Anonymkode: 801c3...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal det vel ikke! For en idiotisk «regel». Knulle gjør man når begge to har veldig lyst, og da pleier ærlig talt ting å gå av seg selv… Anonymkode: 801c3...6fa Det er det vanligste. Greit å finne ut om man er seksuelt kompatible før man går videre. Anonymkode: 50866...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden Synes 3 date er vanskeligst. Den er litt mer make it or break it føler jeg. Anonymkode: ddb10...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Den siste er vanskeligst. Anonymkode: 0f367...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå