Gå til innhold

Prøvde å tvinge henne til å ta abort - Nå har hun mistet det sier hun.

Gjest Mats

Anbefalte innlegg

1 time siden, The Lost Dreamer skrev:

Det er dårlig gjort av deg å ''tvinge'' henne til abort. Det er ikke noe greit å presse andre når det gjelder slike sårbare ting. Du burde heller hvert der for henne, men uttrykt at du misliker det om hun får barnet, men likevel vil støtte og hjelpe henne

Ja jeg vet men jeg så jo jeg ikke kom noen vei så jeg ga opp. Var forberedt, de hadde ikke fått så mye penger uansett av meg. For jeg er ingen rik fyr. 

52 minutter siden, Faria skrev:

For er herlig kar du høres ut som! Nesten så jeg håper hun ikke har mistet det og at hun velger å beholde det for at du skal få deg et slag i trynet om at du har blitt pappa når hun krever deg for bidrag. 

For hennes sin del så håper jeg at hun ikke får den ungen. Og at du holder deg langt unna henne

Da kommer hun til å få et slag i trynet for å lyve om noe sånt. Leke med et barns liv. Hun må tenke at det er snakk om et barn her og ikke at hun vil hevne seg og tenker på seg selv. Kjerringer skal ikke hevne seg med å lyve om barn. Da er de ikke egnet til å bli mor. Men bra hvis hun innrømmer det da og ikke holder barnefar hemmelig for sin egen unge på grunn av hun vil ha barn men ingen far til barnet.

51 minutter siden, Ardwinna skrev:

Du får bare stole på at hun snakker sant. Hvis det viser seg at hun løy må du forberede deg på ett av følgende scenario:

1. Hun føder barnet uten å snakke noe om det, fordi hun ønsker å oppdra det uten en barnefar som tidligere prøvde å presse henne til abort.

2. Hun innrømmer etterhvert at hun løy og forventer at du tar din del av ansvaret.

Det høres i grunnen ut som at begge alternativer er like ille for deg så det er vel i grunnen bare en ting å si: Gled deg, pappa!!! :biggrin:
Eventuelt snakker hun sant og du kan puste lettet ut og ta lærdom av det hele.

1. Håper virkelig hun ikke vil sitt eget barn så vondt. Hun må tenke på ungen IKKE SEG SELV. Da må hun (og alle andre som er sånn) leve alene uten barn hvis hun bare vil tenke på seg selv.

2. Kan jeg leve med, men hun vil få igjen for å lyve. 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan være ærlig så vi kan komme oss videre begge to. Trodde hun også ville komme seg videre jeg, men hun er vel ikke kommet over meg. Ser jo faen meg sånn ut.

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke den jeg mener. Du har, såvidt jeg husker, opprettet en tråd om en annen du gjorde gravid og som aborterte.

Anonymkode: 3eb24...413

Kanskje en tråd der ei tok abort i all hemmelighet? Ikke at det var så ille, at hun tok abort, men hun burde bruke kjeften og ikke holde alt skjult. Jeg er et lett offer for løgnhalser, men har fått nok av de og gir meg ikke før de blir ærlige, så får de sin straff når de innrømmer det. 

43 minutter siden, EvaLena skrev:

Er jo du som er dum i dette tilfellet da, så spør deg selv.

Håper faktisk at det barnet blir født bak din rygg og at du må betale bidrag i minst 18 år fremover. Håper hun flytter til en annen landsdel, så du må betale 100% bidrag.

Gidder du lage en ny tråd hvis barnet blir født eller? Venter i spenning her nå 

Det skal jeg gjøre. 

Bare hun sier det og ikke lar med vilje ungen vokse opp uten far. Da er hun verdens verste mor. 

37 minutter siden, L´issi skrev:

Tror jeg også hadde sagt det samme til deg, for du virker jo KLIN gærn. 
Ja, du hadde kanskje vært den biologiske faren -men ikke søren om du skulle fått oppdratt mitt barn. 

Neste gang du skal til psykologen, så kan du få han til å forklare hva impulskontroll er.. 
Du kan ikke tvinge et annet menneske til noe som helst. Få det klart! 

Ditt barn? Må forstå det at et barn er ikke bare mora sitt. Et barn har en mor og en far og det må kvinner godta uansett hvor drittsekk faren er. 

22 minutter siden, gjestvest skrev:

Hvis jeg har forstått denne dama rett, og deg rett, gjennom det du har publisert, vil jeg tro hun har funnet ut at du er sårbar som person. Og at denne sårbarheten har hun nå tenkt å bruke mot deg, Hun har mest sannsynlig ansett din motstand mot graviditeten som en hodepine, så hun har nå kommet med denne påstanden.
Om påstanden er for å få fred, eller leke med ditt hode er vanskelig å svare på. Spørsmålet er om du vil vise deg sårbar, eller være sterk.
Vis styrke: Ikke reager. Om hun har mistet, har hun det. Om ikke: Tar du den runden når den kommer.

Jeg er dessverre svak, og har fått nok av å bli løyet til. 

13 minutter siden, O.G. skrev:

Liksom den låten nu da...

Ja er det mitt så er det mitt og jeg har rett til å vite om mitt barn blir født eller ikke. 

8 minutter siden, ini skrev:

Sorry ass, men det har du faktisk ikke krav på. Sikkert lurt å ikke ha seg med folk man ikke stoler på. 

Jeg stolte på henne dessverre for hun var kjæresten min. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke grunnen til om noen blir gravid eller ei.

Anonymkode: 0151c...e43

Åååå jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Arabella skrev:

Dette blir bare for dumt å si. Hvorfor skulle det være umulig å la være å ha sex? Det er mange som gjør det. Sex er ingen nødvendighet. Det er deilig hvis man har en partner, men ikke alle hopper på hvem som helst som kåte kaniner.

Det er umulig for meg for det er deilig og det gjør meg lykkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tenkte du hun skulle bevise det for deg? Gni et utblødd bind i nesa di? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mats skrev:

Det er umulig for meg for det er deilig og det gjør meg lykkelig. 

Da må du også ta konsekvensene som fører med å ha sex,. :) Spesielt i den kategorien som du gjør. 

Anonymkode: fabb4...78a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer
14 minutter siden, Mats skrev:

Ja jeg vet men jeg så jo jeg ikke kom noen vei så jeg ga opp. Var forberedt, de hadde ikke fått så mye penger uansett av meg. For jeg er ingen rik fyr. 

Det handler ikke om penger, men støtte og kjærlighet. Personlig hadde jeg brydd meg filla om pengene om vedkommende som hadde gjort meg gravid bare hadde hvert der og støtta meg og hjulpet meg. Det er ikke bare bare og bli gravid og få barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Mats skrev:

Da kommer hun til å få et slag i trynet for å lyve om noe sånt. Leke med et barns liv. Hun må tenke at det er snakk om et barn her og ikke at hun vil hevne seg og tenker på seg selv. Kjerringer skal ikke hevne seg med å lyve om barn. Da er de ikke egnet til å bli mor. Men bra hvis hun innrømmer det da og ikke holder barnefar hemmelig for sin egen unge på grunn av hun vil ha barn men ingen far til barnet.

1. Håper virkelig hun ikke vil sitt eget barn så vondt. Hun må tenke på ungen IKKE SEG SELV. Da må hun (og alle andre som er sånn) leve alene uten barn hvis hun bare vil tenke på seg selv.

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan være ærlig så vi kan komme oss videre begge to. Trodde hun også ville komme seg videre jeg, men hun er vel ikke kommet over meg. Ser jo faen meg sånn ut.

Kanskje en tråd der ei tok abort i all hemmelighet? Ikke at det var så ille, at hun tok abort, men hun burde bruke kjeften og ikke holde alt skjult. Jeg er et lett offer for løgnhalser, men har fått nok av de og gir meg ikke før de blir ærlige, så får de sin straff når de innrømmer det. 

Det skal jeg gjøre. 

Bare hun sier det og ikke lar med vilje ungen vokse opp uten far. Da er hun verdens verste mor. 

Ditt barn? Må forstå det at et barn er ikke bare mora sitt. Et barn har en mor og en far og det må kvinner godta uansett hvor drittsekk faren er. 

Ja er det mitt så er det mitt og jeg har rett til å vite om mitt barn blir født eller ikke. 

Åååå jo!!

Hvorfor bryr du deg når du liksom ikke ville ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, lunamuna skrev:

Hadde vært flott hvis hun hadde gjort akkurat det

Anonymkode: 37e85...047

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
2 timer siden, Mats skrev:

Det skal jeg gjøre. 

Åååå jo!!

Svarer på det du svarte meg på: (ref over) 

JA mitt barn. Om du først hadde prøvd å tvinge meg til abort, jeg ikke hadde gjennomført og fått en liten tass, hvordan i SVARTE kan du forvente at du da skal få LOV å være pappa? Er du lettere tilbakestående? - Du vil jo åpenbart ikke bli far og ta din del av ansvaret eller konsekvensene av å ha ubeskyttet sex. Prøv å fortell det til barnet ditt når det blir 18 år... Nytter ikke være etterpåklok, og her er nok du den største taperen!  Ja, i flere betydninger, for du virker søren meg ikke riktig en plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight

YAY, om 6-7 måneder kommer det vel en ny tråd ala "Den barnesjuk kjerringen løy, jeg er pappa :(:(:(:("

Seriøst. Barnet trenger virkelig ikke begge parter, om det er mor eller far. Skulle jeg med all formodning kommer over en slik kar som deg så hadde jeg også flyktet. Hvem vet hvilke skader du kan påføre moren og barnet, både fysisk og psykisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør henne en tjeneste og hold deg unna! Du kan ikke tvinge noen til å ta en abort. Er du klar over hvilke påkjenninger det kan være? Det kan være at hun har mistet, men det kan også være at hun juger til deg, skjønner henne faktisk godt i så fall!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder å så mange å skrive i slike tråder som dette, bare for å klage over trådstarteren ?

Anonymkode: 865eb...9e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mearrasámi skrev:

Er det noen her som virkelig tror på historiene Mats kommer med? Han har oppretta en del snodige tråder. For meg er han nå bare ute på nye trolletokt etter mer og atter mer oppmerksomhet. 

Kjerringer som deg som tror alt på et forum som ikke er skrevet av deg selv eller virker for rart for deg kan holde dere unna trådene mine. Vær så snill. Det virker som om dere har utrolig lite å gjøre på. Trodde virkelig det var voksne mennesker inne på kg, men der tok jeg faen meg feil. Skulle tro det var en ungdomskole med mange sure tenåringsjenter og bittre kvinnefolk som har dårlig erfaring med menn. Kg er et forum med vi spør om råd, og deler ting vi ikke vil snakke om med venner og kjente (for meg i alle fall, vett da faen hva det er for dere) og vil ha svar fra seriøse. Men det går tydeligvis ikke an på dette forumet. Skulle vert aldersgrense her. Vær så snill å ignorer meg dere som tror jeg er et troll. Dere har vel noe bedre å gjøre på? Hvis ikke så finn på noe. Ta dere en gåtur. 

2 timer siden, lunamuna skrev:

Samme for meg hvordan hun beviste det, bare hun kunne gjort det. Jeg hadde ikke jublet. Jeg hadde vert dere for henne selv om hun hater meg. Hun har lov å hate meg, men jeg vil vite at hun er ærlig. Jeg har holdt noe skjult for henne, men var ærlig tilslutt for jeg klarte ikke holde det skjult mer. Jeg håper hun også er sånn. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du lyver jo selv. Det har du jo innrømmet :) Like barn leker best :)

Jeg innrømmet til henne det jeg holdt skjult, så nå kan hun gjøre det samme tilbake. Fortelle hvis hun holder noe skjult eller vise at hun er ærlig og til å stole på.

2 timer siden, The Lost Dreamer skrev:

Det handler ikke om penger, men støtte og kjærlighet. Personlig hadde jeg brydd meg filla om pengene om vedkommende som hadde gjort meg gravid bare hadde hvert der og støtta meg og hjulpet meg. Det er ikke bare bare og bli gravid og få barn

Skulle ønske alle kunne bry seg en faen i penger. Livet hadde vert så mye enklere. 

2 timer siden, O.G. skrev:

Hvorfor bryr du deg når du liksom ikke ville ha det?

For jeg har følelser, og vet innerst inne at det er mitt barn?

39 minutter siden, Mythic skrev:

Mats/Hummels/Piraten og hva du nå ellers kaller deg, jeg håper virkelig at alle historiene du leverer her inne er løgn og oppspinn, alle sammen. Hvis du faktisk holder på sånn i virkeligheten som du forteller på KG - den ene røverhistorien verre enn den andre - så trenger du seriøst hjelp av psykiatrien. Jeg lever i håpet om at alt er tull. Tanken på at et sånn menneske finnes, og skal formere seg, er for skremmende.

Dette innlegget blir straks moderert bort, men det var uansett godt å få det ut.

Jeg har prøvd hjelp. Funker det? Nei. Jeg skjønner ikke hva som er så grusomt. Jeg har aldri mobbet, aldri drept, aldri voldtatt, aldri vert utro, aldri slått noen på gøy. Jeg har alltid prøvd å kommunisere med de jeg har problemer med. Når det ikke går så blir jeg forbanna. Jeg blir lett sint. 

25 minutter siden, L´issi skrev:

Svarer på det du svarte meg på: (ref over) 

JA mitt barn. Om du først hadde prøvd å tvinge meg til abort, jeg ikke hadde gjennomført og fått en liten tass, hvordan i SVARTE kan du forvente at du da skal få LOV å være pappa? Er du lettere tilbakestående? - Du vil jo åpenbart ikke bli far og ta din del av ansvaret eller konsekvensene av å ha ubeskyttet sex. Prøv å fortell det til barnet ditt når det blir 18 år... Nytter ikke være etterpåklok, og her er nok du den største taperen!  Ja, i flere betydninger, for du virker søren meg ikke riktig en plass. 

Du må huske at det barnet du en gang får i fremtiden, uansett hvilken drittsekk du har rotet deg borti, så kommer aldri barnet til å være kun ditt. Uansett hvor mye du vil det. Jeg vil bli far, men jeg hadde håpet å få orden på meg selv psykisk først så barnet kan få en perfekt oppvekst. Med en mor og en far som ikke har problemer. Jeg ville aldri ignorert mitt eget barn når det blir født uansett, selv om jeg vil ignorere mora. Jeg synes eksen kunne hørt på meg og tenkt det samme at begge to må ha psyken i behold først. Hun gjør det ikke bedre av lyve. Jeg klarer ikke stole på folk mer, og det har jeg grunn til. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder å så mange å skrive i slike tråder som dette, bare for å klage over trådstarteren ?

Anonymkode: 865eb...9e0

De har hvis ikke bedre å finne på enn å klage nei. Tråden bør tydeligvis bli slettet. Skulle bare ønske det fantes noen her inne å skrive med, og dele mine problemer med, og som kan gi meg råd. Det er vel det jeg har håpet på hele tiden. Jeg klarer ikke å snakke med vennene mine om alt. De har nok med sitt. Her er vi anonyme, og det er enklere å få ut ting enn å snakke med noen face2face. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mats skrev:

Kjerringer som deg som tror alt på et forum som ikke er skrevet av deg selv eller virker for rart for deg kan holde dere unna trådene mine. Vær så snill.

Bevis det. Bevis at du snakker sant. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mythic

Uff, ja, det er virkelig synd på deg, TS, som blir så urettferdig behandlet her i livet. Det er aldri noe som er ditt ansvar eller din skyld? At du beskylder meg for å ikke være voksen, faller virkelig på sin egen urimelighet. Det er ikke jeg som skriver den ene tråden verre enn den andre her, om den ene problemstillingen mer utrolig enn den andre. Voksne folk holder nemlig ikke på sånn som du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mats skrev:

Jeg klarer ikke stole på folk mer,  og det har jeg grunn til.

Nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan du mener det skal bevises....

Selv etter en abort får man en positiv test i opptil 2 uker etterpå. Blø kan man også gjøre selv om en er gravid. Hva om Mats hadde fått et bind med blod i nesen? Vel, da hadde han vel måtte DNA-teste det for å bevise at det er hennes blod.

Eller kanskje bedre, ta med blodprøver fra en lege som viser nedgang i HCG-nivået.

Du får beviset ditt om noen måneder. Enten kommer det en unge, eller så gjør det ikke det. Slutt å bæs!!

Anonymkode: 35113...1f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...