Gå til innhold

Prøvde å tvinge henne til å ta abort - Nå har hun mistet det sier hun.

Gjest Mats

Anbefalte innlegg

Det fikk jeg vite i går på melding. Kan det hende hun sier det bare for at jeg ikke skal ha noe med barnet å gjøre? Hun kan ikke bevise det skjønner du, og jeg stoler ikke et sekund på henne. Hvordan kan jeg finne ut av det? Jeg er litt lettet hvis det er sant, for jeg var ikke klar, men likevel hvis det ikke er sant så får ikke hun føde mitt barn uten jeg får vite det. Hun kan ikke få et barn som må leve uten en far. Dessuten klarer ikke hun å ta seg av et barn alene. Så please hjeelp hva gjør jeg? Hun skal flytte inn til ei venninne i en annen by så jeg kan jo ikke akkurat gå å spionere på henne om hun får mage eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke du fortalt en lik historie før?

Anonymkode: 3eb24...413

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan da fint bevise om du er faren. 

Kan hende hun snakker sant, men kan også hende hun ikke orker å bli presset til abort. Er du egentlig klar over hvor vondt det kan være for henne resten av livet?

Neste gang du har lyst på sex, så la være frem til den dagen du kan bære ett ansvar som en voksen.

Du kan faktisk ikke nekte henne noe som helst.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Det er dårlig gjort av deg å ''tvinge'' henne til abort. Det er ikke noe greit å presse andre når det gjelder slike sårbare ting. Du burde heller hvert der for henne, men uttrykt at du misliker det om hun får barnet, men likevel vil støtte og hjelpe henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å være ærlig virker det mer som om du er fryktelig oppmerksomhetssyk. 

Anonymkode: b35d8...afa

Sorry men oppmerksomhet får jeg nok av ellers ;)

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke du fortalt en lik historie før?

Anonymkode: 3eb24...413

Jeg skrev en tråd som ble stengt. Når hun var gravid. Om hvordan jeg kan få henne til å ta abort.

3 minutter siden, Faria skrev:

Du kan starte med å tenke på andre enn deg selv! 

Det gjør jeg, men det gjør ikke dette kvinnemennesket. Stoler jeg ikke på henne så stoler jeg ikke på henne. Jeg må ha bevis.

1 minutt siden, EvaLena skrev:

Hun kan da fint bevise om du er faren. 

Kan hende hun snakker sant, men kan også hende hun ikke orker å bli presset til abort. Er du egentlig klar over hvor vondt det kan være for henne resten av livet?

Neste gang du har lyst på sex, så la være frem til den dagen du kan bære ett ansvar som en voksen.

Du kan faktisk ikke nekte henne noe som helst.

Hvis det ikke er sant, så må hun tenke på ungen og ikke seg selv og sin redsel. 

1 minutt siden, Pinkee skrev:

Sjekk søpla hennes for blodige bind. Og, sånn ellers, hold deg unna.

Jeg spurte henne om jeg kunne få komme å se bevis. Hun nektet. Hvis jeg tvinger meg inn hos henne så blir hun bare desperat og vet aldri hva hun finner på da. Ringer politiet sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mats skrev:

Jeg spurte henne om jeg kunne få komme å se bevis. Hun nektet. Hvis jeg tvinger meg inn hos henne så blir hun bare desperat og vet aldri hva hun finner på da. Ringer politiet sikkert.

Du gjorde hva???? Tror det er på høy tid du roer ned reka sånn cirka tusen hakk. Ta en samtale med psykologen din om impulskontroll, der tror jeg du har mye å lære.

OG!! Dropp sex til du er voksen nok til slike voksenaktiviteter.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For er herlig kar du høres ut som! Nesten så jeg håper hun ikke har mistet det og at hun velger å beholde det for at du skal få deg et slag i trynet om at du har blitt pappa når hun krever deg for bidrag. 

For hennes sin del så håper jeg at hun ikke får den ungen. Og at du holder deg langt unna henne

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare stole på at hun snakker sant. Hvis det viser seg at hun løy må du forberede deg på ett av følgende scenario:

1. Hun føder barnet uten å snakke noe om det, fordi hun ønsker å oppdra det uten en barnefar som tidligere prøvde å presse henne til abort.

2. Hun innrømmer etterhvert at hun løy og forventer at du tar din del av ansvaret.

Det høres i grunnen ut som at begge alternativer er like ille for deg så det er vel i grunnen bare en ting å si: Gled deg, pappa!!! :biggrin:
Eventuelt snakker hun sant og du kan puste lettet ut og ta lærdom av det hele.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pinkee skrev:

Du gjorde hva???? Tror det er på høy tid du roer ned reka sånn cirka tusen hakk. Ta en samtale med psykologen din om impulskontroll, der tror jeg du har mye å lære.

OG!! Dropp sex til du er voksen nok til slike voksenaktiviteter.

Du vet like godt som meg at det er umulig å la være å ha sex :) Var enda mer barnslig som 13 åring og likevel hadde jeg sex. Jentene ble ikke gravid når jeg var tenåring, for de var ikke så desperat etter barn i den alderen. 

Jeg vil bare ha bevis på at det går an å stole på henne. Hun får ikke føde mitt barn uten jeg vet det. Hvis det hadde skjedd så hadde hun ikke fått fred for å si det sånn. Hvis hun bare kan bevise at hun er til å stole på og snakker sant så får hun fred fra meg resten av livet. Da er jeg ferdig med henne og hun med meg og vi kan gå videre i livet. Hvorfor må noen være så dum å gjøre det vanskelig?

Endret av Mats
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mats skrev:

Du vet like godt som meg at det er umulig å la være å ha sex :) Var enda mer barnslig som 13 åring og likevel hadde jeg sex. Jentene ble ikke gravid når jeg var tenåring, for de var ikke så desperat etter barn i den alderen. 

Jeg vil bare ha bevis på at det går an å stole på henne. Hun får ikke føde mitt barn uten jeg vet det. Hvis det hadde skjedd så hadde hun ikke fått fred for å si det sånn. Hvis hun bare kan bevise at hun er til å stole på og snakker sant så får hun fred fra meg resten av livet. Da er jeg ferdig med henne og hun med meg og vi kan gå videre i livet. Hvorfor må noen være så dum å gjøre det vanskelig?

Er jo du som er dum i dette tilfellet da, så spør deg selv.

Håper faktisk at det barnet blir født bak din rygg og at du må betale bidrag i minst 18 år fremover. Håper hun flytter til en annen landsdel, så du må betale 100% bidrag.

Gidder du lage en ny tråd hvis barnet blir født eller? Venter i spenning her nå 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare vente å se da. Besøk henne om et par måneder for å se om hun fremdeles er på tjukka eller ikke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Hvis jeg har forstått denne dama rett, og deg rett, gjennom det du har publisert, vil jeg tro hun har funnet ut at du er sårbar som person. Og at denne sårbarheten har hun nå tenkt å bruke mot deg, Hun har mest sannsynlig ansett din motstand mot graviditeten som en hodepine, så hun har nå kommet med denne påstanden.
Om påstanden er for å få fred, eller leke med ditt hode er vanskelig å svare på. Spørsmålet er om du vil vise deg sårbar, eller være sterk.
Vis styrke: Ikke reager. Om hun har mistet, har hun det. Om ikke: Tar du den runden når den kommer.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du aldri har sex igjen....Ikke før du er en voksen, gift mann. (3 ting som må til ;) ) 

Anonymkode: 07130...5e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skulle hun ha bevisst det? :)

Anonymkode: fabb4...78a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, Mats skrev:

Liksom den låten nu da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Mats skrev:

Stoler jeg ikke på henne så stoler jeg ikke på henne. Jeg må ha bevis.

Sorry ass, men det har du faktisk ikke krav på. Sikkert lurt å ikke ha seg med folk man ikke stoler på. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Mats skrev:

Dette er ikke grunnen til om noen blir gravid eller ei.

Anonymkode: 0151c...e43

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Mats skrev:

Dette blir bare for dumt å si. Hvorfor skulle det være umulig å la være å ha sex? Det er mange som gjør det. Sex er ingen nødvendighet. Det er deilig hvis man har en partner, men ikke alle hopper på hvem som helst som kåte kaniner.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...