Gå til innhold

Hvordan leppeforstørring anbefales mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Kontormus skrev:

Restylane varer lenger når en har tatt det noen ganger, etter 5-6 påfyll tror jeg det varte i 12 måneder før alt var borte.

Nålestikk kan synes i 2-3 dager, uansett hva sprøyten inneholder.

Det gjør også juvederm.  Begge inneholder hyaluronsyre, juvederm har bare litt mindre molekyler i seg enn restylane og har bedøvelse i seg. 

Anonymkode: 7603f...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men hvorfor får dere dette gratis, i mens andre må betale for det?

Anonymkode: 8c77d...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør også juvederm.  Begge inneholder hyaluronsyre, juvederm har bare litt mindre molekyler i seg enn restylane og har bedøvelse i seg. 

Jeg har ikke prøvd juvederm. Blir man ikke bedøvet med annet når en tar det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kontormus skrev:

Jeg har ikke prøvd juvederm. Blir man ikke bedøvet med annet når en tar det?

Jo, man får en bedøvelseskrem på leppene først. Og man kan jo spørre etter tannlegebedøvelse også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men hvorfor får dere dette gratis, i mens andre må betale for det?

Anonymkode: 8c77d...38e

Det hender at hvis man melder seg på som demomodell for det og blir plukket ut så får man behandlingen gratis. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale en bra klinikk i Kristiansand som tar juvaderm? :) 

Anonymkode: c0a9f...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎04‎.‎01‎.‎2016 at 17.04, AnonymBruker skrev:

Det høres bra ut at den er mykere, regner med man unngår de harde bananleppene da? :)

Oi jeg trodde man måtte ta leppepåfyll etter en måned eller to, da er det jo veldig dyrt, men om det holder i 6 mnd er det virkelig verdt det!  Noen som har det som kan bekrefte eller avkrefte det?  

Lurer også på hvordan mengde som gjør en synlig forskjell?  Når jeg googler restylane så ser jeg ærlig talt minimal forskjell ser bare ut som elsempelbildene har på lipliner eller gloss på etterbildet på de som er 0,5-1. Jeg vil ikke ha Linni meister lepper heller, men vil jo at det skal synes! :)

Anonymkode: 33294...010

Hvilken, kjære deg. H V I L K E N!

Anonymkode: 03958...cb8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, michaeline__07 skrev:

kunne du valt helene rask sine type lepper i stedet? :)

Nei hennes ser også harde ut, og er ikke så puffy heller. Ca sånn størrelse på leppene jeg har fra før naturlig.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man blir mindre hoven med juvederm pga den inneholder lidokain som er en bedøvelse. Så man kan fint gå blant andre folk samme dagen faktisk. 

Trodde seriøst det stod kokain nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig, gikk strålende selv uten blokk. Bedøvelsekremen fungerte veldig bra, og hun som gjorde det var veldig sympatisk og grei, og tok seg god tid. Jeg er mer hoven på ene siden, og er også blitt blå der ( som kommer til å bli verre, vet av erfaring.. ) 

Jeg er spent på resultatet, regner nesten med jeg må fylle en sprøyte til. (Tok 1 ml idag) Men det får gå seg til litt, har ny oppfølgingstime om 2 uker så får vurdere da. ☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Bumblebee* skrev:

Da er jeg ferdig, gikk strålende selv uten blokk. Bedøvelsekremen fungerte veldig bra, og hun som gjorde det var veldig sympatisk og grei, og tok seg god tid. Jeg er mer hoven på ene siden, og er også blitt blå der ( som kommer til å bli verre, vet av erfaring.. ) 

Jeg er spent på resultatet, regner nesten med jeg må fylle en sprøyte til. (Tok 1 ml idag) Men det får gå seg til litt, har ny oppfølgingstime om 2 uker så får vurdere da. ☺

Hvor mye tok du? Hvor mye kostet det? Hvor var du? Åh, vil se bilde! (Beklager masingen) :)

Anonymkode: b841e...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på aleris (klinikk bergen) :-) Det koster 3500 for 1 ml, samme for restylane. Vil ikke legge ut bilde, det kan være gjenkjennelig;) da måtte jeg tatt det som ab in the first place;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *Bumblebee* skrev:

Var på aleris (klinikk bergen) :-) Det koster 3500 for 1 ml, samme for restylane. Vil ikke legge ut bilde, det kan være gjenkjennelig;) da måtte jeg tatt det som ab in the first place;)

Det finnes krem som får blåmerker til å bli fortere borte.  Fås kjøpt på apoteket reseptfri. Ellers får du dekke med sminke så godt du kan.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei hennes ser også harde ut, og er ikke så puffy heller. Ca sånn størrelse på leppene jeg har fra før naturlig.

Trodde seriøst det stod kokain nå :P

Helene Rask har en annen type filler enn restylane og juvederm. 

Anonymkode: 5f526...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet meg til et supert triks! Tar først på et godt lag med rosa rouge på blåmerket, tapper så på godt med concealer, deretter foundation og pudder som vanlig. Funket knall idag hvertfall, blir spennende å se når blåmerket blir enda kraftigere;) for de som har mer gul hudtone så må det brukes orange farge istedet for rosa. ( øyeskygge feks.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodel app: 

51 "upvotes": 

Jenter uten fake lepper og pupper 😍

9 "upvotes":

Noen jenter ser ut som de har nebb. Hvorfor...

7 "upvotes":

Jenter uten falske øyevipper 😍😍 det ser ut som dere har fjær på øya, det er dritstygt

16 "upvotes":

Litt sminke er bare fint, men falske øyenvipper og negler og hår og det andre som er nevnt over her, det er ikke fint.. Tror jeg snakker for alle heterofile gutter og menn nå

Tydeligvis tror jenter/kvinner at gutter/menn liker dem bedre, men slik er tydeligvis ikke virkeligheten, nei. 

Anonymkode: 780c6...e03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...