Gå til innhold

Hvordan leppeforstørring anbefales mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har tidligere vært så redd for leppe injeksjon fordi jeg har hørt om og sett så mange som får veldig harde lepper og ofte klumper i osv, og har inntrykk av at det også går veldig fort ut av kroppen igjen?

Men nå har jeg lagt merke til at "leppeteknologien" har utviklet seg, og jeg ser så mange fyldige, myke , "naturlige" lepper og smilende søte munnviker som gjør meg så misunnelig!
Hvordan kan man få sånne pouty lips med naturlig utseende? Hva heter de forskjellige metodene som tilbys i dag, og hvilken varer lengst/er mest verdt det?

Når jeg søker på restylane(som er den eneste metoden jg kan navnet på) så ser jeg helt ærlig ikke store forskjellen på før og etter bilder...

Anonymkode: 33294...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil prøve juvederm, de sier det skal holde lenger enn restylane. På meg forsvant restylanen superfort, så liite forskjell også.varte vel max 1 mnd. Må bare få litt mer cash først så blir det nok juvederm☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Juvederm er billigere å ta enn restylane pga det varer mye lenger enn restylane siden man ikke trenger å fylle opp hele tiden når det går ut. . Juvederm inneholder samme som restylane, bare at molekylene er litt mindre og at det er bedøvelse i den. Den er lettere å justere mengden da man ikke hovner opp like mye som ved restylane, og ser lettere ca resultatet med en gang. Den er mykere enn restylane. Restylane varer 3-4 måneder, og juvederm varer 6-12 måneder. 

Anonymkode: 7603f...2a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Juvederm er billigere å ta enn restylane pga det varer mye lenger enn restylane siden man ikke trenger å fylle opp hele tiden når det går ut. . Juvederm inneholder samme som restylane, bare at molekylene er litt mindre og at det er bedøvelse i den. Den er lettere å justere mengden da man ikke hovner opp like mye som ved restylane, og ser lettere ca resultatet med en gang. Den er mykere enn restylane. Restylane varer 3-4 måneder, og juvederm varer 6-12 måneder. 

Det høres bra ut at den er mykere, regner med man unngår de harde bananleppene da? :)

Oi jeg trodde man måtte ta leppepåfyll etter en måned eller to, da er det jo veldig dyrt, men om det holder i 6 mnd er det virkelig verdt det!  Noen som har det som kan bekrefte eller avkrefte det?  

Lurer også på hvordan mengde som gjør en synlig forskjell?  Når jeg googler restylane så ser jeg ærlig talt minimal forskjell ser bare ut som elsempelbildene har på lipliner eller gloss på etterbildet på de som er 0,5-1. Jeg vil ikke ha Linni meister lepper heller, men vil jo at det skal synes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres bra ut at den er mykere, regner med man unngår de harde bananleppene da? :)

Oi jeg trodde man måtte ta leppepåfyll etter en måned eller to, da er det jo veldig dyrt, men om det holder i 6 mnd er det virkelig verdt det!  Noen som har det som kan bekrefte eller avkrefte det?  

Lurer også på hvordan mengde som gjør en synlig forskjell?  Når jeg googler restylane så ser jeg ærlig talt minimal forskjell ser bare ut som elsempelbildene har på lipliner eller gloss på etterbildet på de som er 0,5-1. Jeg vil ikke ha Linni meister lepper heller, men vil jo at det skal synes! :)

Det kommer an på hvor smale el fyldige lepper man har fra før.  1 ml skal vanligvis gi forskjell.  Tenk på at det skal være litt fuktighetsbehandling som gir litt volum som ved å bruke lipplumper. Og husk at man blir også litt blind på eget speilbilde og kan derfor ikke alltid se den store forskjellen etter at man har brukt det et par ganger. Hun / han som setter dette i leppene dine vil ikke sette mer inn enn det som er naturlig. Men det er lov å ytre ønsker. De ser hva du kler og hvor mye det er plass til.  Det kan også være greit å sjekke ut leppeforstørrelse med tatovering (permanent makeup) .  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan leppeforstørring anbefales mest? Vel, jeg vil tro aktørene benytter seg mye av reklame, men kanskje aller mest av sponsa rosabloggere. De viser frem leppene sine, sier det har gitt dem bedre liv, folk blir vant med å se leppeforstørring, begynner å vurdere det selv og bestiller til slutt en time. Anbefalninger skjer sikkert også ansikt til ansikt, altså "anbefalt av en venn". Kanskje en del i sosiale medier? Hvordan det, interessert i markedsføring?

Anonymkode: 3d8aa...fb9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan leppeforstørring anbefales mest? Vel, jeg vil tro aktørene benytter seg mye av reklame, men kanskje aller mest av sponsa rosabloggere. De viser frem leppene sine, sier det har gitt dem bedre liv, folk blir vant med å se leppeforstørring, begynner å vurdere det selv og bestiller til slutt en time. Anbefalninger skjer sikkert også ansikt til ansikt, altså "anbefalt av en venn". Kanskje en del i sosiale medier? Hvordan det, interessert i markedsføring?

Anonymkode: 3d8aa...fb9

Nei interessert i å ta leppeforstørring og høre hva som faktisk gir penest resultat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. januar 2016 at 17.04, AnonymBruker skrev:

Jeg tok Juvederm i juli, og resultatet ble veldig bra. Jeg tok det i hovedsak for å glatte ut rynker over munnen samt på overleppen, samt for å få "smilende" munnviker.

Det ser veldig naturlig ut, og nå 6 mnd etterpå er de fortsatt like fine :) 

Anonymkode: 5a415...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tok du? Jeg skal ta juvederm i morgen,yeey! Er spent på resultatet og håper det varer! Er redd jeg egentlig må ha to sprøyter da, det blir nok for dyrt for meg nå :-(

Men får høre med hun i morgen om jeg klarer meg med en nå i starten. Overleppen er smalest så er nok den jeg setter i, er ikke sikkert hun setter noe i underleppen. Er også plaget med tørre lepper heele tiden, så håper dette hjelper på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, *Bumblebee* skrev:

Hvor mye tok du? Jeg skal ta juvederm i morgen,yeey! Er spent på resultatet og håper det varer! Er redd jeg egentlig må ha to sprøyter da, det blir nok for dyrt for meg nå :-(

Men får høre med hun i morgen om jeg klarer meg med en nå i starten. Overleppen er smalest så er nok den jeg setter i, er ikke sikkert hun setter noe i underleppen. Er også plaget med tørre lepper heele tiden, så håper dette hjelper på. :)

Det er vanlig å ta 1 ml.  Da settes det gjerne mest der du trenger det og resten i den andre.  si ifra at du ønsker å få litt i underleppen også som en fuktbehandling i den.  Da kanskje det blir 0.7 ml i overleppen og 0.3 i underleppen forex.  Det er dyrt, men juvederm holder lenger enn restylane så da vil det være "billigere"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for svar! Er det sant det de sier, at man blir mindre hoven med juvederm? Jeg skal på et arrangement på lørdag..🙊 så håper jeg ikke ser heelt ille ut! Ble veldig hoven dagene etterpå med restylane, fikk også litt blåmerker så det så ikke bra ut. Turde såvidt å hente posten dagen etter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Restylane varer lenger når en har tatt det noen ganger, etter 5-6 påfyll tror jeg det varte i 12 måneder før alt var borte.

Nålestikk kan synes i 2-3 dager, uansett hva sprøyten inneholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også interessert i det samme som ts. Jeg vil at leppene skal se naturlige og fyldige ut, IKKE andelepper. Er det juvederm man får naturligst resultat av? Kan dere anbefale noen i Rogaland som er flink?

Anonymkode: 212dc...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kontormus skrev:

Restylane varer lenger når en har tatt det noen ganger, etter 5-6 påfyll tror jeg det varte i 12 måneder før alt var borte.

Nålestikk kan synes i 2-3 dager, uansett hva sprøyten inneholder.

Ble blå over leppene og, ikke bare der de stakk liksom. Fikk bedøvelse (som hos tannlegen) så mulig det gjorde innvirkning på det? Men har da aldri blitt blå hos tannlegen da..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 1/4/2016 at 17.04, AnonymBruker skrev:

kunne du valt helene rask sine type lepper i stedet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, *Bumblebee* skrev:

Ok takk for svar! Er det sant det de sier, at man blir mindre hoven med juvederm? Jeg skal på et arrangement på lørdag..🙊 så håper jeg ikke ser heelt ille ut! Ble veldig hoven dagene etterpå med restylane, fikk også litt blåmerker så det så ikke bra ut. Turde såvidt å hente posten dagen etter ;-)

Man blir mindre hoven med juvederm pga den inneholder lidokain som er en bedøvelse. Så man kan fint gå blant andre folk samme dagen faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Bumblebee* skrev:

Ble blå over leppene og, ikke bare der de stakk liksom. Fikk bedøvelse (som hos tannlegen) så mulig det gjorde innvirkning på det? Men har da aldri blitt blå hos tannlegen da..;)

Tannlegeblokkade kaller de det, og er helt klart å foretrekke fremfor embla, for det gjør vondt!!

Nei, det er nok fra stikkene en blir blå, og ikke fra stikkene i tannkjøttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...