AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Del Skrevet 3. januar 2016 Jeg er så møkka lei av å være tjener i mitt eget hus! Jeg er så forbanna lei av at UNGER skal styre dette huset! Jeg er så jævlig lei av å føle at de rotter seg i mot meg, spesielt da stedatter og far. Har vi gjester på besøk (type vennepar) så er det far og datter som er "verter". Jeg får beskjed om at de ikke trenger hjelp til forberedelser, men med en gang gjestene har dratt får jeg høre at nå har far stått på kjøkkenet og slavet (dekt på luncbord) i flere timer! De to bestemmer hva vi skal se på TV. De legger seg når det passer seg, og far legger ikke skjul på at de gjerne må sitte lenger oppe enn meg. Voksentid kan vi bare glemme når de er her. Og det er greit det, men akkurat denne uka har jeg fått en overraskende og til tider tung nyhet, som jeg trenger å få snakket om med min samboer. Men vi har faen ikke ett sekund uten barna! Kun på natta! Og da skal han enten sove eller ha sex med meg. Det andre stebarnet er snart 10 år og far kler fortsatt på ham, og behandler ham rett og slett som en baby! Det dulles og dalles så med den ungen at jeg blir snart sprø! Men jeg har ingenting jeg skulle sagt, for jeg gjør vist det samme med mitt eget barn. Ja. Det gjør jeg. Men mitt barn et TO år!!! Hadde det vært lettere å dra, hadde jeg gjort det for lenge siden. Men det er ikke det, dessverre... Anonymkode: e2453...29b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Del Skrevet 3. januar 2016 Jøsses. Foreslår at du drar, for far og stebarn sin skyld. Du høres meget slitsom ut. Men, det kan jo være at du skriver dette i en viss affekt. Anonymkode: 344c9...55b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. januar 2016 #3 Del Skrevet 3. januar 2016 Han der bryr seg katta om deg, på tide du drar fra ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 3. januar 2016 #4 Del Skrevet 3. januar 2016 Det er ingen skam å snu. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 3. januar 2016 #5 Del Skrevet 3. januar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøsses. Foreslår at du drar, for far og stebarn sin skyld. Du høres meget slitsom ut. Men, det kan jo være at du skriver dette i en viss affekt. Anonymkode: 344c9...55b Herregud,det er ikke ts som gjør noe galt her. Men du burde dra for din egen skyld. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 3. januar 2016 #6 Del Skrevet 3. januar 2016 For en type, dra mens du kan , Hvorfor kan du ikke dra mener du ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 3. januar 2016 #7 Del Skrevet 3. januar 2016 Ts, du må sette ned foten så det jomer i huset ditt! Du må samle mannen og hans barn til et familie møte og fortelle dem klart og tydelig at du har FÅTT NOK av den respektløse oppførselen deres!! Enten ser de til helvete å skjerpe seg eller så drar du! Du er ingen dørmatte! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 3. januar 2016 #8 Del Skrevet 3. januar 2016 Det er vel to sider av saken her? Er du ikke glad for at far og datter gjør alle forberedelsene? Du har ikke sagt hva det innebærer. Ser for meg at de dekker bord, lager mat,handler? Virker som far er veldig flink med barna sine. Det må da være en veldig fin ting. Synes og det virker som de er fornøyd. Sønnen blir godt tatt hånd om. Man kan da ikke øse for mye av omsorg og kjærlighet. Så godt at far og datter har så godt forhold. Det er da andre dager da ikke far har sine barn hos seg, eller er de konstant hos dere? Hva når bare din samboer og deg er alene, deler dere på tingene da, får du mer oppmerksomhet fra han da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gangnedsol i elg Skrevet 3. januar 2016 #9 Del Skrevet 3. januar 2016 hvorfor ble jeg provosert av dette? jo, fordi du velger å bli, når det beste for deg og for barna (både ditt eget og hans) ville være at du dro. Ingen har godt av å leve i en giftig atmosfære, det er direkte skadelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Del Skrevet 3. januar 2016 12 minutter siden, Berit skrev: Det er vel to sider av saken her? Er du ikke glad for at far og datter gjør alle forberedelsene? Du har ikke sagt hva det innebærer. Ser for meg at de dekker bord, lager mat,handler? Virker som far er veldig flink med barna sine. Det må da være en veldig fin ting. Synes og det virker som de er fornøyd. Sønnen blir godt tatt hånd om. Man kan da ikke øse for mye av omsorg og kjærlighet. Så godt at far og datter har så godt forhold. Det er da andre dager da ikke far har sine barn hos seg, eller er de konstant hos dere? Hva når bare din samboer og deg er alene, deler dere på tingene da, får du mer oppmerksomhet fra han da? Hvordan vet du at far virker veldig flink med barna?. Du har hørt om omsorgsvikt andre veien. Å sy puter under armene på ungene gjør ikke godt for barn altså. De må lære seg livets realiteter og bli selvstendig Å være for snill gagner ikke ungene heller må du vite Anonymkode: b4a88...a6e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 3. januar 2016 #11 Del Skrevet 3. januar 2016 Har du tatt opp dette med samboeren din, hvordan du føler og har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 3. januar 2016 #12 Del Skrevet 3. januar 2016 Dra! Gjør deg selv lykkelig! Drittungene kommer til å ødelegge deg! Det samme med den fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #13 Del Skrevet 3. januar 2016 Er det stedatteren som spiller tverrfløyte? Og som øver når du vil se på tv? Flytt, du misliker henne jo intenst, og faren hennes også. Så kan du sitte og gremmes når han har samvær med minsten... Hva du gjør i det huset må fåglarna vite. Dump ham, gjør alle lykkeligere. Anonymkode: 715a5...bb1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 3. januar 2016 #14 Del Skrevet 3. januar 2016 Du sier: 1 time siden, AnonymBruker skrev: --snip-- Hadde det vært lettere å dra, hadde jeg gjort det for lenge siden. Men det er ikke det, dessverre... Anonymkode: e2453...29b Om det blir bedre ved å dra så er det kanskje verd det selv om det ikke er lett? Det er bare du selv som har den endelige bestemmelsen over hvorvidt du vil dra eller bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gangnedsol i elg Skrevet 3. januar 2016 #15 Del Skrevet 3. januar 2016 Ser noen kaller stebarna for "drittunger". Om noen fortjener å kalles drittunger, må det være de voksne, som lar barna vokse opp i disharmoni. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #16 Del Skrevet 3. januar 2016 Det er aldri lett å flytte, men er det beste løsningen på lang sikt, så kjemp deg igjennom det vanskelige for at alle får det bedre. Det er ikke omtenksomt å kle på en 10-åring, det er omtenksomt å gjøre barnet selvstendig. Anonymkode: ed383...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. januar 2016 #17 Del Skrevet 3. januar 2016 Hvorfor er det vanskelig å dra? Det er ingen som har godt av at du er DRITTLEI. Det skaper en atmosfære som er giftig (som nevnt over her også). Skjønner at det har toppet seg nå som du egentlig skulle hatt egentid med mannen pga dårlige nyheter, men hvis han absolutt ikke er lydhør overfor deg overhodet så er han uansett ikke den rette å prate med. Hvorfor er det ok å være i et slikt forhold? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #18 Del Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, Berit skrev: Det er vel to sider av saken her? Er du ikke glad for at far og datter gjør alle forberedelsene? Du har ikke sagt hva det innebærer. Ser for meg at de dekker bord, lager mat,handler? Virker som far er veldig flink med barna sine. Det må da være en veldig fin ting. Synes og det virker som de er fornøyd. Sønnen blir godt tatt hånd om. Man kan da ikke øse for mye av omsorg og kjærlighet. Så godt at far og datter har så godt forhold. Det er da andre dager da ikke far har sine barn hos seg, eller er de konstant hos dere? Hva når bare din samboer og deg er alene, deler dere på tingene da, får du mer oppmerksomhet fra han da? Problemet er vel ikke at han ikke er en god far. Problemet er at han ikke er en god partner. Anonymkode: 03a0f...452 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 3. januar 2016 #19 Del Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at far virker veldig flink med barna?. Du har hørt om omsorgsvikt andre veien. Å sy puter under armene på ungene gjør ikke godt for barn altså. De må lære seg livets realiteter og bli selvstendig Å være for snill gagner ikke ungene heller må du vite Anonymkode: b4a88...a6e Jeg vet ikke det. Jeg fikk bare inntrykk av at det virket slik for meg fordi han tlbrakte mye tid med dem; laget forberedelser, gav mye oppmerksomhet. Men er det på en gal måte han viser oppmerksomhet på, er jo ikke det bra. Å gi etter åå en oppgitt måte hvis barna sutrer og maser er en uting, men å gi kjærlighet og omsorg av glede kan man ikke gi for mye av. Slik lærer de selv å ville ta ansar og bli trygg og selvstendig. men klart jeg kan ikke vite akkurat hvordan dere har det. Det må du da vise forståelse for. Å være for snill, kommer an på hva du mener med hvordan for snill. Hvis man er oppriktig og ærlig snill, kan man ikke være for snill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 3. januar 2016 #20 Del Skrevet 3. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er vel ikke at han ikke er en god far. Problemet er at han ikke er en god partner. Anonymkode: 03a0f...452 Ja, det var det jeg trodde. Er han en god partner når han ikke har sine barn hos seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå