Fiberhusk Skrevet 24. mars 2016 #181 Del Skrevet 24. mars 2016 2 timer siden, Hønselouisa skrev: Vi har kjøpt nytt hus som vi tar over neste helg, så her skal det pakkes, pakkes og pakkes. Og ett og annet familiebesøk i tillegg Hurra for nytt (hønse?) hus Blir en hektisk påskeferie da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N.Tonks Skrevet 24. mars 2016 Forfatter #182 Del Skrevet 24. mars 2016 Påsken skal tilbringes til å slappe av.. Ikke noe dårlig samvittighet her for å ikke gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 24. mars 2016 #183 Del Skrevet 24. mars 2016 23 timer siden, hironakamura skrev: Tjoho! Så gøy med skravletråd. 12+0 i dag her, nr 2 på vei. Påsken benyttes til å "komme ut av skapet" til familie og venner Gratulerer så mye! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 25. mars 2016 #184 Del Skrevet 25. mars 2016 Jeg har i flere dager opplevd noe jeg best kan beskrive som leamus i magen. Jeg vet det skal være for tidlig for en førstegangsfødende å kjenne bevegelse, men kan det være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 25. mars 2016 #185 Del Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, Hønselouisa skrev: Jeg har i flere dager opplevd noe jeg best kan beskrive som leamus i magen. Jeg vet det skal være for tidlig for en førstegangsfødende å kjenne bevegelse, men kan det være det? Min svigerinne sier hun merket det fra uke 16 med sin første, er ikke du ca der? Jeg tror kanskje jeg har begynt å merke noe (17+2 i dag), men er overhodet ikke sikker på om det er bevegelse. Spennende tider fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N.Tonks Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #186 Del Skrevet 25. mars 2016 Kan være, @Hønselouisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 25. mars 2016 #187 Del Skrevet 25. mars 2016 Har også lagt merke til noen merkelige udefinerbare "følelser" i magen. Noen ganger som om det plutselig blir dårligere plass der nede i "babyhulen" i noen sekunder, og så går det over. Gjentar seg noen ganger før det stopper opp. Ellers har jeg ikke merket noe særlig, definitivt ikke noen klare og tydelige bevegelser. Tviler på at det er luft i magen, det kjennes helt annerledes ut... Tror jeg? Spiste middag i 18-tiden, og er fremdeles stappmett! Hater at det går så sakte nå vil ikke legge meg med denne fulle magen, au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 26. mars 2016 #188 Del Skrevet 26. mars 2016 11 timer siden, Bokdamen skrev: Min svigerinne sier hun merket det fra uke 16 med sin første, er ikke du ca der? Jeg tror kanskje jeg har begynt å merke noe (17+2 i dag), men er overhodet ikke sikker på om det er bevegelse. Spennende tider fremover! Ja, jeg er 17+0 i dag og har kjent det i bortimot en uke. Så vanskelig når vi ikke vet hvordan det skal kjennes ut... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N.Tonks Skrevet 26. mars 2016 Forfatter #189 Del Skrevet 26. mars 2016 7 minutter siden, Hønselouisa skrev: Ja, jeg er 17+0 i dag og har kjent det i bortimot en uke. Så vanskelig når vi ikke vet hvordan det skal kjennes ut... Dette er min tredje gang og jeg er veldig usikker selv, så forstår godt det er vanskelig for deg Tror ikke det er kjempetidlig i uke 16-17? Bare en rask titt på babyverden, og den sier " Førstegangsfødende kjenner oftest liv rundt uke 18-20." Noen må jo være før den tid og :D Jeg har brukt mesteparten av de siste dagene til å tenke over om det er babyen jeg kjenner eller ikke, men i dag bestemte jeg meg for at det er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 27. mars 2016 #190 Del Skrevet 27. mars 2016 Den 24.3.2016 at 21.25, Hønselouisa skrev: Jeg har i flere dager opplevd noe jeg best kan beskrive som leamus i magen. Jeg vet det skal være for tidlig for en førstegangsfødende å kjenne bevegelse, men kan det være det? Jeg er 16uker i dag å har kjent noe i en ukes tid nå som definitiv er bevegelser. Det er ikke hver dag, og ikke ofte, men innimellom nå og da, spesielt når jeg ligger, eller slapper av. Så det kan helt klart være bevegelser du kjenner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 28. mars 2016 #191 Del Skrevet 28. mars 2016 Såååå...barnevogn! Mannen insisterer på en TFK Joggster twist (den med bag og sportsdel), fordi det funka så bra med sønnen hans. Nå har vi kommet over en brukt på finn.no, men så er jeg skeptiker av natur da. Det virker ikke som noen butikker fører dette merket mer, og det må jo være av en grunn. Har dere noen erfaringer? Jeg er forøvrig klar over at det er tidlig å kjøpe vogn, men gode tilbud kan man jo ikke la gå fra seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 29. mars 2016 #192 Del Skrevet 29. mars 2016 14 timer siden, Hønselouisa skrev: Såååå...barnevogn! Mannen insisterer på en TFK Joggster twist (den med bag og sportsdel), fordi det funka så bra med sønnen hans. Nå har vi kommet over en brukt på finn.no, men så er jeg skeptiker av natur da. Det virker ikke som noen butikker fører dette merket mer, og det må jo være av en grunn. Har dere noen erfaringer? Jeg er forøvrig klar over at det er tidlig å kjøpe vogn, men gode tilbud kan man jo ikke la gå fra seg. Har ikke hørt om den vognen før, så tør ikke noe om den. Skal google etterpå, ble nysgjerrig Vi har bestilt vogn! Selvom det føles litt tidlig, som du sier. Men vi fant den vi ville ha, med litt avslag, så da slo vi til. Gleder meg til å få den i hus, faktisk. Håper fargen er så fin som jeg ser for meg! Jeg kjente liv nå nettopp! Bevegelse! Herregud, jeg er helt satt ut! Føltes så merkelig, som om Rusket prøvde å "sparke" seg ut nesten. Jeg skvatt, det var veldig rart Bare det ene tydelige dultet, men det var så lett å kjenne. Har hatt endel magevondt i det siste, så det var ikke luft jeg kjente, det var et annet sted (beklager TMI) Hvordan har bevegelsene/livet dere har kjent så langt kjent ut som? Hvis det går an å beskrives Jeg har ikke merket noe til det som man beskriver som "sommerfuglvinger" eller bobler enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica Jones Skrevet 29. mars 2016 #193 Del Skrevet 29. mars 2016 Den 17.3.2016 at 12.13, Bokdamen skrev: @Harlekinog @Jessica Jones Var på mammashop under smørsbroen denne uken for første gang, og har kjøpt med en skikkelig god gravidbukse (ingen antydning til siging). Den var ikke spesielt mye dyrere enn HM, og hun som jobber der var veldig flink til å komme med tips til modell og størrelse. Så hvis dere ikke har vært der før anbefaler jeg en tur når behovet melder seg Er det den som er ut mot Nordnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 29. mars 2016 #194 Del Skrevet 29. mars 2016 14 minutter siden, Jessica Jones skrev: Er det den som er ut mot Nordnes? Ja, rett opp gaten fra Illum ved broen. Fortsatt strålende fornøyd med buksekjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica Jones Skrevet 29. mars 2016 #195 Del Skrevet 29. mars 2016 3 minutter siden, Bokdamen skrev: Ja, rett opp gaten fra Illum ved broen. Fortsatt strålende fornøyd med buksekjøp Så bra! Skal absolutt sjekke det ut når jeg trenger det, behovet har ikke meldt seg ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 29. mars 2016 #196 Del Skrevet 29. mars 2016 Hvilket merke er denne buksen? Vil gjerne se om den finnes andre steder. @Bokdamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 29. mars 2016 #197 Del Skrevet 29. mars 2016 17 timer siden, Hønselouisa skrev: Såååå...barnevogn! Mannen insisterer på en TFK Joggster twist (den med bag og sportsdel), fordi det funka så bra med sønnen hans. Nå har vi kommet over en brukt på finn.no, men så er jeg skeptiker av natur da. Det virker ikke som noen butikker fører dette merket mer, og det må jo være av en grunn. Har dere noen erfaringer? Jeg er forøvrig klar over at det er tidlig å kjøpe vogn, men gode tilbud kan man jo ikke la gå fra seg. En i familien hadde TFK vognen og var superfornøyd, men når hun så baby jogger vognen jeg gikk for nå ble hun en smule misunnelig på vogna fra den tid hun hadde barn som brukte vogn med babybag (og verpesjuk vell og merke ) tror de to er ganske like, vi gikk for baby jogger city elite da denne er blitt best i test, samt vi trenger noe som fungerer i skog og mark og skogsveier fremfor noe som bare funker på asfalt. (TFK er også god her, men i forhold til mange andre solide, tunge vogner som best egner seg til pynt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 29. mars 2016 #198 Del Skrevet 29. mars 2016 20 minutter siden, Fiberhusk skrev: Hvilket merke er denne buksen? Vil gjerne se om den finnes andre steder. @Bokdamen Merket heter Mamalicious. De har en del varianter, men tror det er et ganske vanlig gravidemerke. Det supre er at den kan justeres i siden, så jeg har den litt stram nå, så kan den utvides etterhvert. Tre dager til OUL! Jeg er så spent på å se knøttet og om alt fortsatt er som det skal. Alle andre lurer sånn på kjønn, men jeg merker at det ikke spiller noen rolle i det hele tatt (selv om jeg er nysgjerrig). Håper bare alt er bra... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 29. mars 2016 #199 Del Skrevet 29. mars 2016 Tusen takk @Bokdamen, det må sjekkes ut Så spennende, gleder meg på dine vegne! Kommer du vil å ønske å vite kjønn, eller vil du ha det som en hemmelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 29. mars 2016 #200 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg har hele tiden tenkt at vi selvfølgelig skal vite det @Fiberhuskmens mannen har vært hakket mer hypp på at det skal være en overraskelse. Men nå er jeg jammen ikke sikker. Merker at det eneste som teller er at alt er som det skal, men at jeg har en veldig ro rundt det også. Blir en veldig fin avslutning på uken (skal helt på slutten av dagen på fredag) 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå